[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:12

ollie heel veel sterkte
bianca ook heel veel sterkte

tine succes met de geit. Niks aan als ze zoveel pijn hebben. Dribbel is ook niet vrolijk.
Super naaltje

Daan slaapt eindelijk. Zo slapen, morgen eerste werkdag sinds 7 maanden

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:13

succes Tallechie !!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:17

Ik moet ook gelijk vrij vragen :-)
Vind ik nooit leuk op een eerste dag, maar met de kennismaking vergeten te zeggen.

8 sept komt bicci met de trail in roden en ik zal het eten verzorgen en kan dan tot 15 uur werken.
En die week er na rijd ik de 4 daagse. Die begint op dinsdag en moet ik dus de woensdag en donderdag vrij.
Ik zal wel aanbieden om op een andere dag te werken en dan zal ik mijn ouders inschakelen voor oppas

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:31

Dat is inderdaad vervelend om meteen op je eerste werkdag vrij te moeten vragen! Succes met werken Tallechie!

Tine sterkte met de geit.

Ik heb vanavond de mok gewassen, vond ze best fijn. Lekker de jeukende korstjes zoveel mogelijk weggewreven.
Ook foto's gemaakt.
Zo zag het er uit vóór het wassen
Afbeelding Afbeelding

En zo na het wassen
Afbeelding Afbeelding

Daarna sudocreme erop gesmeerd. Akelig he... arm paard...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:36

@Tallechie tja, het is niet anders hoor. Heel veel plezier je eerste werkdag weer, je vindt het vast wel leuk weer wat tussen de mensen te zijn (vond ik toen wel in ieder geval).
@Tine wat zielig van de geit. Kan me voorstellen hoor dat je toch probeert het het beestje zo makkelijk mogelijk te maken. Wij hebben vroeger bij de schapen ook een keer een masseur of zoiets gehaald, weet het niet meer precies want het was mijn moeder die dat regelde. Wij hadden altijd koppeltje schapen thuis, en die werden gewoon ook als de hond, kat en poowns/peerd behandeld. Dat was voor een te vroeg geboren lam wat niet goed kon lopen. en waarvan het koppie wat raar stond. Hij heette Jodokus, vergeet het nooit. Hij heeft jaren bij mijn ouders rondgelopen (dat lopen kwam uiteindelijk trouwens goed, koppie stond nog wel wat scheef :+ ).
@Naaltje wat is dat toch met verzorgsters / bijrijders/ grooms die maar afbellen, sms'en of niet op komen dagen ik snap dat niet he. Was zelf toch altijd zo blij als ik geen paard/poown had en iets met het paard van iemand anders kon doen, of zowiezo afspraak is toch afspraak, hopeloos vind ik dat af en toe.
Enne... ik ben heel makkelijk hoor als docent /begeleider: als een student ergens recht op heeft is dat zo, heeft hij er geen recht op ben ik ook heel makkelijk (dwz dan krijgt hij/zij het ook niet). Dus als er niets beschreven staat, tja, dat is dan jammer voor de instelling, maar dan heeft de student gelijk :+
Maar als een student er een potje van maakt heeft hij / zij het bij mij niet makkelijk hoor (dan geldt ook afspraak is afspraak ~~}> ).

Nou ik ga aan een glaasje wijn, even ontstressen :O

**edit**
@Frensie je had gelijk met mij gepost....
'jouw' paardenbeen ziet er (gelukkig) minder heftig uit dan het been wat ik me nog voor ogen heb van Nebraska toen....maar het is wel heftig zeg. Wat je zegt, arm peerd.
Hoop dat de sudocreme het wat soepeltjes kan houden zodat die huid wat normaliseert.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 30-08-11 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:39

Ik vind het ook heel jammer. Kon het vanavond ook heel goed gebruiken omdat alles wel stuk lijkt te gaan :') (rug, schouder, nek)
Ach :) ze had het druk
Nou wilde ze vrijdag. Maar ik ga vrijdag als het meezit en ik kan rijden 'smiddags al. Zit eigenlijk te azen op een bosritje :o

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:51

OK wel nieuwe afspraak dus!
Jij gaat morgen toch naar de osteopaat? Sterkte daarmee (op zich dus wel 'lekker' dat alles goed vastzit :P ).

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:56

@VHU ik vind dit al heftig genoeg... pfff...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:57

Helaas nog geen reactie van de fysio. Hoop zo dat ze onze geit wil behandelen. Beestje ziet er zo zielig uit en de spieren in haar achterpoot zijn echt knoerthard. Is niet goed. -O-

Tallechie: heel veel plezier op je 1e werkdag. Je zult wel kapot moe thuis komen. Is weer erg wennen aan zo'n ritme, maar wel erg leuk natuurlijk. Moeilijk om gelijk vrij te moeten vragen.

Frensie: jeetje, dan stelt de mok hier echt helemaal niets voor :oo Heel veel sterkte. Maar het verschil voor en na is al heel wat.
Ik hoop dat de sudocreme bij jou ook zo goed werkt.

Welterusten allemaal :O

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 23:02

@Frensie kan ik me heel goed voorstellen! Poor thing.
Arme geit Tine.

