Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar wel super fijn gemend
heb het idee dat Ollie steeds beter begrijpt hoe ze moet bewegen voor de wagen, ze loopt steeds makkelijker. Doe nu steeds bak paar rondjes en dan weer paar rondjes om stal of even naar de weg op en neer, ter afwisseling. Ziet er wel raar uit denk ik, iemand die steeds de bak in en uit gaat
maar ze blijft dan wel gemotiveerd.
tja, echt platteland hahaha. En nog lekker met hem staan kroelen, het is echt zo'n heerlijke knuffelpony
), maar ik kan je wel vertellen dat mijn schoonmoeder heel lang heeft moeten revalideren van dezelfde operatie. Geef het maar gewoon de tijd, zeg al je menwedstrijden af, want zonder tijdsdruk en verplichtingen op dat vlak kun je veel beter ontspannen. Geen stress is beter voor de wond, beter voor jezelf en kom je de tijd echt sneller door.
(misschien klink ik hard, maar zo is het niet bedoeld
)
! De dressuurwei is helemaal droog, dus vanmiddag fijn getraind. Helaas wel met een beetje regen, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik was heel tevreden over Moos, dus binnen 40 minuten was ik uit-en-thuis met ca 2 x 8 minuten reistijd. Op het hoogtepunt stoppen
. En dat terwijl ik vooraf helemaal geen zin had om te gaan trainen, dus me er eigenlijk met een stukje wandelen af had willen maken.
Binnen 40 minuten op stal én ingespannen, dat ga ik niet redden. Laat staan dat ik dan m'n paard al gedaan heb én uitgespannen 

Maar het heeft gisteren weer zo hard gereden, dat ik niet eens met paar plakjes hooi erdoor kom, dus laat staan met kruiwagen mest. Krijgt mijn man dus weer meer klussen te doen. En ik ben weer compleet nutteloos.
je bent niet nutteloos, je bent momenteel geblesseerd en dat heeft rust en tijd nodig. Je man heeft even pech
Akshay schreef:wows gem.. jij bent snelBinnen 40 minuten op stal én ingespannen, dat ga ik niet redden. Laat staan dat ik dan m'n paard al gedaan heb én uitgespannen
@tine; balen van je hand en vooral van de reactie daarop van de arts zeg...
Ik mag vandaag werken. Schokkend he![]()
. Inspannen moet ik de tijd voor nemen, moet het alleen doen en alleen wegrijden, dus dat moet in alle rust en zonder fouten te maken.