Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

tijd om te stoppen)
zou hem eigenlijk nog wat moeten schoonmaken voordat ze er zijn

Ga om de dag naar stal. Al dan niet om wat met hem te doen, maar hij kan heel goed zonder
Hij staat geweldig nu.
en ik duim voor je stage
En al te horen gekregen dat ik morgen, overmorgen en misschien de dag erna ook sochtends naar Beesd moet. Dus om 8u richting daar gaan rijden, en dan om een uur of half 11 op 't bedrijf pas aankomen. Achja, soort van halve dagjes nog dan daar 

van een meter hoog
en hij vrat hem op 

en dan zit ik meteen ''stel nou dat het volgende gezin wat die auto mee heeft een kindje heeft met een honden-allergie ofzo, ál die haren moeten eruit''. Dus ik heb een uur met stukken plakband haren verwijderd, werkt beter dan stofzuigen 
De hond is erg op zijn gemak, iedere ochtend blaft hij vanuit zijn bench (andere kant van het huis) tot we hem komen uitlaten en dan MOET hij mee naar onze kamer
Dan kruipt hij onder de lakens en legt hij zich aan onze voeten. Vreemde gewoonte voor een hond, maar kom, als hij niet anders gewoon is
Het baasje heeft gebeld, ze waren heel blij dat de hond at en dat hij zich op zijn gemak voelt. Hij gaat namelijk meestal in hongerstaking en kruipt in een hoekje als zijn baasje weg is.
Maar over 2,5 week gaan we op vakantie, dus dan is het beter voor zijn voetjes als hij op ijzers staat.
Snuit staat hier nog steeds zonder ijzers. Hij had vorig jaar december witte lijn ziekte in twee van zijn hoefjes. Alles is er toen zoveel mogelijk uitgesneden ik heb toen een wonderbaarlijk flesje met iets erin via Dennis van dit forum gekregen en toen de smid hem weer deed in maart was er geen witte lijn ziekte meer te zien. Maar omdat zijn hoefjes zich goed houden geen ijzertjes meer onder gedaan. En ze houden zich nog steeds goed, dus ik laat het nog maar even zo. Maar mocht het nodig zijn gaan ze er hier ook gewoon weer onder hoor. Bente loopt wel op ijzers, van de winter maar eens kijken of ze zonder kan, ik heb geen idee. Vind het in de winter wel erg prettig als er niets onder ligt.
(nooit natuurlijk maar nu je zo aan het werk bent moeten die klopkabouteres ff oprotten
).
en zelfs 3x paar passen in draf geweest
ze was echt heel lief voor me want zodra ik het eng vond stond ze direct stil. Ze is tot nu toe super eerlijk. Het draven voelde erg raar
ze heeft natuurlijk dat ze zo hoog opgeeft in draf dus moet me daar even geestelijk wat meer op voorbereiden
Hier mag enkel de kat in de winter binnen, en dan ook enkel in haar mandje voor de haard, ergens anders mag ze niet. Dus ik ben het niet gewoon om een hond binnen te hebben
) en dan gaan ze er weer af tot volgende zomer.

Ging super op de weg, 3 auto's kwamen voorbij, kruising ging goed, beetje dribbelig omdat vriendlief (die naast me liep voor de zekerheid) even twijfelde of hij moest doorlopen of wachten, Harley plakt uiteraard aan degene die snoepjes in z'n jaszak heeft

Oefenen met Bente voor onze bosrit-plannen
Dat gevoel van controle heb ik nu nog wel hoor, moet het alleen nog in draf krijgen
Longeren heb ik nooit zoveel met hem gedaan eerlijk gezegd
wel heel veel gewandeld
Hij kan trouwens ook erg goed aan de fiets, moet je wel hoofdstelletje in doen want hij is dan wel nogal vlotjes

, wel vervelend van je bekken, heb er zelf ook regelmatig last van na mijn zwangerschap, vooral als je op een breed paard zit. Rizanta was gelukkig niet te breed, maar ik moest bij haar wel heel erg wennen, kon niet meer dan 2x per week echt rijden (ook andere oorzaken maar dat bekken werkte ook zeker niet mee). Bente is gelukkig smaller dan Rizanta, denk dat het rijden bij haar ook makkelijker is voor mijn bekken / heupen.