[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 15:44

iedereen de beste wensen.

heb nog niks van stal gehoord, zal dus wel rustig zijn geweest.
Wil nog wel even proberen heen te gaan, maar ja ook familieverplichtingen. Anders morgen maar.

Vannacht onverwacht baby van vriendin van 4 maanden te logeren gehad. Die vierden bij ons O&N, baby was al vanaf vrijdag onrutig en veel huilen en sliep nu eindelijk. Dus aangegeven dat ze haar wel mochten laten liggen. Half 10 was ze wakker en vannacht niet wakker geweest. Helaas Daan om 7 uur wakker dus net maar even weer in bed gegaan

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 16:02

Ava: gecondoleerd en sterkte! :(:) (Hier ook blikje-croissantjes :9 )

Allemaal een heel gelukkig, gezond en succesvol 2013 toegewenst *\o/* !

Gisteren 2 uur en 3 kwartier naar familie gereden, en vannacht om 01.15 weer terug naar het schip. Ik was de bob, maar met fisherman's friend toch scherp gebleven. 04.45 in bed :z .
Ben nu aan het varen in the middle of nowhere in DL, slechte internetverbinding, erg lastig met inloggen en "ergens" (bokt, FB) een berichtje plaatsen. Zal zoveel mogelijk meelezen, maar posten is moeiiiiiilijk :( .

edt: *gelukt*

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 18:51

@Gem: het is idd gelukt :D . Succes met varen!

@VHU: wat goed dat je hulp gevraagd hebt, ik weet hoe moeilijk dit kan zijn. Zou wel fijn zijn als het goed klikt en ze twee keer lekker bijgereden wordt!

@Tallechie: lieve beeb dus op bezoek.

Hier een rustig dagje met spelletjes, oliebollen bakken, beetje wandelen en filmpje kijken.
Eigenlijk te veel oliebollen gegeten..., mmmm, maar we moeten nog gourmetten *luxe-probleem*, op de bakplaat kan wel, maar dat is niet zo gezellig en om 20:15 willen we graag Wikki de Viking kijken...
Morgen begint het werk weer, alhoewel, ik moet vanavond al beginnen, wordt weer even wennen zo vroeg op

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 21:19

Zo de familieverplichtingen hebben we ook weer achter de rug :+

@Gem, je hebt inderdaad contact ook in de middle of nowhere *\o/*

Onze nieuwjaarsduik was er geslaagd.. met 330 man (geregistreerd) en nog een aantal niet geregistreerde zwemmers hebben we een verfrissende duik genomen. Het was wel fris maar met mijn waterschoenen aan en mijn badjas bij de waterlijn was het super goed te doen :j ... tjsa en je doet het natuurlijk ook voor de beroemde Unox muts en soep :P

Zelfs Layka is gezellig met ons mee gegaan :D
Afbeelding

Ik zeg : Unox na een verfrissende duik :Y)
Afbeelding

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 21:26

Ollie toppertje! Dapper hoor!
Avaluna nog aan de gourmet gezeten?
Gem in the middle of nowhere en toch nog op Bokt
Tallechie nog op stal geweest?

Hier heerlijk rustig dagje gehad, lekkere wandeling met Beer gemaakt en vanmiddag nog even met manlief en alledrie de honden naar stal geweest. Morgenochtend gaat de wekker weer om 06.00 uur... Dan is het voorlopig voorbij met alle vrije dagen en feestdagen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 22:08

Ollie: wat ben jij ongelooflijk stoer, _/-\o_
Frensie:lekker rustige dag gehad
Avaluna: ook rustige dag
Gem: flink wat km's achter de rug

Tjonge, ben hier nu bezig met kurmuziek vinden, maar dat valt nog niet mee zeg -O- En dan moet ik het nog fatsoenlijk klinkend achter elkaar krijgen. Ben blij dat ik nog een paar maanden de tijd heb ;)

Manlief is helaas al weer vertrokken naar Middelburg, zodat hij morgen niet zo'n vreselijk lange werkdag heeft. Verstandig natuurlijk, maar niet heel gezellig.

Heb vast auto/trailer klaargemaakt voor morgenochtend, dan gaan zoonlief en ik maar weer naar de binnenbak.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 22:45

Frensie nee helaas niet. Kwam onverwachts visite. En Daan is niet helemaal fit. Morgen weer een dag.
Knap hoor Ollie.
Tine succes en Frensie ook. Ik heb gelukkig nog een week vakantie. Maar moet volop aan de studie want moet nog drie opdrachten in een maand tijd.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 00:50

Hier geen gourmetten meer, maar wat soep, we hadden te veel oliebollen gegeten :D .
Hier is de bak gelukkig prima, nu nog tijd vinden om er gebruik van te maken, alhoewel vandaag had gekund, maar is ons echte lummeldagje met het gezin.
Nu al even aan het voor werken, dan kunnen we morgen nog wat leuks gaan doen.
Wat dapper zo'n duik, brrrr, maar lijkt me wel super om te doen!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 08:38

Goedemorgen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 10:48

Goedemorgen.

D was gisteravond wat onrustig dus nog een hele tijd beneden gespeeld. Om uur of 22sta naar bed. En vanochtend om half 10 wakker. Heerlijk uit kunnen slapen dus. Beetje jammer dat ik zelf om half 3 op bed lag.

