[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 16:07

@Prinsjeh, -O- :(:)
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 02-04-12 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 16:07

:(:) PrinsjeH wat zúúr!!! -O-

Biancacoo Bubbles mijn labrador wilde ook altijd op schoot kruipen bij keuringen, ze vond het allemaal veel te spannend, hahaha, heel herkenbaar dus!

Tine rustig aan doen!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 16:09

o Biancacoo, ik vergeet in m'n chagerijnigheid helemaal te reageren op je superleuke foto's van de honden. Vind het altijd zo leuk om de 'mens' achter de avatars te zien hier in dit topic...

en Tine ziekjes, idd rustig aan doen!!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:06

Prinsje: wat ontzettend zuur. Doe je braaf wat je instructeur zegt..... -O-
Bianca: mijn Akita Inu vond destijds de keuringen ook helemaal niets. Ze had een mooie dubbele krul in haar staart, maar alleen tijdens keuringen hing het ding helemaal naar beneden.

Heb geloof ik alles klaar voor de wedstrijd van zaterdag. Nu hopen dat er geen wijzigingen meer komen. :D :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:29

Oh prinsjeh....dat is wel heeel naar om je daarvoor te laten zakken zeg...als de politie nu een bekeuring zou geven prima...
maar zakken op je examen als je verder alles zoooo goed gedaan hebt..........balen balen balen..
maar wees in ieder geval trots op jezelf dat je alles zo supergoed gedaan hebt, want dat betekend dat je alles verder dus wel beheerst !! dit gebeurd je geeeeen 2e x !!! komt vast helemaal goed.

Dank voor de complimenten over de doggie's.
Het zijn ook geen showhonden, maar sprint/race honden, dus een echte keuring daar hoeven ze niet heen, maar zo'n jonge hondendag is wel leuk als richtlijn of ze qua uitstraling en exterieur een beetje gewaardeerd worden, nou dat worden ze dus wel ! gelukkig.

ben er nog niet over uit..of ik blijf posten, misschien af en toe even niet....helemaal weg, dat nog niet..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:43

das wel heel snert prinsje.....
bezwaar maken is ook altyd gelijk zo nutteloos.. :( -O-

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:56

prinsjeH balen zeg !! Dat is echt niet leuk om op zoiets afgerekend te worden.

Biancacoo klopt het dat jou honden uit zeeland komen? Wel leuk dat ze gewaardeerd werden.
Vind vooral die donkere (wat was zn naam nou ook alweer) erg leuk.

Nou mn opa is gevallen met de fiets vanmiddag. Met ambu naar het ziekenbuis gebracht en nu
zijn ze allemaal onderzoeken aan het doen. Mn moeder belde net dat mn pa nog niet thuis is die is mee
naar het ziekenhuis met mn oma. Ben benieuwd hoe dit af loopt.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 19:14

aaah, da's wel lief dat jullie allemaal zo meeleven !

vriendlief zei: tsja, als je 30 mag, mag je geen bijna 35 he... ook niet 'even' omdat het verkeer zo rijdt... en tsja, daar zit dan ook wel weer wat in, dus 't is gewoon niet anders... (maar toch was ik liever gezakt omdat ik er niks van bakte)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 19:23

Prinsje: balen.....en weer een lekker bedrag neerleggen straks....ik ging de fout in met afkopelen,met een s-bocht wegrijden , achteruit terugrijden en weer aankopelen....zat er 2x 2,5 cm naast(en mocht hem niet handmatig erop trekken pfff GEZAKT! )
maar 2de keer geslaagd hoor :j
Aveluna: wauw mooie foto"s ,hoe groot is hij? aangespannen maakt hij zich erorm zeg en weer kleiner als je ernaast staat
leuke schoothuskys voorbij zien komen
hier naar reumatoloog geweest(steeds dooie vingers) en als de testen uitwijzen wat de reumatoloog denkt.....ben ik echt niet blij in de herfst/winter/voorjaar :( nu ff 3 weken afwachten

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 19:26

Voor mijn trailer examen ben ik ook 1 x gezakt, helaas niet mijn eigen schuld. Uiteindelijk examengeld terug gekregen en mocht de week er na examen doen. Maar blijft rot.

Sterkte maisie... is altijd afwachten hoe de 'oudjes' herstellen. Mijn opa is 2 jaar terug gevallen en heeft daar nog steeds last van.

