@Tallechie tja, het is niet anders hoor. Heel veel plezier je eerste werkdag weer, je vindt het vast wel leuk weer wat tussen de mensen te zijn (vond ik toen wel in ieder geval).
@Tine wat zielig van de geit. Kan me voorstellen hoor dat je toch probeert het het beestje zo makkelijk mogelijk te maken. Wij hebben vroeger bij de schapen ook een keer een masseur of zoiets gehaald, weet het niet meer precies want het was mijn moeder die dat regelde. Wij hadden altijd koppeltje schapen thuis, en die werden gewoon ook als de hond, kat en poowns/peerd behandeld. Dat was voor een te vroeg geboren lam wat niet goed kon lopen. en waarvan het koppie wat raar stond. Hij heette Jodokus, vergeet het nooit. Hij heeft jaren bij mijn ouders rondgelopen (dat lopen kwam uiteindelijk trouwens goed, koppie stond nog wel wat scheef
).
@Naaltje wat is dat toch met verzorgsters / bijrijders/ grooms die maar afbellen, sms'en of niet op komen dagen ik snap dat niet he. Was zelf toch altijd zo blij als ik geen paard/poown had en iets met het paard van iemand anders kon doen, of zowiezo afspraak is toch afspraak, hopeloos vind ik dat af en toe.
Enne... ik ben heel makkelijk hoor als docent /begeleider: als een student ergens recht op heeft is dat zo, heeft hij er geen recht op ben ik ook heel makkelijk (dwz dan krijgt hij/zij het ook niet). Dus als er niets beschreven staat, tja, dat is dan jammer voor de instelling, maar dan heeft de student gelijk
Maar als een student er een potje van maakt heeft hij / zij het bij mij niet makkelijk hoor (dan geldt ook afspraak is afspraak
).
Nou ik ga aan een glaasje wijn, even ontstressen 
**edit**
@Frensie je had gelijk met mij gepost....
'jouw' paardenbeen ziet er (gelukkig) minder heftig uit dan het been wat ik me nog voor ogen heb van Nebraska toen....maar het is wel heftig zeg. Wat je zegt, arm peerd.
Hoop dat de sudocreme het wat soepeltjes kan houden zodat die huid wat normaliseert.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 30-08-11 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt