Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

heb zo de vakantie te pakken vreselijk.

Ze hadden allemaal een cap op, dat is bij mij verplicht als je als kind mee wilt
ze hadden weer een picknickmand mee genomen en het was echt super gezellig
..
Sil is voor de wagen geweest

.. kan ook niet wachten wnr tum voor de kar loopt.. had toevallig vannacht gedroomt dat hij ervoor liep hihi 
de blokster blijft on the road
hij rijdt er nog prima om, en hij wordt sowieso gerepareerd als ik het goed begrepen heb 

Romeo heeft tijdens dat warme weer duidelijk al zijn energie gespaard om zich lekker uit te leven op een frissere dag. Vandaag is het hier keihard aan het waaien, en Romeo vliegt sneller als de wind door de wei (met bokkesprongen en de bijbehorende scheten
) 
)
mijn man is Alfa-gek en heeft jaren een oldtimer gehad...mijn god wat is daar veel geld ingegaan...maar hij was wel erg mooi
op een gegeven moment was het ding echt niet meer te onderhouden en hebben we een hele duffe maar o zo degelijke VW Passat gekocht. Toen hij vervolgens een lease wagen mocht uitzoeken is de Passat heel snel weer aan de kant gezet en nu hebben we een super coole Alfa 159 sportswagon (en ik rammel rond in mijn oude VW Golf
).
).
morgen komt de expert..
Ik zou er zelfs aan willen meebetalen, ben net zo gek als hij 
dat houdt in dat ik nu zijn autos gebruik, de schat 
wat een bedrijvigheid op je erf