[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 20:41

Smickey2011 schreef:
@Aks: haha, zeker wel, wij passeren altijd in stap, ik houd altijd voor én achter alles goed in de gaten :D
@Ava: och, wat jong ;( :(:)

@Allemaal: ik had het heeeel graag nog even voor me gehouden omdat het allemaal nog erg pril is, maar helaas dacht een "vriendin" (geen bok-vriendin, die zijn geweldig <3 ) hier anders over -O- Maarrr nu is het veel te leuk om zelf te vertellen, dus bij deze: Wij zijn (heel pril nog) zwanger van een eerste kindje *\o/* *\o/* *\o/*

;)

nog een keertje proficiat meissie

ben heel erg blij voor jullie :))

xxxxx

__PSM__

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 20:43

Smickey, gefeliciteerd zeg :) wat is heel pril???

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 20:46

Smickey: van harte. Ik dacht het al, toen je schreef dat je dit jaar verwachtte minder tijd te hebben voor Mick. Het vroege mennen in de binnenbak is niet helemaal vrije keuze hoor. Maar als ik zo vroeg ga, zijn er eigenlijk nooit andere mensen, dus ook geen piepdozen die menkarren eng vinden. Voordeel is zo dat je nog een stukje dag overhoudt.

Aks: spannend. Hoe lang heb je hier gestaan?

Ollie: hoe gaat het met Brutus

Tallechie: en weer een tegenslag :(:)

VHU: spannend met bijrijdster morgen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 20:47

Smickey..van harte gefeliciteerd !! *\o/* spannend en superleuk !! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ zorg goed voor jullie zelf ! _/-\o_

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:01

Smikkel gefeliciteerd!!! Hoeveel weken ben je?
VHU en Tine al vroeg op de bok.
Aks weer terug! Welcome back!

Vanochtend eerst de fries in de les gereden en daarna Bieb, mijn andere bijrijdpaard, even in de bak gereden en nog stuk door bos. Fries ga ik mee stoppen in de les, want ik wil Bieb graag in de les rijden omdat ik wil starten met hem ohz. Moeten alleen meteen in de L2 beginnen, dus eerst nog beetje oefenen. De knopjes zitten er allemaal op, maar moeten nog meer een combinatie worden. De fries ga ik nog wel rijden, maar dan niet tijdens de les.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:28

@ smickey gefeliciteerd !!!!

@ Aks je bent er weer !!!!!!

Frensie lekker gereden en tine en VHU al vroeg bezig !!!

O ja iedereen nog gelukkig nieuwjaar !!!!

En gelijk even een vraag.

Ons scheerapparaat is kapot en er moet waarschijnlijk een nieuwe kopen. Wat voor een hebben
jullie of vinden jullie fijn om mee te scheren?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:32

Smick gefeliciteerd!!!!! En geniet ervan

frensie super dat je gaat starten. keer wat anders als endurance. Wel jammer dat je fries niet meer in de les kan rijden dan, maar al super dat je zoveel kan rijden. Hoe is het met je eigen?

Maisie ik wil zelf ook een aanschaffen dus lees even mee

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:33

Smickel, gefeliciteerd met je zwangerschap!! *\o/*
VHU, goed voornemen! Hopelijk bevalt de bijrijdster :) . Dagen worden pas merkbaar langer na driekoningen ;)
Maisie, Ster is geschoren met de Aesculap Economic II, met de mesjes van PSM :D . Meer scheerervaring heb ik niet :P

Btw, had ik jullie al een heel gelukkig, gezond en succesvol nieuwjaar gewenst? :o *\o/*

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:35

@ Tallechie; Bieb heeft klasse 2 endurance gelopen en ik denk dat ik ook 1 of 2 endurance wedstrijden ga starten met hem :D Gwin doe ik op het moment weinig mee, stappen wil niet lukken ondanks vetranquil en heb geen zin om zelf risico te lopen. Zijn aan het nadenken hoe nu verder, een plek waar ze 24/7 buiten kan staan met inloopstal zou ideaal zijn.

