Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Barney1978 schreef:Ik heb er ook erg veel zin in. Dit jaar hebben ze op zaterdag dressuur en vaardigheid. Op zondag een grote marathon met wegtraject, vaardigheid en vijf hindernissen. Zaterdag is het officieel en zondag is het oefen marathon.

LinSa schreef:Wat fijn zeg! Heerlijk voor je shet ook ,een maatje.
Weet je zeker dat je een veulen wil? Die hebben eigenlijk wel een speelkameraadje nodig.
Zolang de hoeven van je shet niet te snel en te kort slijten hoeven er geen ijzers onder hoor.

Ze kan namelijk nogal haar zin doordrijven. In de 6 jaar dat ik haar nu heb is dat nog steeds niet verbeterd. Als ze ergens heen wil, dan gaat ze. Kan je met 7 man aan haar gaan hangen, het interesseert haar niet en ze loopt gewoon door met de oortjes naar voren.
Voor een koets vind ik dat niet echt verantwoord.
) en hij is nog speels genoeg voor een tweede speelse. Als het niet klikt ga ik op zoek naar een ander hoor.
scheelt weer afval afvoeren.
:P
het was echt een waanzinnig mooie dag. Echt geweldig.

alleen die trailer moet nog gemodificeerd worden zodat er een koets op kan. Ik heb wel wat ideeen, nu nog iets uitwerken.

geen vakantie hier maar erg druk met aankoop nieuwe huis wat nu eindelijk eindelijk rond is (heeft vanaf april geduurd ... )
zou wagen met 21 inch doen als ik het zo zie vind dit behoorlijk laag (zal 16 inch zijn?) 18 inch maakt het wel iets maar niet veel hoger. Ik had destijds bij mijn Welsh A'tje van 1.15 al 18 inch, dat paste perfect Kyano lijkt mij groter dan 1.15? Hogere wielen zijn veiliger, rollen beter en maken voor gewicht vrijwel niets uit.
ruinen en hengstjes spelen echt.
).
Balen dat die ribben nog steeds niet helemaal goed zijn
31 km is nog best een end als je het mij vraagt haha, ik snap dat je er zin in hebt