Frensie schreef:Tine, ik maak voor onze vereniging de dressuur ohz startlijsten en soms zie je de bomen niet meer door het bos. Heel frustrerend voor jou, maar vaak ook voor de organisatie. Ik hoop dat ze het nog goed maken.
Probleem hier is dat ze 6 ringen hebben en de wedstrijd in 3 uurtjes willen laten verrijden. Bij het mennen is het zo dat men vaak met meerdere paarden meedoet, of samen doet met karren. Ze zouden er veel slimmer aan doen om er 4 ringen van te maken, heb je veel meer tijd om te schuiven (ik doe het wedstrijdsecretariaat hier ook). Kijk, als je heel veel deelname hebt kun je best met 6 ringen uit (alhoewel dat hier in het noorden eigenlijk alleen op de kampioenschappen zo is, verder is het eigenlijk altijd 4 ringen), maar nu zijn er overal half gevulde ringen. Een menjury mag 40 combinaties jureren. Ook om het financieel kostendekkend te houden, dus veel verstandiger om 4 ringen te doen ipv 6.
Maar goed, ik wacht het even af, anders ga ik maar met 1 heen. Kan echt niet starten zonder losrijden.
zo zeg wat een dag.
en minder stress met wegbrengen/ophalen zoonlief, dus heb het tot half november weer goed geregeld, dan begint het circus opnieuw want dan weer ander semester dus ander rooster).
maar paardje heeft alweer meer praatjes want denkt aan ontsnappen, Tallechie die eerste werkdag heeft overleefd (ik moet er werkelijk niet aan denken 14 kleine kinderen, ik vind een verjaardagsfeestje met een stuk of 7, 8 kinderen een keer per jaar al vette stress, als er kinderen hier spelen zijn dat er nooit meer dan 2 tegelijk anders word ik gek
), trainingen met enkelspannen en tweespannen, wagens en lange lijnen, pony's en paarden, dierentuinbezoek (altijd leuk!) en Biancocoo die druk aan het masseren is. Naaltje op school met de laptop en ben heel benieuwd hoe het bij de osteo was (mag natuurlijk ook per pb).
dus die is als het goed is morgen weer wat rustiger

Kan nu in elk geval mijn oor weer op mijn schouder leggen rechts, dat kon blijkbaar niet meer. Blessure van een 1,5 jaar terug vallen met de fiets is zelfs herontdekt.
...
**

. Aan 1 been wat erger, de rest gewoon kleine plekjes.
, thnx
maar na ff sudderen in mijn auto op weg naar school en diverse koppen koffie ging het weer aardig.
als het loopt lijkt het zo simpel maar als het niet loopt pffff dat is echt creatief met kurk in het kwadraat.