@ Maisie hier geen scheerapparaat ervaringen dus kan je niet helpen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:56

Frensie stuur je even pb.
Maar je gaat met bieb nu eerst gewoon dressuur starten? heb je dat met Gwin ook gedaan? Vervelend dat ze niet rustig wil worden

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:48

:wave:

Iedereen de aller beste wensen voor 2013

@ Smickey supersonisch gefeleiciteerd met het prille geluk van een eerste kindje <3
@ Maisie, heb de oude machiene van Daniëlle overgenomen fijn apperaat weet alleen niet wat voor merk het is.

Excuse me heb verder niet bijgelezen loop enorm achter, toch wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties voor mijn verjaardag :D

Ben vandaag voor het eerst begonnen met mijn nieuwe baan....dit betekend helaas wel wat minder bokttijd, want krijg het gewoon kneiter druk in mijn nieuwe functie.

Verder ben ik druk aan het voorbereiden op de marathon van as zaterdag, heb er wel weer zin in *\o/*

Ga proberen weer ff netjes bij te lezen :o

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:10

Wat een ellende is die jaarafsluiting ook altijd. Ben er nu al vanaf 17 uur mee bezig, einde is nu geloof ik in zicht. vriendlief moet alleen kilometerregistratie nog doen. Zijn we dit jaar tenminste mooi op tijd.
Afgelopen jaren altijd uitgesteld en niet goed bij gehouden, dat wilde ik anders hebben en dat is gelukt. Nu wachten op alle papieren die nodig zijn en dan kan ik het eind jan inleveren.

Nu ga ik ook afsluiten, arm doet weer pijn

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:27

@Smickey, nogmaals van harte gefeliciteerd *\o/* ik verheug me nu al op een kraamtaartje maken haha
@Tine, diastase is weer opgevuld. Vulling zat er nog in maar is toch wat gaan rommelen. Ook direct besproken hoe nu verder want na de Hippiade is het een tijd goed gegaan maar nu is de Da al 2x geweest deze maand :') O:) en dat is naast dat het voor Brutus echt vervelend is ook niet goed voor mijn portemonnee :$ . Vandaag ook met de faculiteit gebeld en opties besproken voor het laten trekken van de kies...maar je schrikt van de prijs :oo ....bedrag met 3 nullen is niets :roll:
@Maisie, ik heb een oude Hauptner scheermachine en ben daar super tevreden over.
@Dingetje, leuk nieuwe baan.... :):) en gezellige ik zie je zaterdag (hoop ik).

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:35

smickey, van harte met je zwangerschap, YES weer een "boktbaby"in aantocht.. *\o/*
maisie: ik heb een liscop scheermachine,al jaren maar best zwaar in de hand. zou als je er 1 gaat kopen nu scoren met al die acties met zoveel procent korting bij de ruitersportzaken ... :j
aks: en ik maar denken dat je met je date 2 weken onder een steen lag O:) welkom back!
dingetje aan een nieuwe baan....
tallechie aan de typ met een zere arm Y;(

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 00:34

@happytime; nee hoor, onder een steen hoeft niet met deze date O:) :))
_O-

mysterie van het niet kunnen posten is opgelost... Broerlief had zitten kl*ten met de internetverbinding en daardoor stond de firewall aan...

@smickey; gefélicitéérd!!!!! :D

@tine; hoe lang hier gestaan... hmm.. bijna 2,5 jaar denk ik :)
Ik kijk heel erg uit naar de verhuis :) geeft mij persoonlijk een hoop rust denk ik :)
Morgen onwíjs vroeg weg :D Maar lekker genietend verhuizen. We gaan lekker met de fiets van stal A naar stal B :) lekker Dids en ik :)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 00:41

@Aks, succes met je verhuizing en wat fijn dat je weer kunt posten *\o/* , nu moet je alleen de ritjes met Crazymel wel missen of staan jullie nog dichtbij elkaar ?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 00:42

Nee, dat wordt te ver om samen te rijden :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 00:42

@Smickey jij en je lieve man van harte, wat een prachtig nieuws gefeliciteerd, geniet van deze bijzondere tijd <3
@Aks da's nog een hele rit :7 hoop dat het weer morgen net zo heerlijk is als vandaag!
@Dingetje nieuw jaar, nieuwe baan 8-)
@Tallechie ben zooooo blij dat ik van kleine zelfstandige sinds een jaar zo ongeveer weer simpele loonslaaf ben, die administratie ik was er zo slecht in :o

