Heb geen Nederlandse posten op onze tv... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gaat over een paardenhandelaar die mensen belazerd.
Ik dacht dat Romeo niet veel waard was (was niet moeders mooiste, maar de klik was er wel), als ik hem nu bekijk, had ik me niets mooiers kunnen wensen. Ik ben de handelaar nog wel eens tegengekomen (woont in de buurt), en hij geeft me regelmatig complimentjes over hoe netjes Romeo beleerd is, hoe mooi hij geworden is en hoe ongelofelijk braaf hij is. Maar over het algemeen heb ik liever geen handelaars. Het wou toen gewoon lukken dat ik op slag verliefd was op Romeo
weet ook wie het is
Al vond ik het toch wel een héél vreemd type
), maar vond het de 1e keer daarna wel eng. Maar goed, Han is nu al 8. Toen hij 3 (bijna 4) was is hij van onze shetlander gebokt, hij heeft nooit meer willen ponyrijden
heb er nog spijt van dat dat gebeurd is. Want hij vond het tot dan toe zo leuk. Hoop echt niet dat het straks zo is dat jullie zoontje niet meer op de bok wil want dat is dus niet de bedoeling. Ik heb Han trouwens ook naast me zitten hoor, niet achter. Vinden ze veel leuker. En je gaat niet lekker uit rijden met je gezin als je verwacht dat je een slaande pony voor de kar krijgt.
kwam zooo kneuzig over

Veel succes ermee!