Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik val wel in de leeftijdscategorie 
Oom is motormuis, dus ik vrees voor zijn wraak

Ik heb ze gewoon d'r fout kunnen laten toegeven VHU!
En ze mogen dus niet meer beginnen over dat ik niet mag verderstuderen 
maar....zadelkast is veranderd in tuigenkast met meeeer ruimte(die ook weer zo opgevuld is
)
)
zo mijn auto laten door meten bij instalateur van mijn alarm/startonderbreker..... eruiot met dat ding.....dan maar geen alarm

Ik stuur dan met mijn buitenteugel & begrenzen met zweep, maar dan begint ze om te draaien en staat ze dus naast mij... Toen heel de tijd op rechte stukken geoefend om langs de kanten te lopen, dan eens aan de andere kant van de weg enz. 
Heb er maar ananas bij meegebracht?? ( **HELP** )
. En leuk bloemetjes
.
.
), maar nog niet zoals het moet. Ze heeft nog steeds wel wat pijn met lopen
. Verder nog even gekeken. Advies is nu om te stoppen met medicijnen en te kijken hoe het dan gaat!! Ze moet wel even op het aparte stukje blijven staan op alleen hooi en water
. Dus maar even afwachten
.
.
...gaat langer duren als gedacht...dus ga daar maar mee aan de slag...
zal nog wel langs komen, maar niet meer zo veel....
hopelijk gaat het snel beter!
Wat een ellende met Gwin. Hopelijk helpt dit goed. Mooi dat ze zo toch buiten kan staan.
wij hebben ook zo af en toe een kotsende hond of kat in de slaapkamer
blijkbaar vinden ze dat ze dat soort dingen vlakbij hun baasje moeten doen ofzo
Zoonlief heeft pony definitief in beslag genomen, da's wel grappig he
Citaat:zo!, ik wil even een virtueel thanx-bloemetje naar VHU sturen! Ik heb ze gewoon d'r fout kunnen laten toegeven VHU! En ze mogen dus niet meer beginnen over dat ik niet mag verderstuderen

. Het lijkt wel erg veel op hoe erg het toen was bij mijn Nebraska
zij bleek trouwens ook nog allergisch voor betadine scrub... daarom zijn we toen overgestapt op die animalintex herinner ik me weer. Was even de volgorde van alles vergeten want is al poos geleden maar nu jij zo met jouw paardje zit komt dat weer boven drijven.

Studenten zijn irritante wezens