@ Laura: ik weet niet of iemand een setje snelsluitingen over heeft, toch niet als ze zo veel kosten als ik ervoor heb betaald vorige week! Één snelsluitinkje kost 35 euro, ik heb er dus 70 euro voor moeten betalen
In de paardenshop zeiden ze: "Er zijn wel goedkopere versies, maar als je écht veilig wilt rijden, moet je die van Sprenger kopen, dat is de enige mogelijkheid als je kwaliteit wilt."
Ik vind 35 euro toch wel veel voor een "stom" stukje staal.
Jammer trouwens als het niet bij ons in de buurt is, was wel leuk geweest om je eens te ontmoeten
@ tallechie: wat super dat de les weer goed ging, hopelijk gaat het onder zadel ook zo goed!
@ tine: ik wou vandaag ook een ritje gaan maken, maar mijn schoonbroer zei net dat het vandaag verschrikkelijk gaat worden, dat we zo erg nog niet gehad hebben dit jaar. Nu blijft nog de vraag of hij gelijk heeft...
@ Naaltje: als je vriendje maar niets heeft...dat is denk ik toch het belangrijkste. Mijn schoonbroer heeft vorige week ook een ongeval gehad toen hij terugkwam van zijn werk. Hij stak een auto links voorbij op de autostrade, die andere chauffeur was met zijn gsm bezig dus hij lette niet op de weg. De andere auto wijkt uit naar links en mijn schoonbroer zat met zijn auto gekneld tussen de vangrails en die auto die hem aanreed. Lijkt me wel schrikken als zoiets je overkomt.