[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:08

lieve allemaal,

een super fijne jaarwisseling!!!
kijk goed uit met vuurwerk en rij snachts voorzichtig weer naar huis terug.

tot volgend jaar!!!!

Afbeelding

lanouska

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:20

Van hier uit. Iedereen een veilig uiteinde en een gezond, gelukkig en sportief 2013.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:25

ava: tjeetje sterkte met het verlies....had er overheen gelezen :o (en ik kom net van een begravenis af....)
nu weet ik hoe het strand eruit ziet op fiefs rug :j

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 19:13

avaluna..ik heb er in de snelligheid ook overheen gelezen..sterkte en gecondoleerd..dat soort nieuws komt toch altijd hard aan..bah !

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 19:41

knuffels voor degene die het nodig hebben, las overlijden van iemand, een extra hug
ik lees volgend jaar weer bij. Hierbij de beste wensen.
Afbeelding
nog even vlug crea met camera geweest {:)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 20:11

sterkte voor iedereen die het nodig heeft... :(:)

en verder een gezellige jaarwisseling en doe voorzichtig!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 20:36

Ava sterkte !!!

Hier ook olliebollen gebakken. Stuk of 80 en dan nog van die appeldingen.

Pony's hebben lekker buiten gelopen en een schone stal gekregen. Morgen hopelijk
nog een rondje met ferro.

Nu even wat eten. Douchen en naar een vriendin toe waar we oud en nieuw vieren.
Ben nog niet echt in de stemming beetje verkouden maar word vast gezellig.

Iedereen hier ook een fijne jaarwisseling !!!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 21:14

@Biancao: :(:)

Hier met Connor al op tijd de paardjes verzorgd en daarna lekker gegourmet, we zijn dus al klaar, hahaha, de eerste keer dat we lekker met z'n drietjes zijn en bevalt ons prima <3 . Alles is al opgeruimd, vaatwasser staat aan, hondjes zijn nog een keertje extra uitgeweest, even gecheckt of alle kipjes binnen zijn en paardjes lekker relaxed hooi zien eten.
Zo lekker filmpje kijken en dan toetje eten, misschien nog samen oliebollen bakken en dan vuurwerk kijken en beestjes, lekker rustig, dus en morgen ook zo'n dag...

Ik wens jullie allemaal een heel gezellige jaarwisseling, een knuffel voor iedereen die het nodig heeft en voor jullie allemaal voor 2013 niets dan goeds <3 :j

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 21:52

@tine, ik weet het niet ze zijn allebei rond de 70. Als ik zeg dat ik bij de zaanse ruiters rij dan vraagt iedereen of hun er nog zijn haha.

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 21:55

Vanaf hier ook een fijne jaarwisseling!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 03:21

Afbeelding

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 09:35

Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Iedereen een goede jaarwisseling gehad?
Wij zijn gewoon thuisgebleven, manlief is wel even langs zijn moeder gegaan.
Onze ridgeback is heel bang voor vuurwerk, maar zolang ze binnen onder een dekentje lag, ging het goed. Ik kreeg haar alleen met geen mogelijkheid naar buiten om nog even te plassen, ze heeft 13 uur lang haar plas opgehouden! Ze had 's ochtends geplast en daarna niet meer tot begin van de avond, toen heb ik haar letterlijk naar buiten moeten trekken. Ze moet toch een keer plassen... Net wilde ze ook weer niet naar buiten, want het regent... flapdrol. De labradors geven niks om het vuurwerk.

Straks even naar stal en verder vandaag helemaal niks op de planning, heerlijk!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-13 09:41

Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!

Wij zijn ook thuis gebleven, had helaas flinke astma aanval en was behoorlijk uitgeschakeld ;(

Vandaag lekker alle kerstversieringen opruimen en huisje weer aan kant maken, doe ik altijd op nieuwjaarsdag gelijk :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 10:35

Smickey.. :(:) :(:) dat is balen zeg...voel je je imiddels weer wat beter ?
frensie..lastig met de ridgeback..ik hoop dat ze straks weer rustig is en niet meer bang...hopelijk knallen ze vandaag niet meer zoveel..
de hussen vonden het niet erg..jongste hondje zat wat verschrikt om zich heen te kijken en is bij me gaan liggen...toen was alle rust weer terug, superfijn dat er geen een bang is.

