Frensie schreef:Tine, ik maak voor onze vereniging de dressuur ohz startlijsten en soms zie je de bomen niet meer door het bos. Heel frustrerend voor jou, maar vaak ook voor de organisatie. Ik hoop dat ze het nog goed maken.
Probleem hier is dat ze 6 ringen hebben en de wedstrijd in 3 uurtjes willen laten verrijden. Bij het mennen is het zo dat men vaak met meerdere paarden meedoet, of samen doet met karren. Ze zouden er veel slimmer aan doen om er 4 ringen van te maken, heb je veel meer tijd om te schuiven (ik doe het wedstrijdsecretariaat hier ook). Kijk, als je heel veel deelname hebt kun je best met 6 ringen uit (alhoewel dat hier in het noorden eigenlijk alleen op de kampioenschappen zo is, verder is het eigenlijk altijd 4 ringen), maar nu zijn er overal half gevulde ringen. Een menjury mag 40 combinaties jureren. Ook om het financieel kostendekkend te houden, dus veel verstandiger om 4 ringen te doen ipv 6.
Maar goed, ik wacht het even af, anders ga ik maar met 1 heen. Kan echt niet starten zonder losrijden.