Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar soms zie ik ontzettend leuke paarden op wedstrijden, maar vaak onder een wedstrijdnaam ingeschreven, dus ook niet na te zoeken welke vaders daar achter zitten. En om nou iedereen aan te schieten gaat me te ver.
(Ja... als ik Foresters langs zie komen, moet ik het altijd wel even weten, maar dat is dan ook een herkenbaar en klein ras.) 

Z'n gestresste smoeltje, maar ook z'n mooie weide oppervlakte en het hoopje hooi wat hij nog kreeg
(en er staat ook nog gras
)
. Vervolgens hadden ze daar dus zo ontzettend veel ook van de net uitgekomen januari-collectie, maar niet dat paard van de eerste winkel en die was verhoudingsgewijs met ruiter een stuk voordeliger dan alle losse figuren, uiteindelijk heb ik 3 euro bijgelegd en op naar de eerste winkel..., zucht.
, heel drama aan die drukke kassa en arm kind daar met "te weinig geld", hahahaha, zit ze in de auto: "dit vind ik echt de allermooiste, want die heb ik zelf betaald...".
.
.
Geweldig jouw dochter
. Als ik ooit voor een menpaard ga kijken, wil ik vooral géén tuigpaard of hackney, maar eentje met dressuur - cq spring-afstamming. Maar dan niet van een hengst die, generaliserend, heethoofden aflevert. Geen Jazz, Gribaldi's. Maar de vraag is dus: welke hengsten leveren rustige, coole karakters, maar met voldoende sportbloed.
. Hier ook nog gras, maar het wordt wel minder, met dit weer groeit het nog wat ook, want pony van dochterlief staat ineens op de onderste wei, hahahaha. Ik voer ook voordroog bij, m.n. voor O. de pony's krijgen eigenlijk nu al te veel.Gem schreef:Avaluna, júist daarom ben ik zo nieuwsgierig. Als ik ooit voor een menpaard ga kijken, wil ik vooral géén tuigpaard of hackney, maar eentje met dressuur - cq spring-afstamming. Maar dan niet van een hengst die, generaliserend, heethoofden aflevert. Geen Jazz, Gribaldi's. Maar de vraag is dus: welke hengsten leveren rustige, coole karakters, maar met voldoende sportbloed.
Uiteraard heb ik wel al wat vooronderzoek gedaan en heb ik zo mijn ideeën daarover, maar als ik dat meteen op tafel leg, wordt er in het topic uitsluitend op gereageerd in de zin van "ik heb ook een *naam*, maar die is juist ..."
Ha ha, jouw dochter is handig zat, wordt een goeie zakenvrouw
, prima meid, jij komt er wel
. Al moet ik zeggen dat ik vroeger een heerlijke Wilhelmus gereden heb.
maar dapper zijn ze allemaal (die 11 die ik er nu dus ken
).
zijn er al zoveel van.
! Al zijn er natuurlijk ook tuigtypische Geldersen. Iets met een stoel is een meubelstuk, maar een meubel geen stoel.
.
) dan doe ik dat omdat ik 'swinters er eigenlijk teveel tegenop zie om wekelijks te koukleumen op een koetsje en er dan liever even een paar keer p/w een half uurtje óp ga zitten ipv erachter. Als we hier in NL Portugese winters zouden hebben, zou ik er wrs niet eens over denken om van de pony's naar de paarden over te stappen
!