Gelukkig nieuwjaar voor iedereen,..dat dit jaar maar heel veel geluk en blijdschap voor jullie allemaal mag brengen. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 10:50

goedesmorgens in het jaar 2013
wens jullie alle goeds

@smick, minder van aanval, :(:)
@frensie, arme ridgeback :(:) Onze stitch hetzelfde, wilde niet plassen, ook niet in de stal. Waar die het ook weleens in doet. Gelukkig hoefde hier ook niks te dweilen.
@ava, nog een hug voor jou :(:)

hier gisteravond al alles aan kant gedaan. Floris heeft mee de boom kaal gemaakt en de spullen weer in de bak gedaan, nog niet alles is boven, maar gedeelte al wel. Floris is opgebleven om vuurwerk te kijken, helemaal geweldig heeft genoten. Ligt nu nog te pitten natuurlijk.
verder hadden we een hond die al heel de week last heeft van geknal, nou die heeft gisteren alleen maar gebibberd en in mij gekropen. Gelukkig nu weer vrolijker.
paardjes hebben overdag binnen gestaan, in de ochtend buiten geweest tot ze begonnen te knallen. In de avond hier ineens harde knal, stonden ze vlakbij een harde knaller af te laten gaan. Vlakbij de schuur van de paarden, manlief erheen gelopen of ze een stukje verderop willen afsteken. Verder heel de dag en nacht radio aangehad bij de paardjes.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-13 10:56

@Biancacoo: vanmorgen ging het iets beter, hopelijk blijft dat zo. Wat superfijn dat de hussen niet bang zijn voor het geknal en gesis en het licht van vuurwerk. Nu moet het voor jullie snel beetje winter gaan worden om lekker voluit te kunnen trainen he? Heb je nog wedstrijden of trainingsweekenden op de planning staan?

@BI: dat is helemaal fanatiek om gisterenavond alle versieringen al op te ruimen, heerlijk begin van het nieuwe jaar weer he, met een fris en opgeruimd huis. En wel fijn dat die vuurwerkafstekers voor rede vatbaar waren en stukje verderop zijn gaan knallen!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 11:15

Gelukkig Nieuwjaar voor iedereen.

Hier alles heel rustig verlopen gelukkig. Lagen om 11 uur op bed. Heb om 12 uur wel even iets gehoord, maar niets geks. Honden en paarden zijn erg rustig onder alle herrie. Katten zaten allemaal binnen op de deel.

Hier gaan we straks ook kerstboom opruimen, ben het ding al een paar dagen goed zat :D

Nu eerst even paardjes laten zwemmen in de bak. Heb echt geen zin om naar binnenbak te gaan, dus dan maar even hier wat aanmodderen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 11:20

@Smickey: :(:)

Hier gelukkig geen bange hondjes en de paarden vonden het ook wel prima.
Hier staat alles weer lekker buiten, Connor is croissantjes voor ons aan het maken (uit zo'n "blikje"), ze heeft eigen creaties gemaakt, hahahaha, ik ben benieuwd. Nichtje van mijn man is vandaag bevallen, dus dat is iig een mooi begin.
Hier ook vandaag een rustig dagje, we gaan ook nergens naar toe, we zijn heel actief met kerst voor de hele familie en nu eens lekker tijd voor ons. Kerstversieringen worden hier pas na Drie Koningen opgeruimd, ik vind het altijd wel mooi met alle lichtjes e.d.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 11:23

ach, nieuwjaarskindje, dat is wel een vrolijke gebeurtenis
deed ik vroeger ook traditie getrouw na drie koningen, wij hebben zondag onze verjaardagen gevierd, ik dan half december jarig en gisteren manlief, wij zeggen altijd, sluiten af met vuurwerk.
Dus na al die drukke dagen dacht ik, en ik moest floris bezig houden, dus boom opruimen. Moet zeggen, na vier maanden ga ik morgen weer aan het werk, en het huis is weer opgeruimd, dat voelt ook wel weer lekker :D
Dus nu is echt mijn laatste dag van thuis zijn, dan drie maanden verlof en maand vakantie voorbij, maar wel weer lekker eigenlijk

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 11:26

Mogge,

Bij deze ook een goed, gelukkig, sportief maar vooral gezond nieuwjaar toegewenst!

