[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 20:07

Kan heel goed hoor. Heb vanaf jongs af aan al regelmatig rugpijn.
Toen ik nog reed ging het een stuk beter, dus misschien toch maar weer gaan rijden

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 20:08

tine blij dat de kinders buiten spelen :D
bic lekker met joep, briez, briezmobiel gespeeld
frensie héérlijk genoten!

ik ben naar stal geweest. Heerlijk wezen rijden. In de bak gewerkt, stap en galop. Daarna halve kilometer gedraafd (doorgezeten) op het pad. En tenslotte nog wat galopwerk op de erf-akkerpaden gedaan (horen bij stal) Jammer dat hij daar een feestje ging bouwen.. Nu kan ook ik ibu/diclo en paracetamol gaan zoeken, want dit gaat mís zo :=

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 20:10

tallechie schreef:
Kan heel goed hoor. Heb vanaf jongs af aan al regelmatig rugpijn.
Toen ik nog reed ging het een stuk beter, dus misschien toch maar weer gaan rijden

daar kan je zomaar eens een punt hebben meid,
als ik een week niet ga hobbelen, kan ik nog maar amper mn bed uit smorgens, als ik dan eenmaal zit en ga lopen gaat het een stuk beter.
maar als ik wel netjes ga hobbelen, gewoon stappen dus, dan heb smorgens nergens of nauwelijks last van. :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:20

Lastig al die rugproblemen moet zeggen dat ik daar gelukkig (vrijwel) nooit last van heb :+
Allemaal honden hier, grappig. Vind twee honden meer dan genoeg en met een pup is het echt druk. Weet je wel als je eraan begint maar het is gewoon veel werk (je wandelt je een ongeluk en als je dat niet doet word je afgestraft met hoopjes of plasjes in huis :7 ). Vandaag geoefend op komen, zitten, blijven zitten en weer vrij. Ze vond het geweldig om te doen en heeft het dus ook zo door knap ding -:)

@PrinsjeH ze moet officieel gemeten worden voor haar startkaart (die ik al heb, maar er moet een meetbriefje bij, omdat ze in de E maat zit of dus net niet). Maar ik had dat kunnen voorkomen als ik er gewoon op had gezet dat ze 1.57 was (ook al zou ze dat niet zijn). Scheelt paar jaar meetbriefje :$ . Ik bedoel, voor mennen maakt het toch niet uit, ze moet toch bij de paarden en ik start ook onder het zadel bij de paarden, dus who cares, maar ja KNHS regels zijn regels :O

Heb nu ook twee startkaarten en twee startpassen, ook zo onlogisch. Dus een voor het mennen en een voor onder het zadel. En dan ook nog een apart lidmaatschap van de endurance vereniging, want dat is weer een vereniging binnen de KNHS of zoiets. Lijkt me veel logischer als ik gewoon een combinatienummer met haar heb, waar ik alles op doe. Maar dat schijnt weer niet te kunnen :o? schiet mij maar lek :+

Rizanta overleden, papier opgestuurd naar KWPN dat ze overleden is, dat wordt daar dan doorgevoerd maar komt niet in KNHS registratie (op zich vreemd want de levensnummers zijn wel gekoppeld). Dus ook bij KNHS aangegeven dat paard overleden was, krijg ik wel mooi weer een rekening voor startpas voor Rizanta dit jaar. Was dus fout gegaan. Erg slordig vond ik dat. Moest dus eerst betalen en kreeg het later weer gecrediteerd :roll:

Op zich moet ik zeggen dat ze het allemaal als je belt/mailt goed voor je proberen te regelen maar ik kan er niet altijd een systematiek in ontdekken, zo af en toe. Dus denk ook wel dat het goed komt met jullie factuur maar kan maar zo zijn dat dat pas geregeld is als je de trainingsweek al achter de rug hebt :+

Ben hier ook wel zwaar toe aan relaxed ritje met Bente morgen. Denk dat ik er toch maar opstap, kan ik lekker even het bos in :D

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:23

Komt vragen of ze mee mag kletsen in dit topic :o

Men al verschillende jaren. Heb aantal jaren op stalhouderij gewerkt.
En daar reed voornamelijk grote ritten met charabank(http://www.mijnalbum.nl/Foto-MWCENXP4.jpg)
of authentieke koets.(http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QCHZYMW8.jpg)

Helaas op moment geen paard die voor de kar beleerd is.
Ben op moment wel bezig met mijn 4jarige tuiger soort.
Hiermee sleep ik regelmatig de bak.

En mijn 3jarige groninger merrie staat op moment op een andere stal om beleerd te worden.
En volgend jaar wil ik mijn konik voor de kar laten beleren.

Zo af en toe maak ik een menritje door de bossen met de pony van de ouders van me vriend zodat ik het niet verleer :+

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:24

GHAPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

haaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:25

@vhu, lekker weer die knhs dan...pfff

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:27

Welkom Happyhorse! Leuke paardjes heb je!

