Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
voor jou en Hildago. Ik denk wel dat je het niet teveel op jezelf moet betrekken dat Hidalgo koliek heeft. Het kan toeval zijn of misschien is hij toch wat gevoelig voor koliek. Ga niet aan jezelf twijfelen want je zorgt ontzettend goed voor je paardjes.
misschien is het verstandig om jullie meningsverschil eerst uit te praten alvorens jullie weer samen gaan werken
Ja dan begrijp ik het.
Gekocht in een sportzaak.
Helaas weet hij dat nu en rent hij vlak na het steigeren weg. Hij doet het enkel en alleen als ik 's avonds de wei in ga om hem te pakken en hem naar de stal te brengen en eten te geven. 's Morgens gromt hij (een grommende, dominante hinnik) wel wat als ik hem vast pak, maar verder eigenlijk niets.
Al laat ik hem staan, als ik de eerstvolgende keer terugkeer, doet hij net weer zo.
denk met laten staan dat hij zijn zin krijgt en het dan vaker doet?
Kan er altijd slecht tegen als ze ineens zo achterlijk doet voor die wagen.. waar is dan je instructeur... 
(op aanraden van dennis)

Maar moet zeggen dat ze beslist niet steigeren, bokken, bijten of slaan. Ben zelf als zoiets gebeurd dat ik op dat moment keihard ben en direct een dreun of lel geef.
't was een beetje gedoe en gestuntel. Ik zat direct al niet lekker 'in' het zadel, had last van mijn benen/bekken (ben toch wel ziek geweest dus), Rizanta was wat stijf denk ik van haar gewerkt gisteren. De bodem was wat hard. Ik kreeg haar er in galop niet 'door', ging helemaal niet, huppelig aanspringen, kop de lucht in
doordraven, dan kan ik niets meer
. Dus heel veel gestapt en op het laatst gewoon heel simpel afgesloten links/rechtsom voltetjes in langzaam drafje. En daarna nog paar keer om het huis heen gestapt, dat ging wel heel lekker trouwens....Al met al bleken we toch dik een uur bezig te zijn geweest...
mooi is dat he.Citaat:Denk ook dat het deels kwam dat ik zelf niet lekker in mijn vel zat en hij dan echt zo iets had van.. doe jij eerst maar normaal dan doe ik dat ook

Voor de rest ben ik wel zachtaardig hoor
Dat kon ook een reden zijn van zijn gedrag, maar er zijn dagen dat hij mijn dag net slecht maakt...
Citaat:Nijn is leuk. Heb je wel al wat instanties gebeld of de krant in de gaten gehouden dat er niet een klein meisje nu zonder nijn zit omdat nijn gewoon slim is geweest? Zo niet, zou ik em ook houden.. zo wel, zou t wel onwijs sneu zijn...
) is op 800/900 meter. Daartussen (dat huis en waar ik Nijn vond) bevinden zich allemaal tuintjes, met hekjes /afrastering. Heb wel een briefje opgehangen hoor, op het mededelingenbord bij de tuin, maar ben nog niet gebeld