@Smickey, vervelend van je astma-aanval, gelukkig weer wat beter vandaag :(:)
@Tine, wat fijn dat jullie een rustige nacht gehad hebben :D
@Frensie, zielig is het als ze zo angstig zijn en ook écht niet meer naar buiten durven :') . Onze hond heeft niet zo heel veel last gehad behalve om 0.00 uur toen er wat vuurwerk voor ons huis werd afgestoken.
@Biancailona, heerlijk alles al opgeruimd. Ik denk dat ik het morgenochtend direct doe, daar wij vandaag altijd verplichte familiebezoekjes hebben (en ik heb daar zooooo'n hekel aan :o , vooral omdat het min of meer verplicht is)

Gisterenmiddag nog met Brutus naar de DA geweest en inderdaad mijn gevoel zat juist. Er zat een ontsteking bij een diastase welke was opgevuld. Nu alles weer goed schoongemaakt en opnieuw gevuld. Ik heb het met de DA over trekken van de kies(zen) gehad echter wordt dat nogal een duur grapje en schijnt ook niet zo gemakkelijk te gaan als bij mensen... moet me nog maar eens goed voor laten lichten. Kan wel staand gebeuren wat ik zo begreep maar door de lange wortel wordt het wel een gepriegel.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 11:29

@Ollie: vervelend voor Bruutje dat hij zo'n last heeft van z'n gebit :(:) , maar even goed over na denken.
Verschrikkelijk die verplichte dingetjes, hier liep vorig jaar Oud en Nieuw mis door familieleden en toen hebben we besloten geen feestjes meer te doen en ons ook niet meer op te houden aan die verplichte familiebezoeken met Nieuwjaar _/-\o_

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:14

@Avaluna, ik zou die afspraak ook graag willen maken maar aan schoonfamilie's kant zijn nog 2 oude oma's en die kijken er écht naar uit om de kleinkinderen te zien daar wij toch al niet écht vaak op bezoek gaan...

Ik heb net wel heel stoer besloten om de nieuwjaarsduik bij ons te gaan doen (samen met zoonlief). Ik ga nu even snel paardjes buitenzetten en mesten en dan hoppa een duik het koude water in *\o/* (ik heb het boven water al koud :brr: :o )

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:21

ik doe je het niet na, veel plezier met de duik :brr: :brr: :brr:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 13:30

Gelukkig nieuwjaar voor iedereen!!!

Ollie :brr: succes daarmee!

Moeten zo op nieuwjaarsbezoek... helemaal in Twenteland :+

Gisteravond heerlijke avond met vrienden gehad vanochtend weer vroeg op want wilde naar paardjes. Stonden er goed bij. Spul lekker los kunnen laten en daarna met Bente naar buiten gegaan, want het was heel rustig buiten. Wel 1.5 uur aan de slag geweest :') want ik wilde het goed afsluiten en ze wilde maar niet gaan ontspannen. Maar het is gelukt :D

En goede voornemen is hulp durven vragen. Dus vandaag lief stalgenootje die paar weken terug zei dat ze wel tijd over zou hebben voor 2x per week paardje erbij rijden gevraagd of ze het eens met Bente wil proberen. En dat wilde ze wel. Dus wie weet.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 13:41

iedereen nog de beste wensen.

Hier is alles ook rustig verlopen.Paarden en hond vonden het allemaal prima.Maar gelukkig geen vuurwerk en knallen dichtbij.

Iedereen knffels die het nodig heeft.