Vanmiddag even naar stal. Kijken of ik met alle drie wat kan doen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:54

En een goedemorgen :9k

Hier zat ik om 8.45 uur achter de kont van peerd Bente :7 Heb in de bak gemend. Was wel zwaar en voornamelijk gestapt maar dressuurmatig waren we goed bezig en ze wordt er als het goed is sterk van. Daarna Blondie aan lange lijnen deed ze weer erg goed B-) en nu zoonlief naar logeeradres brengen.... dat betekent dat we vanavond lekker naar de film gaan :)

Iedereen fijne dag!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 16:50

VHU wat een vroege vogel ben jij....maar wel een lekker begin van de dag.
hier ook al met mijn "goede"voornemens begonnen : sun heeft al 2 dagen aan de longe gelopen,tara was de pineut met "droog"mennen(goed voor mijn conditie) ze is verhuisd naar happytime haar box en daar doet ze het beter dan in de loopstal....(kapsonespony....loopstal is te min voor haar!) :j
voorraad voer gehaald, paardenzooi opgeruimd,kasten aan het opruimen..heerlijk het jaar weer opgeruimd beginnen O:) _O-

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 17:53

poging tigduizendzoveel :P

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 17:54

jeeeeeeeeeeeeeeej!! :D

Lieve mensen, fijn nieuwjaar

Dikke knuffels en medeleven voor hen die het nodig hebben

Ik heb meegelezen de afgelopen 2 weken, maar kon niet posten. Dit kan nog altijd niet via internet explorer en mijn telefoon. Maar na het installeren van mozilla firefox lukt het via de laptop weer wel :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 17:55

Jij dus ook goed bezig :+

's Ochtends tot plm 9.30 zeg maar zo ongeveer val ik met mijn gemen in de bak niemand lastig. Ik heb nu ook maar een paar voerbeurten op me genomen van zondagochtend, dan kan ik daarna direct gaan mennen. Weet niet hoelang ik die zondagochtend vol wil houden maar ik moet/wil weer in een vast ritme komen. En Tine is mijn grote inspiratiebron dat je met mennen in een niet al te grote bak heel ver kan komen :P ik wil niet ze*&^&ken maar doen :)

Ze zeggen dan dat de dagen langer gaan worden na de Kerst, nou ik vind het nu alweer knap donker buiten :7

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 18:03

Je bent een held VHU! :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 18:08

Aks: welkom terug
VHU: goed bezig. En leuk dat ik je inspiratiebron ben hahah.

Ik zat er ook al om 8.45 achter. Eerst met Rembrand gemend, daarna zoonlief les gegeven. Thabor krijgt vrij vandaag. Geen tijd voor gehad.

Vanavond weer eindeloos muziekluisteren voor de kur en ik ga alle mensen die mee willen doen hun infopakketje sturen.
Oftewel, ben hier druk

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 18:10

Kijk Tine, dat kan geen toeval zijn gelijktijdig op de bok :)

:D dank je Aks, ben bij tijden een enorme scheitebroek maar vind mijn paard te leuk hahaha.

Gezellig dat je weer bokt-online bent :)

Morgen afspraak met eventuele bijrijdster, ben zo benieuwd. Er heeft nog nooit iemand anders op Bente gezeten :o en zondag afspraak met iemand van stal die graag met me mee wilde met ritje op de wagen. Hoop dat het voor beiden geen eenmalige actie is maar ik probeer me ook voor te houden dat elke keer dat ik hulp heb meegenomen is en dat ik daar maar wat makkelijker in moet worden.

Voorlopig lukt dat voornemen nog maar het is nog maar 2 januari :')

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 18:17

Aks welkom terug
Vhu goed bezig

Ik heb besloten vandaag ook weer niet naar stal te gaan. Kan mijn ene been niet voor de andere krijgen... bekken klachten zijn (tijdelijk) terug. Te lang gestaan. Dus maar even avondje studie/administratie.

Morgen weer op dat meisje van 4 maanden passen, 's middags wil ik wel naar stal. Vrijdag komt mijn vader, dan kan ik ook sowieso rijden, en zaterdag moet ook lukken, want zondag wedstrijd met beide pony's. Dressuur en vaardigheid.

Ik moet de 15e naar de orthopeed, hopelijk kunnen ze me helpen

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 18:46

't Zit je niet mee Tallechie :(:)
Wil ik de honden even uit gaan laten voordat we naar de bioscoop gaan zit een of andere Jan L*l nog soort van donderslagen af te steken {:)-:

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 18:57

@VHU en Tine: heeele vroege menvogels zijn jullie :+ Heerlijk!
@Aks: weer op bokt *\o/*
@Tallechie: hopelijk kan orthopeed wat doen
@Ollie: fijn dat bruutje weer is geholpen, merk je al gelijk weer verbetering zo? Wist niet dat trekken zo'n gedoe was!
@Ava: :(:) Och, wat een droef begin van het jaar bij jullie. Had de man nog familie? :(:)

Wij zijn weer heerlijk galopperend door bos gesjeesd met de kar vanmiddag, geweldig genoten <3

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 19:34

Kleine fjordjes vanaf morgen in stap passeren he smikkel! ;)

:):) Morgen Dids verhuizen! :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 20:18

@Smickey: was nog geen 55, dus nog genoeg familie, helaas. Ga hem erg missen...

Allemaal flink gemend, gereden, gelongeerd e.d., goed begin van het nieuwe jaar, hier wat minder, gedoe met personeel.
Gelukkig in dit geval in de proeftijd _/-\o_ .

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 20:31

@Aks: haha, zeker wel, wij passeren altijd in stap, ik houd altijd voor én achter alles goed in de gaten :D
@Ava: och, wat jong ;( :(:)

@Allemaal: ik had het heeeel graag nog even voor me gehouden omdat het allemaal nog erg pril is, maar helaas dacht een "vriendin" (geen bok-vriendin, die zijn geweldig <3 ) hier anders over -O- Maarrr nu is het veel te leuk om zelf te vertellen, dus bij deze: Wij zijn (heel pril nog) zwanger van een eerste kindje *\o/* *\o/* *\o/*

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 20:32

proficiat smick *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*