@S_L ik ben normaal gesproken zeer geduldig en zachtaardig hoor, maar er zijn regels en dat is niet steigeren, bokken, slaan of bijten. Maar ik denk eigenlijk ook wel dat als je weer meer met hem doet, zijn gedrag ook weer anders zal worden. Zeker zoals je beschrijft dat je denkt dat hij het leuk vindt als je hem niet raakt. Die van mij kijken nooit uitdagend terug ofzo als ik ze die ene keer op hun donder geef, die schrikken zich rot en springen direct in de houding
Citaat:
Nijn is leuk. Heb je wel al wat instanties gebeld of de krant in de gaten gehouden dat er niet een klein meisje nu zonder nijn zit omdat nijn gewoon slim is geweest? Zo niet, zou ik em ook houden.. zo wel, zou t wel onwijs sneu zijn...
Het is volgens mij echt uitgesloten dat Nijn helemaal naar de tuin is gewandeld op eigen initiatief vanuit een huis in de buurt. Het dichtsbijzijnde huis (zonder konijnen trouwens
) is op 800/900 meter. Daartussen (dat huis en waar ik Nijn vond) bevinden zich allemaal tuintjes, met hekjes /afrastering. Heb wel een briefje opgehangen hoor, op het mededelingenbord bij de tuin, maar ben nog niet gebeld
Ik kan nu nog niet echt buitenritjes maken met Rizanta maar wil dat wel minimaal 1x per week gaan doen, maakt haar hoofd en die van mij lekker leeg. Ze moet ook best wel hard werken en heeft de afgelopen 2 maanden ongelovelijk veel geleerd (met mennen) en meegemaakt (verhuizing, andere baas enz), dus kan me ook wel voorstellen dat ze een keer een off day heeft hoor. Als ik me wat frisser had gevoeld waren we vandaag al even naar het bos geweest, was prettiger geweest denk ik voor ons allebei.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 22-02-11 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt