Ik heb de mails met het uitzendbureau bewaart en zal ik uitprinten mocht ik voor de 2de ronde langs mogen komen zodat het bedrijf kan zien dat ik het er niet bij liet zitten
Hallo,
Ik ben er zelf weggegaan in verband met drukte van school.
Ik heb hier de brief nog liggen dat ik ontslag nam.
Het ergste vind ik nog dat ik gisteren heb gesolliciteerd en hun als referentie opgegeven heb.
Ik vind het gewoon schandalig dat mensen je zo in het diepen kunnen gooien terwijl je altijd aanwezig bent geweest en er nooit spraken is geweest van akkefietjes. Een keer een misverstand van iets wat ik moest doen.
U kunt er inderdaad niets aan doen, dat begrijp ik ook.
Kijk is het waar als ze zoiets zeggen tuurlijk dat heb je het als medewerker gewoon verpest, maar waarom zouden ze mij een jaarcontract bij verlenging geven als ik dus zo slecht presenteer. Ik ben gewoon even helemaal sprakeloos.
Dit heb ik terug gemaild naar hun.. het bedrijf zelf heb ik niet gesproken, ik kan het dus ook wel vergeten bij een andere tuincentrum die dezelfde naam draagt maar een andere locatie. Jammer het beviel me goed!
Ik zou geen idee hebben waarom ze dit zouden doen
Laatst bijgewerkt door L_Rivaldo op 14-07-10 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt