Zwaai even want vandaag en morgen van die dagen dat je alleen rent, holt, eet, drinkt (als het meezit) en oja, ook nog slaapt.
Ollie wat een vervelende tijd thuis, sterkte meid, take care
Biancocoo....paardenmassage, ken je dat? Of T-touch? Werkt vaak erg goed bij dat soort zaken.
Frensie ... ai, dat is heftig. Bij mijn paard werd toen trouwens met de prednison niet gewaarschuwd voor eventuele hoefbevangenheid, weet wel dat je daarvoor moet oppassen bij cortico-steroiden. Krijgt ze ook nog vochtafdrijvers of was dat niet nodig? Mag je er nog wel wat mee werken of doen of rust? Kotsende hond
wij hebben ook zo af en toe een kotsende hond of kat in de slaapkamer
blijkbaar vinden ze dat ze dat soort dingen vlakbij hun baasje moeten doen ofzo
Tass super dat het al wat beter is, is het toch hoefbevangenheid geweest waarschijnlijk.
Tine druk aan het oefenen met Rembrand maar lukte niet helemaal... gebruiksaanwijzing even zoek
Zoonlief heeft pony definitief in beslag genomen, da's wel grappig he
Lottex ook goed aan de slag geweest
Verder....startlijsten e.d. Tallechie thuis, vader aan de slag en...verder weet ik het niet meer
Citaat:
zo!, ik wil even een virtueel thanx-bloemetje naar VHU sturen! Ik heb ze gewoon d'r fout kunnen laten toegeven VHU! En ze mogen dus niet meer beginnen over dat ik niet mag verderstuderen
Weet precies hoe het werkt in HBO-land
en nou als een speer die studie afronden
Nou vanavond ouderavond zoonlief, morgenochtend 8.30 alweer eerste gesprekken (die voor 1 september moeten worden gevoerd ivm studietoestanden, jaja in het HBO, ik zit aan die andere kant van de tafel van Naaltje) en daarna hele dag introducties 1e en 2e jaars, en dan 's avonds nog college geven.
Dus donderdag wil ik lekker rustig naar 't peerdenspul