Wij zijn dus enorme James Bond fan :P en dus genoten van Skyfall na lekker eten en dus even tijd voor ons twee-tjes :+:

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 07:09

@smickey Super gefeliciteerd met jullie baby op komst. *\o/* *\o/* spannend en mooi.
Jammer dat je niet bij ons in de regio woont, want mijn schoonzusje is een bedrijf begonnen met een geweldig kraamcadeau.
www.dinnerbaby.nl Had ik het mooi bij jou kunnen uitproberen, maar je zit niet in de regio :(

@ollie balen zeg met Brutus. Dat het trouwens zoveel geld moet kosten om die kies te verwijderen :(:)

Hier nog steeds een zwaar hoestende Janouk :(:) vandaag komt de veearts weer om te luisteren naar haar longen. Ik denk zelf dat het meer in haar keel zit dan haar longen. Dus ik hoop dat ik gelijk heb en haar longen schoon zijn. DUIM DUIM DUIM
Mijn wedstrijddebuut onder het zadel voorlopig maar uitstellen, tot mijn meisje beter is.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 09:20

@ Tallechie; goed bezig met jaarafsluiting van de zaak! Heb je pb gehad, maar ik wil Gwin liever wel in de buurt houden. Ik heb Gwin ook ohz gestart, tot en met de L2. Ik was van plan om Gwin komend jaar weer dressuur te starten, maar helaas gooide de blessure roet in het eten. Bieb is heel leuk om te rijden en makkelijker/beter dan Gwin in de dressuur, dus ben erg benieuwd!
@ Dingetje succes met je nieuwe baan!! En alvast succes met de marathon
@ Janouk ik help je duimen voor de longen!
@ Ollie wat een geld om een kies te laten trekken...
@ VHU lekker avondje uit geweest met manlief!
@ Aks succes met verhuizen!!! Jammer dat je niet meer met Crazymel kan rijden nu.

Vandaag lekker rustig dagje op de planning. Straks naar stal, nog ergens een keer boodschappen doen en verder niet veel. Ik neem Beer mee naar stal, kan die lekker spelen.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 09:41

@Bic: :*
@PSM: waarschijnlijk nu 6/7 wkn, over 2 weken echo, dan weten we meer. Had liever gewacht met zeggen tot na de eerste 13 weken, maar ja, het is nu niet anders, dan maar met z'n allen hopen dat het goed gaat he ;-)
@Tine: zo vroeg rijden is heerlijk voor de rest vd dag. En jullie mogen tenminste in de bakken mennen ;-)
@Biancacoo: whaa, dank je, je zegt het goed: spannend ook joh! En ik doe mijn best met 'goed zorgen' ;-)
@Frens: zie hierboven, dus nog maar heeeeel weinig weken. Leuk dat je gaat starten met je bijrijdpaard en dat je zoveel rijplezier hebt weer. Spannend of je iets geschikts voor Gwin kunt vinden, denk je dan gewoon aan een jaar wegzetten en dan de pees opnieuw laten beoordelen?
@Maisie: dankje en ik heb geen verstand van scheerapparaten
@Tallechie: dankje en genieten is nog lastig, is nu vooral nog heel eng :o
@Gem: thnx en voor jou dezelfde wensen voor dit nog nieuwe jaar natuurlijk ;-)
@Dingetje: haha, supersonisch nog wel, superbedankt ;-) En heel veel succes/plezier met je nieuwe baan, en alvast heel veel plezier met de marathon zaterdag! Ging jij nou ook naar de instructieweek?
@Ollie: :oo Wat??? Zoveel geld voor kies trekken, fjoe! Maar met regelmaat DA erbij en elke keer last van die kies is ook vervelend natuurlijk. Nou, succes met afwegen wat je gaat doen! Enneh… verheug me nu al op je kraamtaart :9 Hoe gaat het trouwens met Simba en Fayegale???
@HT: := haha, vond jouw redenering over de afwezigheid van Aks wel errrrug gezellig ;-)
@Aks: succes met de verhuis en mss zie ik 'm vanmiddag nog wel even lopen bij de nieuwe fjordenvriendinnetjes <3
@VHU: dankje en gaaf, skyfall, willen we ook nog heen. Komt zoonlief vandaag weer thuis?
@Janouk: ga de link zo even bekijken, alles is leuk nu om te ontdekken ;-) Balen voor Janouk, hopelijk valt het mee en is ze snel beter! Kan ze niet ergens allergisch voor zijn? Staat ze niet meer binnen bij het stro/hooi nu het winter is en dat ze daar last van heeft??? Of heb je andere bodembedekker?

