[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:13

@Ollie: leuk cadeautjes dus van je twee kanjers *\o/* <3 . Leuk om te lezen dat je lekker fanatiek ohz aan het rijden bent :j . Fijne verjaardag!

@Prinsje: lekker aan de slag met Mick, super! Ik heb hoofdpijn, kom later nog terug op je vraag.

Volgens mij komt er het eerste uur niemand, dus ik geef even de paardjes hooi op de wei, kipjes water en ga lekker een uurtje plat :o .

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:19

Avaluna :(:) balen hoofdpijn, beterschapjes!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:49

Zo veel gepraat hier weer, houd het ook ff niet bij, ff veel met prive-zaken bezig.

Ollie, gefeliciteerd meis !!!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:11

Foto geleend van nataschja hier op bokt. Die heeft hem volgens mij met exact de zelfde opties als ik. Ik heb hem alleen zilver met donkerder grijs en zwarte bekleding.
Afbeelding
Mijn huidige wagen is met Lotje mee verkocht. En deze wagen was ik al lang voor aan het sparen (maar door wat zieke pony's van de zomer was ik weer terug bij af wat dat betreft). Dus 'moet' nu wel en omdat ik Lotje met wagen verkocht heb kan het financieel ook.

Maar vind het echt verschrikkelijk dat mijn meisje weg gaat. Het is nog maar zo kort geleden dat ze geboren werd.
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:24

Dennis, dat word een heel mooie wagen, en supercomfortabel, ik was destijds erg blij met mijn wagentje, maar die zag er wat meer gedateerd uit !! hahaha..ze zijn wel super hoor !
Wat super dat je je wagentje verkocht hebt met Lot, zo is het wel een prettig idee dat ze qua passende wagen meteen klaar zijn !! super toch !!
Zwaai even naar Ingrid...hoe gaat het met je, genoten van je sauna dagje ?? en nu weer verder...druk met allerlei andere zaken, gaat Gompie nog steeds goed ?
Prinsjeh fijn gereden...
en avaluna hoofdpijn, dat was hier ook zo, maar wel lekker met de honden bezig geweest, spelen, wandelen, even ontstressen.
de puppen zijn nu uit elkaar, de reu zit bij mijn oude mickey, met mickey gaat het overigens erg goed nu hij af en toe samen kan spelen met de puppen...bizar.
en het teefje bij mijn teefje schapendoes, dus ook die zit dan niet alleen, dat is wel fijn !
Even aankijken of dit zo werkt dat zou voor nu erg fijn zijn, dan hoef ik me geen zorgen te maken over ongelukjes..hihihi....

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:33

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:34

IM :(:) :(:)
Dennis: gave kar en schattige foto <3
Biancacoo: puppen uit elkaar gehaald voor de zekerheid :D Wil je nooit een nestje omdat je hebt nagevraagd wanneer steriliseren kan? Stel dat ze super de super lopen straks, is dat dan niet leuk??? Of is het te ingewikkeld met uit elkaar houden? Mss heb ik er overheen gelezen hoor, als je paar dagen niet geweest bent, is de info altijd omvangrijk :o

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 15:35

hij is super grappig
Afbeelding

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 16:12

Ollie: van harte gefeliciteerd *\o/*
Dennis: heeft lotje verkocht incl.wagen en heeft nu meteen een mooie nieuwe wagen aangeschaft :j
ik ben vandaag maar eens gaan slee-en met sunrise.oeps was ff vergeten dat 1 stuk weiland molshopen zaten....ik werd afgeschoten
op dat kleine sleetje.. _O- 5 geitjes stonden me uit te bleren aan de kant,die snapte er niets van... :=
maar wat zit het krap op zo"n klein mini sleetje,tijd voor een arrenslee <<)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 16:20

ben vanmiddag even creatief bezig geweest, hier het resultaat :9

Afbeelding
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 17:38

hmmmmmm :9 ziet er lekker uit lanouska !!!
creatief bezig geweest !!
happytime gelanceerd..hahaha...maar wel veel plezier gehad denk ik...hier ligt geen sneeuw hoor...

lanouska..die van die man en zijn moestuin is zoooo grappig !!!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 17:39

Hahaha Lanouska dat stukje is echt grappig!!!
En ziet er errug lekker uit!