Bah, ik zit enorm met Rizanta in mijn hoofd. Elke keer als het lekker gaat met Bente ben ik zo bang dat Bente er ook opeens niet meer is, dat ik gebeld wordt dat er iets vreselijks aan de hand is of zoiets. Wist niet dat de dood van je paard zo heftig op je kon inwerken ben er toch elke keer weer helemaal van slag van |( ik ben er dus nog lang niet overheen -O-

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 23:04

Lijkt me ook echt niet makkelijk VHU!
Ik kan ook altijd enorm veel grote beren op de weg zien en altijd van het ergste uit gaan. Heb geleerd dat ik in het hier-en-nu moet blijven. Scheelt een hoop gepieker en getob! Maarja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan en ik zou niet weten wat voor emotioneel wrak er van mij over blijft als mijn paardje er opeens niet meer zou zijn. Heel veel sterkte!!!
Edit: niet dat ik je nu een emotioneel wrak vind hoor! Komt er misschien even raar uit.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 01:03

@ollie, biancoo en frensie : sterkte, beterschap, sterkte :(

Verder even ego post.. (zo noemen jullie dat toch? :p ) heerlijk grondwerken met luna. Wat kunstjes en wat handige dingen die ik voor de kar kan gebruiken aangeleerd. Zolang ik haar maar snoepjes geef begrijpt ze het allemaal wel haha. Zo lekker slapen, even flodder adkijken.. Morgen hoefschoenen binnen, duimen dat ze passen

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 01:19

Grrrr, kan weer eens niet slapen. We gaan morgen, nou ja, vandaag dus, naar de dierentuin, dus kan mijn slaap wel gebruiken. BAH.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 07:12

goeiemorgen

frensie, ow dat ziet er naar uit zeg, sterkte ermee... :(:)

tine, sterkte met de geit...

naaltje, wat jammer van de bijrijdster...

verder wel doorgelezen maar moet nu echt weg...

:evaw:

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 07:29

frensie dat ziet er heftig uit

goedemorgen

Heb goed geslapen en heb er zin in.
Daan ligt nog te slapen. Die moet ik om 8 uur naar de creche brengen. Laat hem lekker slapen. Maak hem zo wakker en kunnen ze hem op de creche een fles geven

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 07:32

Veel plezier in de dierentuin Tine!
Werkze Tallechie

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 07:50

succes tallechie!!
@VHU; yep ik mag vandaag.. Idd fijn dat alles zeer doet, dan heeft ie wat te doen he :+
en een :(:) voor jou

Ik ga zo m'n dictaat verder doornemen. En dan richting mijn ouders om de auto alvast weg te brengen. Reis ik vanuit daar naar school (en terug) zodat ik straks hopelijk precies op tijd bij de osteo kan zijn.. (moet tot half 6 naar school >;) )
En verder vind ik het maar koud :=

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 08:13

Dames jullie beppen te hard ik hou het niet meer bij. Ik zag dat Fifi weer voor de wagen is geweest toppie, ik had tranen in mijn ogen toen ik defoto's zag.
Frensie vervelend die mok, mij is altijd verteld niet wassen alleen smeren met speciale zalf (zink).
Naaltje wat een verzorgster.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 08:49

Iedereen bedankt voor de reacties :). Ze was waarschijnlijk toch bevangen inderdaad :).

Naalt: Wat voor zadel? :D.

Frensie: Beterschap met Pony beest :(:).

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 08:55

Een ghost standaard.. :+:
Geweldig zadeltje

Ik heb al een deel van m'n spulletjes gepakt. Maar moet zo m'n laptop ook mee.. dus ik zal die eerst maar weer eens school-proof maken :o

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 09:10

*Gaat op internet zoeken* :P.

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 13:44

zo zo, jullie zijn rustig. Allemaal weer aan het werk natuurlijk.
Dit is mijn laatste week vakantie, en hoop dat ze me dan weer snel nodig hebben als invalster.

Heb heerlijk een rondje buiten gereden vanmorgen, met mijn nieuwe groom. Geloof dat ze het wel leuk vond. Had een oproepje hier op bokt geplaatst en er reageerde een 20 jarig meisje. Dus daar gezellig mee gereden vanmorgen. Was erg leuk.
Was eigenlijk een beetje op zoek, omdat ik regelmatig alleen op wedstrijd moet / ga. Mijn ouders zijn er dan ook vaak wel, omdat die ook mee doen, maar een extra hulp is toch altijd handig. Lanouska is namelijk ook vaak met H mee.
Dus erg gezellig gereden vanmorgen en we zien wel wat het wordt.

Morgen heeft de pony lekker een dagje vrij, dan vrijdagavond nog menles en dan zaterdag de marathon in zuidlaarderveen. Ik heb d'r zin in!! Krijg ik eindelijk mijn schilderij

Wilde nu heel fanatiek gaan grasmaaien, gaat het regenen. Kan ik dus ook wel vergeten.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 14:05

leuk dat het gezellig was bettepet! :)

Wij zijn lekker swirl wezen halen net :9 tussenuur O:)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 14:19

Ooow lekker een swirl!!! Dat heb ik al jaaaaren niet meer op.

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 14:32

@naaltje, wat is swirl?
@frensie, wat naar die mok.