[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 07:29

@tine, helpt een osteo niet?
trippende janouk :))

goeiemorgen allemaal! :) Vandaag wéér 'n drukke dag. Misschien gaat het ooit nog wennen :')

BiancacooJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 07:30

bicci schreef:
hihi biancacoo, das ghappie ipv gaaaapie...hahahahaha

ow....ja >;) duffe kop....maar dat kon idd ook nog !! _O-

Tine :(:) ik vind het echt superschandalig dat je niet gewoon dagelijks bij je HA terecht kunt...enne vrijdag is goede vrijdag he ?! dus....dan zal die HA wel vrij zijn ofzo..... 8)7 duim voor je dat je vandaag heen kunt, ik vind dit wel als spoed klinken hoor !! O:) <<)

Lanouska, heeeel veel succes alvast voor maandag in Rijssen, ik ben benieuwd hoe het gaat, komt vast helemaal goed !
jullie zijn een goed team, dus...dat is alvast een groot voordeel !

moet straks werken...en zorgen dat ik nieuw hondenvoer krijg, maar dat is in de winkel niet te koop...dus......even bellen maar.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 07:37

Heb heel slechte ervaring met osteo's. Stelletje geldkloppers. Ik ga proberen te eisen (ben niet zo assertief :D ) dat ik vandaag terecht kan, uiterlijk morgen, want ik hou dit echt neit meer vol.

Nou, ik ga de paarden even binnen halen. Moet nog mest hebben van pony voor mestonderzoek. Als ik genoeg tijd heb nog even met pony wandelen voordat ik naar fysio ga en daarna hoop ik (afhankelijk van hoofd) nog even met Rembrand te kunnen mennen. Wil zaterdag niet helemaal afgaan in de ring.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 08:14

Tine succes met de dokter bellen!!
Biancacoo wat voer jij je honden?
Aks drukke dag!

Ridgeback hier is nog niet helemaal lekker. Ze heeft gisteren wel een beetje gedronken en dat binnen gehouden, vanochtend met moeite paar brokjes op.

Ga zo naar Utrecht toe. Vriendinnetje van de middelbare school gaat promoveren aan de Universiteit. Vandaag de verdediging en daarna receptie. Vanavond ook nog feest, maar dat sla ik over. Leuk om vriendinnetjes allemaal weer te zien!
Gwin heeft vandaag vrij vanwege de zware rit van gister. Komt goed uit dus!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 08:47

Nou, heb maar even flink zielig gedaan en kan om 11.00 uur terecht met zoon samen. Voor hem wel erg sneu, want ze hebben van 10.30 tot 12.15 paasspelletjes. Hij zal niet zo blij met me zijn.
Mennen met Rembrand gaat dus ook niet lukken. Nou ja, we zien zaterdag wel hoe het gaat.

Heb net de doos sponsormaterialen ontvangen voor mijn mencompetitie. Wow!!!! Prachtige prijzen. Mooie zweetdekens, menzwepen, potten vet en kadobonnen. *\o/* *\o/*

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 08:48

@Frensie: sterkte met de hond! Gezellig dagje nog!

@Tine: :(:) , zal ik voor je bellen }>?

@HH; welkom: leuke paardjes :j

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 08:49

@Tine: leuke prijzen! Fijn dat je toch nog terecht kunt met je zoon!

BiancacooJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 09:02

Goooo Tine *\o/* goed dat je terecht kunt, nu goed duidelijk zijn bij de ha, en duimen dat hij wat voor je doet ! en ook voor je zoon !
ben bang dat je zelf het advies krijgt van....rust goed uit...want volgens mij doe je wel errug veel.....niet rot bedoeld, maar kost allemaal zoooo veel energie, en die moet je wel weer aan kunnen vullen, en als ik het zo lees ben je altijd druk in de weer.....
Gaaf dat je mooie prijzen binnen hebt
Frensie ik voer Greenheart sportline 30/20, dat kan ik hier vlakbij mijn werk afhalen na afspraak bij mensen thuis die dat als bijverdienste verkopen.
De importeur traint zelf ook met een huskyteam en dit voer is voor Eagle het enige waarop hij geen diarree heeft..... :+