Dennis mooie wagen! Is dat van Poland Carriages?

PrinsjeH gereden!!!

Ollie lekker gemend.

Avaluna lekker even kunnen liggen?

Ik ben een half uurtje geleden gebeld of ik zo de dienst van vannacht kan doen, dus snel nog aardappels geschild en de bloemkool in de pan gedaan. Zo even de spullen halen en dan hopen dat ik gewoon rustig kan koken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 17:41

PrinsjeH schreef:
IM :(:) :(:)
Dennis: gave kar en schattige foto <3
Biancacoo: puppen uit elkaar gehaald voor de zekerheid :D Wil je nooit een nestje omdat je hebt nagevraagd wanneer steriliseren kan? Stel dat ze super de super lopen straks, is dat dan niet leuk??? Of is het te ingewikkeld met uit elkaar houden? Mss heb ik er overheen gelezen hoor, als je paar dagen niet geweest bent, is de info altijd omvangrijk :o

prinsjeh...de teef heeft 2 broers met onderbeet, dus met haar gaan we niet fokken want dat is erfelijk....super hard gaan ze toch wel lopen, dat maakt niet uit, het is ook neef en nicht dus ook dat is geen goed idee vind ik zelf.
over het algemeen worden husky's in roedels bijna niet geholpen, die worden gewoon uit elkaar gehouden, maar ja...als je het eens niet door hebt..lijkt mij niet verstandig..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:29

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

cake :9 :9 :9 :9 :9

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:35

Ziet er goed uit Lanouska.
Bianca verstandig om dan niet te gaan fokken.
Frensie die plotseling moet werken. Succes en hopelijk kun je rustig koken en eten
HT ruzie gehad met molshopen :-)
Dennis leuke wagen.

Hier vanochtend geshopt. Thermobroek, thermoshirt, handschoenen, menhandschoenen en skipak rijker. Alles was in de aanbieding. Vanmiddag naar stal. Heb heerlijk gemend. Lekker warm gehouden. Veale liep super. Morgen nog een keer en dan komt het helemaal goed.

Morgenvroeg ga ik vroeg naar stal. Staleigenaar dunt zijn manen dan even uit. Wassen kan ik toch niet, want vanmiddag is de waterleiding geknapt. Moeten ze maar doorheen kijken.

Ik ga zuurkool maken en eten voor Daan. En heb vanavond ook nog van alles op de planning, als ik nog puf heb

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:00

Denk niet dat ze met deze temperaturen moeilijk gaan doen als je paard niet gewassen is Tallechie! Anders zijn ze wel kinderachtig. Je hebt lekker geshopt!

Biancacoo aan mijn labrador kon ik heel heel moeilijk zien of ze loops was. Zij wordt volgende maand gesteriliseerd, ga niet nog een keer een nestje fokken omdat ze zo'n moeilijke bevalling heeft gehad.

Ik heb het eten nu opstaan. Bloemkool, piepers en een runderworstje. Moet vanavond nog wel een keer terug naar de post.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 19:13

baksels waren erg goed gelukt :9

ik heb vanavond gekookt en wat hebben we gegeten. gekookte aardappels, boontjes, kip blokjes met daardoor heen ui en champignons en jus.... erg lekker was het

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:15

Cis, heb je de wagen ook met die 2 maten wielen gekocht ?

tallechie schreef:
Hier vanochtend geshopt. Thermobroek, thermoshirt, handschoenen, menhandschoenen en skipak rijker. Alles was in de aanbieding. Vanmiddag naar stal. Heb heerlijk gemend. Lekker warm gehouden. Veale liep super. Morgen nog een keer en dan komt het helemaal goed.

Lekker!!!

