't Is inderdaad geen goedkope hobby
(sorry Gem, off topic, zal 't niet meer doen) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en is hij goed verkeersmak en koel in z'n kop. Lieve pony solliciteert dus naar carrière als koetspaard.
. Misschien kun je iig wel alvast laten beleren bij een menstal. Daar heb je meestal geen eigen spullen voor nodig en kun je er toch zelf in groeien. Mijn paard staat ook nog steeds voor de trainingswagen van de beleerder, nu wel met mijn eigen tuig ipv zijn beleertuig.
. Bleef zelfs heel braaf bij het wegstappen, geen huppeltje, geen gedram, niks! Moet ik wel zeggen dat ik er voor zorgde dat ik mijn mond hield, want zo gauw beleerder en ik geanimeerd ergens over zitten te vertellen of ergens om zitten te lachen, Moos daar "geadrenalineerd" van raakt
.
.
En sparen, haha.

. Wel een erg leuk paard
, welke afstamming? Ik gok een Fabricius
.
. Hoef je er dus echt niet achter te rennen, maar gewoon in het midden staan.
.
Maar meneer voelt zich enorm stoer voor de wagen en hop hop zo de brug over.
en ga ik samen met mijn pa een ritje maken.
Nu is het een kwestie van kilometers maken en dan wil ik vervolgens het dresuurwerk gaan oppakken... Met als doel van het voorjaar ons eerste onderlinge wedstrijd dressuur/vaardigheid te kunnen rijden

Plus dat je ze wel de ruimte moet blijven geven om voorwaarts te gaan, dus ook al zouden ze zich zo dubbel klappen zeg maar, dat je daaruit stapt door voorwaarts te blijven gaan. Dus niet door blijven trekken maar af laten vloeien en voorwaarts laten gaan. Met dat door blijven trekken schiet je toch niets op want je paard snapt het commando niet.
VanHuisUit schreef:Maar bovenstaande is gewoon standaard mennen hoor, op zich niets bijzonders, als je 'echt' ment zeg maar gebruik je die hulpen dus.
.
. Remblokjes zijn nog steeds niet binnen (althans, ik ben niet gebeld dat ik ze kan komen halen), dus Moos heeft nog nooit voor mijn eigen wagen gestaan
.