Moet aan het werk... -O-

jeeey kan na mijn werk meteen een zak voer halen...kom ik rustig de paasdagen door zonder voer tekort !! *\o/*

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 09:21

ik was ook benieuwd watvoor voer inderdaad :))
En super tine dat je terecht kunt!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 09:36

Super tine dat je terecht kan. Leuke prijzen hoor, helaas doe ik niet mee met de competitie.

Ik zal fysio ook bellen voor mijn rug. Gaat al wel iets wat beter, maar nog niet 100%.
Daan heeft het vannacht goed gedaan bij mijn ouders. Ben vandaag alleen dus kan even op schieten met de studie

Osianaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 10:02

Tine heeft het gevecht om bij de dokter te komen gewonnen. Leuke prijzen!

Ik ben bezig om een ontslagbrief in elkaar te flansen. Waarom gaat nooit iets zoals het hoort.

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 10:09

Goeiemorguh,

Zo naar school voor examen. Ben benieuwd wou gisteren gaan leren,
Heeft school alle stof en opdrachten van de site gehaald en nu weet niet waar over gaat :o

@ tine10: Hoop dat de hoofdpijn snel wegtrekt :(:) Heel fijn dat je vandaag bij de huisarts terecht kan.
@ lanouska: Alvast veel succes maandag!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 10:29

Ik denk persoonlijk dat rusten niet veel helpt. Ik word tenslotte ook midden in de nacht wakker van knallende hoofdpijn. Ik denk (hoop) dat mijn B12 zo laag is dat daar het probleem vandaan komt. Heb vroeger injecties gehad, maar moest daar van arts mee stoppen, omdat het weer boven bepaald niveau zat. Maar nu begreep ik paar weken geleden dat je daar nooit meer mee mag stoppen. Omdat lichaam het zelf niet opneemt uit voedsel, worden je klachten dus ook weer erger. Nu maar hopen dat nieuwe arts wil meewerken. Heb niet meer zoveel vertrouwen in ha-en. Ze maken zo gruwelijk veel fouten, denken dingen te weten die al jaren achterhaald zijn en dergelijke. Er zijn wel goede bij hoor, maar ik heb sinds mijn verhuizing gewoon pech. En hier is niet zoveel keuze. Dan ben je in een stad toch beter af.

Nou, ik ga maar naar school, om zoon op te halen.

BiancacooJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 10:43

Veel succes bij de HA ! ik hoop dat je er eentje krijgt die meewerkt !

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 10:45

@Tine: :(:) ik woon nu dus in Duitsland en heb het hier zo ontzettend goed getroffen, ik weet gewoon niet wat me overkomt.
Probeer anders eens te polsen bij mensen waar zij naar toe gaan/tevreden over zijn, je zult dan vast wat verder moeten rijden, maar goed.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 10:49

Avaluna maar de huisarts moet in principe binnen 15 minuten bij je kunnen zijn.

Wij hadden ook een andere huisarts, op 18 minuten rijden. Toen ik zwanger werd moest ik veranderen van huisarts, omdat de oude huisarts het niet aandurfde

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 10:54

@Tallechie: dat dacht ik ook, maar mijn ha in Nederland bv vond het blijkbaar erg jammer dat we gingen, want hij wilde me graag in de praktijk houden....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:45

We hebben hier geen keuze in huisarts, dit is enige praktijk in ons dorp. Zullen we dus mee moeten doen.

Nieuwe arts is nog jonge vent. Weet nog niet helemaal wat ik ervan moet denken, maar heb wel voor elkaar gekregen wat ik wilde. Moet ontlasting (zeg maar mestonderzoek zoals bij paarden) opsturen ivm evt lintwormbesmetting (waar wijzelf aan denken). Kon het volgens arts absoluut niet zijn, maar ja, wat dan. Hij wilde bloedonderzoek laten doen ivm glutenallergie. Dan heb ik toch liever wormbesmetting.

