Goedemorgen. Allemaal druk bezig geweest hoor ik wel.
Balinda is gisteren verkocht. Heb gisteren veale voor de eerste keer voor de kar gehad. Ging goed. Alleen is hij ontzettend groot en kan ik er bijna niet over heen kijken.
Ik ook, alleen blijft ze niet altijd achteraan hangen. Ik zou er eens strotouwtjes naar voor aan moeten doen...
Anoniem
Geplaatst: 14-04-09 20:14
Zo jullie hebben weer aardig afgekletst.
Ik zag leuke foto's voorbij komen van Maisie haar paardje, leuk paardje om te zien. wat sneu van je vorige paard, dat is nooit leuk om te horen.
Ipsilonka je hebt ook een echte krachtpatser, ziet er netjes uit op de foto.
Naaltje dat is best grut peerd dan . Wel grappig hoe je het verteld van diddle, ik zie het zo al bijna voor me die hoge school sprong .
Dennis wat leuk? hoeveelste is ze geworden, hier op stal staat ook shettie die een paar keer mee heeft gedaan aan een minidraverij in Wolvega. Hij ging alleen niet zo snel. Ik ben benieuwd naar foto's
Tallechie nu zijn we allemaal natuurlijk wel nieuwgierig naar je nieuwe aanwinst Fjord x tuiger was het toch? ben wel benieuwd naar hoe die er uit ziet? Balinda ben je trouwens ook best snel kwijt.Met die krediet krisis zou je juist denken dat mensen niet zo snel een paard kopen.
Ik heb niet zo veel te melden. [paard] heeft laats kuil gehaald met de platte wagen en [paard] mocht daarna de platte wagen weer naar mijn vaders huis brengen.
Ilegra: zal nog wel even foto's plaatsen. Heb hem gisteren voor de eerste keer voor de kar gehad. Ging super. Vanavond even gelongeerd. Fjord x tuiger inderdaad, 1.69 hoog. Je hoeft maar een te treffen hé. Heb haar al vaker te koop gehad.
Een sleep rolt niet door bij halthouden dus heb je niets aan een rem
goedemorgen trouwens, bijna aan het einde van mijn vierde nachtdienst. Gisteren nog even lekker met het span op pad geweest. Niet zoveel tijd dus een galoptraining er van gemaakt. Rondje van 10 km in drie kwartier. Ik moest even een stukje route verkennen. Gisteren kreeg ik bericht dat ik een deel van de route voor de mendurance Drenst Friese Wold niet kan gebruiken ivm een ATB wedstrijd die dag. Het alternatief was te zwaar dus vannacht aan het puzzelen gegaan op de kaart voor een nieuwe route. Uiteindelijk een mooie ronde weten te maken. Morgen maar eens in het veld nameten
Ipsilonka
Geplaatst: 15-04-09 08:54
Naaltje schreef:
haha kan leuk in het 2span met de mijne
Wordt een mooi gezicht Pablo is 1.52
Ik gebruik inderdaad de broekriemen als strengophouders En een krachtpatser is het zeker.
lienepien610
Geplaatst: 15-04-09 22:15
Daar was ik weer eventjes.. Leuk dat alles zo goed gaat met iedereen!!
Ik hoor daar ook bij...: Ik reed eerder m'n pony met een bokkebitje, maar daarmee leek het alsof ze het allemaal niet zo begreep en bleef ze vrij veel protesteren. Nu heb ik laatst een liverpoolbitje gehaald, maar wat een uitkomst is dat zeg.. Had niet gedacht dat ze er zo veel beter door zou lopen! (Kan natuurlijk ook aan het weer liggen, maar dat lijkt me stug ) Ineens heeft ze het nageeflijk lopen door, maar we moeten nog wel erg veel trainen hoor.. We zijn allebei nog jong en moeten nog erg veel leren.. We deden eerder wel eens de teugels door de ligtogen, maar veel hielp het niet. Het is nu niet eens nodig! Nu heb ik het bitje pas 2 keer gebruikt, maar goed.. Het scheelt al een hele hoop!!
Zijn jullie beessies ook zo vreselijk aan het verharen? Er staan er hier 10, waarvan er 1 al helemaal uit de wintervacht is, en 1 begint nu pas..! En maar poetsen....
diddle is ook weer begonnen, de burka is aan dus de tussenvacht gaat nu ook nog uitvallen
ik heb vandaag een dubbele longe gekocht (opgehaald bij een bokker in maassluis halve wereldreis ) even uitgeprobeerd (10 rondjes) en toen als een razende naar binnen gevlucht omdat er onweer losbarstte
Hallo allemaal! Had me eerder in dit topic al een keer gemeld, maar erg weinig geplaatst, wel meegelezen... Nu weer even een post:p
Heb een haflinger gekocht, echt een geweldig mooi dier..... Uiteraard ga ik hem ook aangespannen rijden, dus heb nu een zwaar marathontuig besteld, en we zijn druk op zoek naar een kar.... Mijn zusje gaat hem 2 x in de week onder het zadel rijden, een beetje voor de verandering zeg maar... Ik heb hem nog niet op de stal staan waar hij komt te staan, maar dat gaat binnenkort wel gebeuren. Hij staat nu bij mijn vriend, waar ik hem van gekocht heb, maar ik ga er nu ook al iedere dag heen, dus veel verschil maakt het niet zeg maar:P
Als ze dit nu ook eens laat zien als ze aan het werk is
Van het weekend dit monster ook maar weer eens voor de wagen spannen, moet in dorp hiernaast wat ophalen en heb besloten dat "the old fashion way" te doen en met paard en wagen te gaan
Nee het was een ongelukje. Maar wel een goed gelukte dus. Hij heeft al ervaring voor de wagen. Heb er nu al 2 x zelf mee gement, maar hij heeft al marathons gleopen
avaluna
Geplaatst: 16-04-09 12:47
@Tallechie: idd een heel goed gelukt uitstapje! Fijn ook een ervaren menpaard, kun je lekker meteen mee aan de slag!
@Evelli: wat een leuke pony! In tijden van crisis sla je zo twee vliegen in één klap, hahaha, paardje gelopen, ontspanning gehad, benzine gespaard...