Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ooit mendurance
Volgende week hebben we 46 km Montferland op de planning staan. Had zoiets als het vandaag bagger gaat doe ik niet mee, maar heb er nu wel vertrouwen in. Mijn eigen tempo, genoeg pauzes inlassen en goed gebruik maken van de vetgate. Maar vind dat altijd best lastig, echt je eigen race rijden ... wil toch op een of andere manier dan weer 'voorin' meedoen, alleen kan ik dat momenteel zelf echt niet jammergenoeg. Maar goed bij endurance is het 'to finish is to win' en daar gaan we dan maar voor

Gem schreef:Bij mij andersom, ik rij van stal het bos in, maar voor D+V zit ik minimaal anderhalf uur in de auto. Heen en weer rijden is dus geen optie.
Toydoll schreef:Gem schreef:Bij mij andersom, ik rij van stal het bos in, maar voor D+V zit ik minimaal anderhalf uur in de auto. Heen en weer rijden is dus geen optie.
dat is bijzonder denk ik! Menendurance hier is altijd minimaal op 2 uur rijden,
terwijl D/V veel dichterbij is, +/- 20 minuten is veel te vinden. Dus ja dan kan je makkelijk 2 uur rijden. Pracktisch is anders, maar goed.
Maja daardoor dus gewoon niet hele toegankelijke sport!
Ik wacht nu op mijn koets, dan is deel 2 compleet, ik heb een trekauto gekocht nu, dus deel 3 is er ook, nu de trailer nog ombouwen en dat is de laatste stap tot eindelijk aan de slag kunnen!

Mijn droom heb ik in ieder geval gezet op hippiade een keer
Ben benieuwd of ik dat haal! 
BibiSmurf schreef:Haha kijk aan jullie zijn snel. Kreeg ook super snel een berichtje terug.
Gem schreef:BibiSmurf schreef:Haha kijk aan jullie zijn snel. Kreeg ook super snel een berichtje terug.
Tadaa! http://www.hoefnet.nl/home/site/nieuws/ ... ellendoorn