Voor mezelf heb ik het bloedonderzoek voor elkaar gekregen. Pas als daar neits uitkomt wil ik verder gaan kijken naar de hoofdpijn, maar ik denk zelf erg aan B12 te kort.

Nou, gaan zo even bij lammetjes kijken van de schapen die eerst in onze zomerwei stonden, dan naar muziekles/boodschappen halen/ zwemmen/ voer halen voor de dieren

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 13:24

En daar zijn we weer. Kotsende en diarree (jonge) honden, wat een ramp is dat %) hier gelukkig alles momenteel 'stabiel'.

Vanochtend lekkere buitenrit gedaan met Bente. Het is ook zo'n raar beest. Deed hier en daar alsof ze nog nooit in het bos was geweest, maar goed dat houdt het afwisselend := verder drukke dag met vanavond nog bijeenkomst van mijn werk.

Ik was me net wat aan het orienteren op een zomerwei voor Bente en Snuitje wat dichterbij, voor mei t/m augustus zoiets.... Lees ik dit...
[VN] Shetlander dood als gevolg van mishandeling
Potverdrie is toch een nachtmerrie.

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 14:05

Kom ook weer eens binnen vallen :+

VanHuisUit schreef:
En daar zijn we weer. Kotsende en diarree (jonge) honden, wat een ramp is dat %) hier gelukkig alles momenteel 'stabiel'.

Vanochtend lekkere buitenrit gedaan met Bente. Het is ook zo'n raar beest. Deed hier en daar alsof ze nog nooit in het bos was geweest, maar goed dat houdt het afwisselend := verder drukke dag met vanavond nog bijeenkomst van mijn werk.

Ik was me net wat aan het orienteren op een zomerwei voor Bente en Snuitje wat dichterbij, voor mei t/m augustus zoiets.... Lees ik dit...
[VN] Shetlander dood als gevolg van mishandeling
Potverdrie is toch een nachtmerrie.

Pff wat erg zeg! Word hier echt misselijk van als ik dit lees, wat vreselijk... kan wel janken om dit soort dingen. Hoe kan je een dier
zoiets aandoen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 14:41

Hoi Ronnie!

Oh, dat is toch gewoon verschrikkelijk...
Ik ken ook iemand die een weitje zoekt voor haar oude paardje, maar zelf ben ik ook altijd bang dat er dan te weinig toezicht oid is.
Ben zelf ook blij dat ze zich hier ook niet zo maar laten pakken en dan staan ze nog aan huis.

BiancacooJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 14:44

tine..duimen maar dat er iets uit de uitslagen komt wat goed te behandelen is !
vhu..gekke bente
ronnie..hoi hoi..
Idd verschrikkelijk zo'n pony-ke.....gestoord gedoe....hoe ziek kun je zijn..
ben zo blij dat ik ze thuis heb staan en niet op een weide zonder toezicht....

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 15:03

**iemand intresse in weitje voor shet?**

kosten niks, geschikt voor pensioen-peerdje.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 15:03

Dus toch weer op een weitje VHU. Hopelijk vind je wat.

Ben ook blij dat onze paarden binnen komen 's nachts. Moet en wil er niet aan denken dat er vreemden bij kunnen komen.

Tine ben benieuwd wat er uit komt. Voor P ga je nu 'mestonderzoek' doen?

Hier de hele middag al aan de studie, afwisselend op de stoel en bank. Kan nog niet echt in 1 houding zitten of staan. Af en toe loop ik ook maar een stukje.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 15:26

:wave:

bente in een feest-bui VHU? :P Ze moet het wel leuk houden indd :D

Hier alweer heel de dag héérlijk binnen. Gezond joh :D
>;)