[AR] Arabier voor kar met halster?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Arretje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 23:25

bolletje begint redelijk irritant te worden...... bolletje is namelijk een pennyponymeisje. Regel 1 bij pennyponymeisjes is dat pennyponymeisjes aaaaaaaltijd gelijk hebben. Regel 2 is dat als pennyponymeisjes geen gelijk hebben dat regel 1 dan weer in werking treedt. Bolletje, ga lekker mennen met je touwhalster, doe er zelf ook eentje om je bakkes want dat is zo natuurlijk, en stel hier geen vragen meer. Je bent namelijk een pennyponymeisje, en regel 1 is.......

Arretje

Re: [AR] Arabier voor kar met halster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 23:27

bolletje schreef:
Probeer even dit topic de goede kant op te sturen.

Hahaha, ook met een touwhalster zeker, werkt goed joh, je kan knap sturen hoor!!!

BonBon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 23:28

ok dit wordt mn eerste; *zucht*

BonBon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 23:29

Ik zeg niet dat ik niet meer ga reageren, maar ik denk wel dat ik eerst maar een tijdje alleen mee ga lezen. Ik vind het geen leuke discussie meer om aan mee te doen.... tot de volgende keer

manie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 23:32

Arretje schreef:
bolletje begint redelijk irritant te worden...... bolletje is namelijk een pennyponymeisje. Regel 1 bij pennyponymeisjes is dat pennyponymeisjes aaaaaaaltijd gelijk hebben. Regel 2 is dat als pennyponymeisjes geen gelijk hebben dat regel 1 dan weer in werking treedt. Bolletje, ga lekker mennen met je touwhalster, doe er zelf ook eentje om je bakkes want dat is zo natuurlijk, en stel hier geen vragen meer. Je bent namelijk een pennyponymeisje, en regel 1 is.......

*o/* Go Arjan Go *o/*

bolletje

Re: [AR] Arabier voor kar met halster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 23:32

Ik ben geen penny zoals jullie die zo penny reageren.
Ik ben gewoon iemand die een band met zijn paard heeft en wil samenwerken met haar. Ik wil het voor haar zo zacht mogelijk houden.
Als jij nou eens een stang in je bakkes doet ga ik sturen, kijken of je van mening verandert.

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 23:33

Ik zet een slotje op dit topic. De discussie wordt er niet beter op en draait in kringetjes rond.