Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
BlackDevils schreef:sander_lotte schreef:Door het paard gewoon vast te zetten en dan zelf de kar er achter te trekken misschien...?Het optuigen lukt wel perfect, maar het werkelijk voor de koets zetten is nog wat moeilijker. Dan hou ik de burry omhoog en laat ik iemand anders hem voor de koets zetten, zodat ik dan de burry omlaag kan doen en Romeo kan vastmaken aan de koets.![]()
Als ik in je profiel kijk lijkt het een heel laat veulen van 2006, feitelijk dus nog maar 2,5 jaar oud. Beter het nog rustig aan te doen...
Hij is wel mooi geworden hoor
Wat slim van me
Romeo is zelfs mooier geworden dan ik had gedacht dat hij ging worden! Maar hij is er nog lang niet, ik ben eens benieuwd hoe hij nog gaat evolueren!
Over zijn gangen heb ik helemaal niet te klagen. Paardenmensen hier in de buurt (en de meninstructeur) zeggen dat Romeo érg mooie gangen heeft.(zelf vind ik het ook best wel
)avaluna schreef:@Sander-lotte: erg knappe pony idd!
Wij hebben trouwens ook een knappe Romeo, maar dan een zwarte
) en een recentere foto van Romeo, zonder winterhaartjes dus.
Ik zag die koets op het internet, het was een leuk prijsje en ik MOEST die koets hebben(ik was namelijk al te lang naar mijn goesting op zoek) Mijn maximumprijs was zelfs al 1000 euro omhoog geslaan, omdat ik eerst niets kon vinden tegen mijn gewenste prijs
Ik wou ook eerst in België blijven, maarja... De eigenaar van mijn verzorgpaarden had het voor me over om met zijn jeep en trailer samen met mij op te rijden naar Nederland om die koets te gaan halen.
onddanks ze weinig van mennen af weet, kan ze super met paarden omgaan en ziet ze ook snel als het mis gaat 
.
. sander_lotte schreef:Ik heb liefst iemand erbij, maar ik ga de mensen niet achterna lopen om alstublieft nog eens met mij mee te gaan op de koets.
Als ik iemand zou vinden die het echt leuk vindt om mee te gaan, en die ook op tijd kan ingrijpen, dan neem ik die liefst zo snel mogelijk mee.
Maar als die persoon eens niet kan, zou ik niet thuisblijven denk ik..
maar het scheelt dat het rondje wat ik dan rijd dat ik dan niet hoef stil te staan, kan gewoon door
..
Ik vind dat het aan het paard ligt. Ik mag namelijk nu ook alleen mennen met Kelsey in de wei, als de buurman thuis is en weet dat ik aan het rijden ben. Dan houdt hij een oogje in het zeil (Die man fokt en ment Belgische Trekpaarden, en heeft mijn pony beleerd voor de wagen, dus die heeft zeker ervaring
) Meestal ga ik dan dressuur oefenen.
(behalve als het is om instructies te geven of om foto's te maken)ramboe schreef:Tjaa als je met zijn tweeen buitengaat rijden heeft dat niet zoveel verschil.
Want als een op hol slaat gaat de ander gewoon mee!
.
.