Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Moet ff me 3punten halen dan mag ik naar de L
Helaas! Neonlight schreef:Ik ook niet, moet werken. En ga misschien dus zondag als vrijwilliger voor Monty. Ook nog niet helemaal zeker, want het kan zijn dat ik die zondag of maandag naar Tempe Arizona moet afreizen voor het werk. Had al zitten kijken of daar ergens hackney's waren.Helaas!
?
) en een andere collega had al aangegeven dat hij wel wilde. Proberen nu met z'n 2en te gaan.
Iemand anders gaat nu dus. Maar ga lekker nu met de paarden spelen, we zijn een 3,5 jarige merrie nu aan het tuigen, we moeten nog een nieuw 2-span uit gaan proberen, kortom, veel leuk werk dus.

Het is een Lorton x Droomwals... Hij is ondertussen beleerd onder het zadel en doet dit erg goed.
)xjessix schreef:Nog meer mensen naar de hengstenkeuring geweest van de tuigpaarden???
Maar anders was ik ook niet gegaan, ga nooit naar KWPN hengstenkeuringen. New Forest keuringen pak ik mee in zowel Belgie als Nederland, de appaloosa-keuring en de hackney-keuring, dan heb ik wel weer genoeg gezien.

Vlijmen ga ik wel naar toe, als ik daar niet rijd ga ik er wel kijken.