Lekker is dat als ze zo fijn moe zijn Biancocoo, vind dat altijd zo'n vredig gezicht. Wis ligt hier ook uitgeteld naast me, vanochtend heel eind gelopen en ondertussen tig-keer die bal weggegooid dus die kan er ook weer tegen voor vandaag (ik ook trouwens
).Vandaag grote schoonmaakdag ... ze zijn nog steeds met onze straat bezig dus er komt enorm veel zand binnen echt niet te geloven. En maar vegen en dweilen (echt mijn hobby).
, dat zal idd een troep geven.
of idd lekker over de Teverenerheide.
.
Ze is wel gevoelig voor knuffels, dus het hierkomen lukte wel. Maar ja, hoe laat je een hond af gaan zonder brokjes of speelgoed. Met uitbundige stembeloning werkt dat niet. Ik moest maar creatief zijn. Nou sorry, ik weet het niet hoor. Thuis doet ze het gelukkig nog wel goed.
, snel stallen en hooi gedaan, maar echt geen fut meer om de wei uit te mesten. Zo nog even naar de winkel en vanavond lekker met gezinnetje en hapjes op de bank. 
volgens mij is Jeskim jarig vandaag....als ik het goed heb, gefeliciteerd !
.
!
Leuk! Ga je meedoen in Middenmeer 16 feb?
). Hopelijk gaan we dit niet vaak herhalen, maar het zal vast komen doordat we weinig naar buiten kunnen door alle nattigheid en we nu ook alleen maar rondjes buitenom kunnen rijden i.p.v. echte oefeningen doen.
.