Ollie, GEFELICITEERDDD

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:19

Lanouska: gaaf stukje en crea-bea bezig geweest, jummie jummie :P
HT gelanceerd vanaf sleetje :oo en uitgelachen door de geitjes
Biancacoo: aha, dan snap ik wel dat je niet gaat fokken en dan zou ik ook het zekere voor het onzekere nemen
Tallechie kwam langs gaat paard niet wassen, schandalig joh :+ :+
Frensie eet bloemkool lekker :D

wij gaan op weg naar Middelburg, verjaardag en eten onderweg ff broodje ofzo, we zien wel
ben nog helemaal euforisch over het rijden vanmorgen (en nog geen spierpijn hoera :D )

:wave:

fijne avond allemaal !!!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:58

@Dennis: mooie wagen <3 :j

@Lanouska: dat ziet er lekker uit, :9

@Frensie: heb je nog kunnen koken? Weer een dienst d'r bij voor je, hopelijk idd een rustige.
Ach, ik heb vaker van die goede plannen, maar ja toen ik klaar was met de dieren was de wasmachine klaar, dus was opgehangen en wat droog was gevouwen en gestreken, dus liggen loonde zich niet meer, heb nu wel nog moeite om uit m'n ogen te kijken, moet zo naar een bijeenkomst :') .

@HT: oeh, lekker gesleed, wel vervelende molshopen, volgens mij zijn die er niet hier in de wei, maar als er nog wat sneeuw valt, dan zullen we het ook wel merken :D .

@Tallechie: volgens mij heb jij lieve staleigenaren die heel behulpzaam zijn, fijn hoor.
Heel veel plezier van al je warme spulletjes!
Welke handschoenen heb je uiteindelijk gekocht?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:19

Avaluna inderdaad een super stal en staan altijd voor mij klaar, maar ik doe ook heel veel voor hun en vooral mijn vader. Het is wel 20 minuten rijden voor mij, maar sta er al 2,5 jaar en bevalt prima.
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... oenen.html

deze heb ik nu gekocht. De andere raden zij mij af, waren voor het mennen niet warm genoeg. Ik heb het vandaag uitgeprobeerd en was lekker warm.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:32

Dennis, gaat Lotje ver weg ?
Mooi wagentje !

Biancacoo; Gompie heeft nu een paar daagjes dat hij zich iets minder goed voelt maar nog steeds hele dagen in je nek liggen knorren dus het zal wel meevallen :-)
Sauna dagje was heeeeerlijk !!! Ik kan echt uren in het bubbelbad zitten hahaha. Was gezellig met m'n vriendin.
Jij hebt hondjes uit elkaar gehaald maar weer bij anderen gezet hihi. Heb je 4 honden nu begrijp ik dat goed ? Lekkere drukte ! :-)

Bicci; ik zie niets op die pagina ?

Lanouska die is leuk! (je FB aanvraag zag ik aan je foto dat jij het was hahah) en lekker cakejes gebakken !

Happytime; heeft er niet toevallig iemand een filmpje van gemaakt, lijkt me namelijk grappig om te zien hoe dat ging hahahaha. Hoe gaat het met je broer nu ?

Frensie vannacht werken

Tallechie geshopt, altijd leuk !

Ollie zit nu lekker in een restaurantje :-)

Prinsje op weg naar Middelburg en helemaal happy over het rijden, lekker he als je ze zo aan het werk kan zetten ! (en ow ja wil je plezier niet verpesten, maar waarschijnlijk heb je morgen wel spierpijn hihihi)

Avaluna heeft zich met de was bezig gehouden :-)

En ik, ik heb vandaag ook huishouden gedaan en nog wat andere dingen gedaan. Verveel me niet meer in ieder geval :-)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:33

@ Ingrid: Voor jou gaat Lotje niet heel ver weg ;). Weet niet exact waar, maar ong 2 uur zuidelijk hier vandaag richting zuid holland.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:36

IngridM schreef:
Tallechie geshopt, altijd leuk !

Vind de portomonnee niet ;)

Ik ben momenteel ook druk met de was. Loop een beetje achter en met zo'n kleintje heb je toch wel veel was. Hij had vandaag zijn bed twee keer ondergekwijlt dus al twee keer verschoond.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:49

hey verrek, tis verdwenen :?

ff achteraan :))