en Goedemorgen :D
Helaas past mijn relatief nog nieuwe zadel niet meer bij Mick, sjonge, wat hebben we toch een dure hobby he mensen. Even kijken of mijn vorige zadel nu dan wel weer past ongeveer en dan de zadelmaker er maar weer bij voor de juiste aanpassingen of nieuwe zadel-zoektocht. Het lijkt of zijn schoft (nou ja, de spiertjes daarnaast) de laatste tijd een stuk is verbreed, zadel kiept nu naar achteren. Balen -O-

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 09:46

Helaas Smickey is hier alles al ingeregeld tegen Janouk haar hoesten. Dat deed ze tot een paar jaar terug iedere winter. Maar het gaat nu al jaren goed.
Dus ze krijgt voordrooghooi, staat op vlas, krijgt vochtig voedsel van de grond.
Ze heeft ook dikke gele snot, dus geen allergie maar een echte ontsteking.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 09:47

@Janouk: aan de ene kant gelukkig maar, en dan nu hopen dat die ontsteking snel afneemt voor d'r :(:) Beterschap ermee hoor

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 10:12

smick hopelijk komt het genieten dan nog... zelf heb ik niet van de zwangerschap genoten omdat ik D weinig voelde bewegen en behoorlijk vroeg rust moest nemen. maar goed als je kijkt wat je er voor terug krijgt. Over 3 maanden wordt hij alweer 2.

Frensie begrijpelijk, hopelijk vind je snel een plekje.

Janouk balen zeg. Hopelijk is ze snel weer opgeknapt en kun je lekker starten

aks succes met verhuizen

vhu heb zelf een opleiding er voor gedaan, vindt het niet heel vervelend werk, als je het maar goed bij houdt. Dan is het niet zo veel werk meer. Ik doe dus alles tot aan de jaarrekening toe. Accountant hoeft alleen nog maar te controleren.

Gisteren echt te lang achter de pc gezeten. Maar weer even extra pijnstilling nemen. Arm doet wel erg au.
Straks baby van 4 maanden op bezoek, even paar uurtjes oppassen. Dan naar het dorp dingen regelen en nog naar stal. Ben de hele dag dus wel weer zoet

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 11:15

@Smickey: *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* , wel balen dat er iemand d'r mond niet kon houden, daar begrijp ik trouwens helemaal niks van :( . Voordeel is natuurlijk wel dat we het nu allemaal weten en met je mee kunnen leven :j <3 :* . Geniet er maar lekker van en idd het is elk ongemakje meer dan waard :j .

@Janouk: arme Janouk :(:) , wat een leuk idee van je schoonzus!

@Ollie: mmmm, lekker kraamtaart, wat jammer dat er hier geen beeb meer komt :D.
Pffff, het zijn me toch altijd bedragen :(:) , hij heeft er natuurlijk vaak last van..., weet niet of ze er in Utrecht wat mee kunnen? Daar kun je vaak een vaste prijs afspreken, zeker bij bepaalde gevallen. Ik heb hier zelf een heel goede ervaring mee.

@Dingetje: succes in je nieuwe functie!

@Frensie: wat leuk van je startplannen, balen van Gwin, ik woon helaas ook al niet in de buurt.

@Tallechie: moet hier nog aan de jaarrekeningen ook de BTW-aangifte, op de één of andere manier altijd op het laatste moment hier :o

Ik heb trouwens een Heiniger Progress, echt erg fijn vind ik zelf, een vriendin van mij scheert paarden als lucratieve bijverdienste (echt tig per jaar) en die heeft de mijne eens geleend en er meteen zelf één gekocht, dus ik denk dat hij echt wel fijn is.