Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Okeeeee op dit moment kan ik kay wel doodschieten meneer doet nog steeds moeilijk met halster omdoen, zich laten pakken in het land etc. Hij was erg beledigd leek het wel, nadat hij gister heeft moeten werken. Hij was iig niet bang
Citaat:VHU, het was geen spelen.. hij was ook niet bang. Het interesseerde hem gewoon even geen moer Later wilde hij wel komen, toen ik bezig was met die andere nouja toen was hij te laat en mocht hij opdonderen
tallechie schreef:Ik kan voorlopig niet ohz rijden. Ik kwam bij de zadelmaker en het blijkt dat mijn zadel helemaal scheef is en niet alleen de kussens.
.
sander_lotte schreef:@ Millanka: mooi hokje! Wij hebben hier een tijdje witte muisjes gehad. Mijn moeder is kleuterjuf en haar klas heet "De muisjesklas", dus wou ze ook echte muisjes hebben voor in de klas. Helaas zijn ze gestorven.
Mijn vader zei toen tegen iedereen: "Die muizen zijn dood gegaan van het denken" *Trekt iedereen een raar gezicht* zei mijn vader:"Ja echt waar hoor, die beesten dachten dat ze eten kregen"
Nu niet gaan denken dat we dierenbeulen zijn hoor, maar mijn moeder was zo druk bezig en was het niet gewoon om dieren in haar klas te hebben, dat ze de muisjes gewoon was vergeten eten te geven. Dat is al een aantal jaren geleden, maar het blijft ons toch altijd bij. Ik vond het zo jammer, het waren zo lieve muisjes.Van echte wilde muizen heb ik erg veel bang, maar van die witte muisjes niet, die waren zo rustig en knuffelden heel graag.