Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar dan kom de veearts ook even horen.
maar dan loop je wel harder
voor brutus zijn kies te laten trekken,ook bij andere klinieks zo duur? anders utrecht eens vragen?
onze zoon was er 'niet zomaar' en tijdens zwangerschap hebben we helaas ook niet volop genoten want waren toch regelmatig ongerust of het ons echt gegund was ... het blijft een wonder.
, daarna bijrijdster-to-be er wat mee stappen en draven. Ze kan prima rijden (heeft altijd veel pony's paarden gereden) maar ze vond Bente niet eenvoudig. Vond ik dan wel fijn want je gaat toch ook aan jezelf twijfelen. Ze weet ook niet of ze ermee door wil gaan
.
.
. Miste haar ook echt toen ze uit de buik was, was ook wel heel intiem en bijzonder je kindje zo bij je.
. Ergens goed natuurlijk, maar leren met geld om gaan, is natuurlijk ook wel eens geld uitgeven.
. Lekker ding is het
.
. Had erg veel last van alle l*llige kwaaltjes (9 maanden lang blaasontstekingen, allergisch voor allerlei kruiden, verkouden, tandvleesontsteking, ontstekingen in gewrichten, niets op of aan mijn buik kunnen verdragen, been- en voetkrampen, ijzer wilde niet omhoog etc etc etc) die bij zwangerschappen horen en dan ook nog eens alles tegelijkertijd en / of elkaar in rap tempo opvolgend, vooral bij de eerste. En dan, als binnenvaartschipper, heel weinig controles gehad bij de verloskundige.... bij mijn dochter slechts 4 keer! Ze konden me niet snel genoeg geboren worden
!
. Hier ook genoeg en allemaal tegelijkertijd, bleef naar de fysio rennen voor mijn rug, maar nogmaals gelukkig echt van kunnen genieten, vond het zo bijzonder
, kwam ook nog eens 34 kilo bij, maar was zwaar verliefd op mijn buik toen die eindelijk kwam (dat is nu wel heel anders, maar goed
).
. En ik wilde, zover mogelijk, toch echt een broertje of zusje erbij, en de derde.... uhmmm tja... wat zal ik zeggen. Die stond niet helemaal op de jaarplanning
. Ik kwam ook steeds wel een kilo of 20 aan, geloof ik... maar het meeste raakte ik toch wel weer kwijt.
maar alles was er na een half jaartje weer af
netjes van het leren omgaan met geld! 

Wilde ik nog even zo houden

Hopelijk kan hij je verder helpen
knuffel 
Op 't gemakje, en vooral heel erg genoten van mijn superstoere superpaard 
arm ding, hij kroop bijna in mijn broekzak mee de wei uit...
Maar vanavond nog aan de slag voor stage 

Maar verder een heerlijk dagje

als je haar zo bezig ziet, zou je denken dat er niets aan de hand is. Niks pompen, buiten adem zijn. Maar gewoon de buurt onveilig maken op haar eigen manier.
.