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:29

@ Frensie: dank je wel :)
@ BICCCCCCCCCCCCCCCC hoii :P

Biancacoo

bicc..zit nie zo te gaaaaapeeeehhhh :z
is erg aanstekelijk !

moet nog bijlezen zorryyy -O-
welkom nieuweling...
ben gaar..
Tallechie sterkte met je rug....tine buitenspelende kids....VHU...knhs in de bocht..vind dat wel erg slordig...
verder...ga ik naar bedje toe..morgen om 6 uur weer op !!
en ook hier een behoorlijk probleem met rug momenteel....maar..dat komt vast weer goed !!
Aks..lekker gehobbeld en meteen weer pijnlijk gestraft..doe je wel voorzichtig.. :+

bicci

had jou al veul eerder hier verw8 ghappie :))

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:30

hihi biancacoo, das ghappie ipv gaaaapie...hahahahaha

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:32

Sorry bic niet eerder de tijd ervoor gehad ;)

Zoals lees zitten meerdere mensen met hun rug hier.
Ik ook, vorig jaar van een pony gevallen op asfalt en me rug is nog steeds blauw op moment.
Mijn rijpony heb verkocht, en besloten om volledig op mennen over te gaan.
Met heel afen toe nog een ritje onder het zadel. :j

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:34

@Happyhorse welkom, staat jouw paardje bij die van ons op stal? Vosje?
**edit** heb in profiel gespiekt, zie dat het inderdaad Lobke is. Wat een leuk paard trouwens! Ik ga morgenochtend naar stal, wie weet zien we elkaar dan.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 03-04-12 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:35

@vanhuisuit: Ja dat klopt :D Propke <3

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:37

OK Propke :+
Gaaf Propke hoor :j

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:38

Ze heet Lobke maar noem altijd propke haha.
Ga van de week nog keer erheen maar weet nog niet wanneer, me auto heeft stukken.
En op de fiets is het beetje te ver :Y)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:40

@ ghappie,
vhu zorgt er wel voor hoor :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:43

:+ volpension daar he. Ook al zou ik weken niet komen of nooit, goed verzorgd worden ze zowiezo :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:44

:))

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:47

Kom ik ook nog even langs, weer een hoop gekletst hier.

Vanavond met de moeder van Lanouska bezig geweest met concoursprogramma. Gaat haar wel lukken lijkt me. En anders weet ze me te vinden :D

Happyhorse: welkom
VHU: klinkt bekend, die knhs. Maar als je belt, zijn ze wel heel vriendelijk en behulpzaam gelukkig. Maar ooo, wat een fouten worden daar gemaakt.
AKs: klinkt dat je teveel gedaan hebt :(:)
Tallechie: ook al in de lappenmand :(:)
Avaluna; lekker dat dochter zo goed heeft gereden.
Frensie: vind een Ridge ook niet zo groot :o . Maar goed, ben dan ook Leo's (en Akita's) gewend. Nu weegt de onze niet zoveel, want is aan de magere kant, maar is wel een kleine pony qua grootte. Zou bijna in 2 span kunnen met Amerigo :D

Paracetamol en asprobruis zijn nu echt op en kan pas morgenmiddag nieuwe halen. Auwie.

Nou, ik ga naar bed, morgen weer druk programma en geen pijnstillers meer, wordt lange dag -O-

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-12 22:07

goedeavond

ik ben er ook weer even snel. wel alles meegelezen maar even geen puf om te reageren, ga zo eerst douchen en dan naar bed morgen weer druk dagje

we hebben morgen show in tolbert dus ga weer uit het werk naar coevorden (deze x zonder file hoop ik) daar alle spullen schoonmaken en paardjes poetsen en vlechten.

zaterdag gaan we parcour verkennen in rijssen en daar hebben we dan maandag onze eerste klasse 2 wedstrijd en we gaan ons best doen om goeie punten te rijden door het seizoen heen en dan hopen dat we goed genoeg zijn om naar het nk te mogen :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 02:19

Net weer wakker geworden van vreselijke hoofdpijn. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ibuprofen helpt niet. Op bed liggen blijkbaar ook niet. Ik word er echt gek van.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 06:14

@tine ik hoop toch zo dat je hoofdpijn nu minder is en je nog een beetje heb kunnen slapen. :(:)
2 weken terug had ik een verschrikkelijk migraine aanval; lag al 4 dagen in het donker. Ik heb toen Tramadol voorgeschreven gekregen, omdat de Imigran niets meer deed. Binnen een uur was ik van de hoofdpijn af :o wel licht trippend daarna, overal heldere kleuren :D super spul. Je bent alleen een paar uur van de wereld af.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 07:25

Had in mijn handtas nog 2 asprobruis gevonden, dat verzacht het allemaal was, maar heb niet best geslapen. Zometeen maar weer een poging ondernemen om een afspraak met de huisarts te maken. Probeer ik nu sinds vorige week vrijdag. Gaat lekker. Ik vind gewoon dat ik vandaag nog langs moet komen. Maar ja zal wel weer pas vrijdag worden ofzo.......