Ben meer met hem bezig dat die lang laag en ontspannen loopt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ziet er netjes uit. eerst reed je hem toch met een gewone trens?
?

) de ogen gedaan. Wat een gedoe. Hij vindt het uiteraard erg spannend, maar laat het toch toe (*heel verbaasd*), maar ik krijg zijn ooglid haast niet open om de zalf erin te doen. Zit erg strak, dus ga haast al denken dat hij last heeft van entropion. Mijn vroegere hond (Akita Inu) had dat ook en is toen aan beide ogen geopereerd, maar weet niet hoe dat gaat bij paarden. Maar goed, ik probeer een week lang zalf (3x per dag, hij gaat me vast lief vinden) te smeren. Als het dan nog niet over is, moet de dierenarts maar even komen kijken.

stage doen, en een oud klasgenootje komt langs, al zeker 1,5 jaar niet gezien (sjit zou zomaar al 2,5 jaar kunnen zijn
) maar denk wel dat 't gezellig wordt
we gaan even langs Dids, en ze blijft hier eten (ga wel pizza halen bij de AH denk ik
)
). Auto is in principe goed, maar het is een wat oudere auto, is 13 jaar. Tja, dan kan er altijd iets misgaan. Of hij nu net APK gekeurd is of niet. Moeten nu twee nieuwe banden om en een nieuwe remschijf, zou hij nu voor APK gaan. Dat laat ik deze week even doen (kost volgens mijn garage plm 200,- Euro), want dan is hij gewoon 'goed' zeg maar. Als mensen hem graag opnieuw gekeurd zien bied ik dat dan wel aan. Auto kan 1200 kg trekken. Meer info per pb
't gaat nu wat beter.
denk dat het arme diertje gewoon gedumpt is want ik heb geen idee hoe dat konijntje daar kan zijn gekomen
Heb hem maar in onze lege box gezet, lekker hooi erbij, beetje water en paar bixjes gegeven. Hij was heel mak, schatje. Zal morgen wat foto's plaatsen, als hij nog leeft (geen idee of hij tegen de kou kan???). Maar mee naar huis nemen is echt geen optie (katten & hond) en een hele box voor een nijn, denk dat dat ook veel fijner is dan in zo'n hokje in een woonkamer. Iemand enig idee hoe je kunt zien of een nijn een mannetje of vrouwtje is? Wil er zowiezo eentje bijkopen want een nijn alleen is geen nijn toch?
wat een toestanden. Maar goed, we hebben het weer overleefd

ik heb ook al een plee-relatie gehad gister, en nu ontieglijk keelpijn.. 
dierenarts? 

Kon pony zijn oog al beter behandelen. Eigenlijk is het wel een schatje. Doe zijn halster om, leg touw over mijn arm heen, zodat ik 2 handen heb om met oog en zalf te priegelen. Dus eigenlijk staat hij gewoon los. Hij blijft keurig staan

(he die blazen toch? ja, die stofzuiger ook..
)
heb je meteen het warme zuiden bereikt