Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Biancocoo lekker met honden op pad maar zere rug bij opstaan, dat is zwaar ellendig
Tine, heeft je man nog gemend? Bloedoor geen idee... maar ik hou ook niet van opereren als het niet hoeft en wat Ips zegt ga ik in mee (dan maar wat lelijker, maakt het uit), Ips houdt niet van te kort draaien, nee dat lijkt me met een groot paard ook niets. Hier geen tips voor pony van Rianne, gaat het alweer wat beter? Bij Aks regen om 10.50, maar het werd daarna heerlijk weer, heb je nog wat gedaan? En Avaluna gevloerd na buitenrit
en goed uitziend oudje
Heb ik nu iedereen gehad? Oja, LS nog goedemorgen, goedemiddag
hoe is het met Buck? En Maisie op wedstrijd, weer met tweespan?
, iets van 24 km gereden vandaag en onderweg ook nog paar keer staan kletsen dus heerlijk
Pony was nog superfris, sterker ze werd steeds frisser naarmate de rit vorderde
denk dat ze graag naar huis wilde want ze moest enorm nodig plassen zodra ik haar in stal zette ging de kraan open
ze zal het ooit wel leren. En ben ook werkelijk van alles tegengekomen van crosmotor t/m hele hordes werkelijk andere paarden, wat een drukte in het bos! Ben onderhand wel benieuwd wat haar hartslag dan doet, Crazymel heeft haar hartslagmeter aangeboden om te lenen dus we moeten binnenkort daar maar eens een rondje gaan doen
die was gisteren heel braaf, is voor de band geweest, hele bak paar keer door
. Hij vond het af en toe wel spannend maar bleef gewoon doorstappen.
.
. Bruinen daarentegen krijgen zo'n grijs kleurtje, vond ik bij Ster de eerste week echt niet mooi. Ze werd er wel echt fitter door. Moos is ook een scheer-kandidaat volgend jaar, hij zweet erg snel.
.

gepland afgestapt iig
)
je hebt een mooi rondje gemaakt. Ik ben er gisteren ook een paar keer afgestapt hoor. Bij een boerderij (misschien was jij daar ook?) hadden ze van die kalverhokjes met kalfjes en daar is ook altijd een enorme hond, had geen zin in gedoe, een keer toen die crossmotoren eraan kwamen (die vind ik zelf zo eng, kan ik er net zo goed afgaan denk ik dan
) en een keer dacht Ollie dat er spoken waren of zoiets, waren we opeens van het ruiterpad en stond ze stokstijf stil ergens half tegen een boom
en oja ook nog een keer gepland erop en eraf om gewoon even stukje te wandelen tussendoor.
Biancocoo met stoer jong hondje enkelspan trainen wat leuk! Baudyh gesloopt maar goede beurs gehad
kon vanacht niet slapen opeens vette stress voor gesprek van woensdag bij de universiteit zo stom, dat ik daar dan zenuwachtig voor ben
Niet zozeer rug
(en daar stond dus de hond tegen de deur te springen, enggg
)
Ik heb het vraagprogramma gemaakt, wil het nu bewerken. Dit is niet goed voor een mens.