Hier de administratie gelukkig snel klaar vandaag. Nog niet aan de studie toegekomen. Dus daar begin ik zo maar aan.

Volgende week gewoon al de eerste marathon, hopelijk wel wat warmer. De waterbak zit er dit keer niet bij, dus hopelijk wat vertrouwen kweken.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 19:27

@HT: dat klinkt niet goed met jouw dooie vingers :(:) Sterkte met wachten op uitslag! Werd jij met auto ervoor zetten niet geholpen door je instructeur? Die van mij loodste me heel goed naar achter zodat ik wieltje naar beneden kon draaien en klaar. Had ik dan geluk? Zou anders die auto er ook niet zelf precies voor kunnen krijgen hoor :n

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 19:30

Prinsjeh zo werd het bij mij ook gedaan. Instructeur gaf aan als ik naar rechts of links moest en hoever ik naar achteren kon

ht balen zeg. Ik weet wat het is, mijn vader heeft ook reuma en atrose, mijn oma had het ook.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 19:36

Maisie ja..de husky's komen uit de kennel van jemano's sledehonden uit colijnsplaat, Zeeland !!
Ze zijn een paar weken geleden in Zuberec met de papa's en mama's van onze puppen op het WK reserve Wereld-kampioen geworden in de 6 honden klasse en 4e in de 4-hondenklasse...toppers dus die honden en ook die mensen !!! :j
De donkere is Eagle..en de lichte Dakota.

Wat ontzettend sneu dat je opa gevallen is....wens hem sterkte !! ik duim heel hard dat hij niks gebroken heeft ofzo...
HT wat naar van je dooie vingers...ik heb een wijs vinger en middelvinger die regelmatig zeer doen of doof zijn...niets aan, sterkte ermee...... !

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 19:38

Ik heb een camera in mijn lesauto zitten om de trekhaak precies onder de koppeling te kunnen manouvreren :) , ideaal!!

*vind zichzelf stoer* :=
Heb me net ingeschreven voor Heesch op 30 april en 24 juni, Mariahout op 16 juni en Grave 01 juli, alles Dressuur en wellicht Vaardigheid. Ben benieuwd of het lukt :x .

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 19:58

@Maisie: heb je al wat gehoord van je opa :(:)?

@HT: :(:) . Hij is nooit gemeten, kleine C, 1.27, schat ik.

@Biancao: wat gaaf, dat belooft wat met zo'n ouders!

@Gem: leuk, hoor :j

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:05

ben ook erg blij dat we deze pup's hebben kunnen kopen !! en ze mogen in het najaar zelfs daar eens mee op een training in het team zodat ze begrijpen wat de bedoeling is met werken !! dus...ben weer helemaal blij ! een goed begin is zo belangrijk ! en dat kunnen ze daar krijgen.
Avaluna...peerdje toont veel groter..mooi dier.. :j

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:27

ik weet nog niet precies wat er met mn opa is. Iets in zn nek waardoor zn armen en benen niet meer zo goed werken. Mn vader is nu op weg naar huis en die zit al vanaf ongeveer 3 uur in het zkh.

biancacoo die mensen rijden ook met zo'n kar met de honden ervoor heb ze wel eens gezien met zo'n 6-span gaaf hoor !!!

@ avaluna hij is echt gaaf op de foto.

gem leuk wedstrijden rijden gaat goed komen hoor !!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:46

@Maisie: :(:) jeetje, dat klinkt niet goed met je opa :n Sterkte !!!
@Biancacoo: dat klinkt als goeie afstammingen van de honden :j
@Gem: oe stoer zeg, ingeschreven voor wedstrijd, gaaafff

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:49

@Biancao: wat gaaf, lijkt me geweldig, hoe trots ben je dan; als je baby's daar in het span staan 8-)

@Maisie: :(:)

Bedankt voor al jullie leuke reacties op ons Romeoke :o .
Ik zal de rest ook eens een keer spammen.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:55

@Avaluna, ik had je spam even gemist :oo , *zoekt snel terug*.... wat een knappe foto's van jullie mooie pony <3 :j . Hij toont wel groter dan 1.27....
@Biancacoo, waag het niet om niet meer te posten hier ~~}> , voel je niet verplicht we zijn al blij met een 'losse flodder' van je ;)
@HT, sterkte met je handen :(:) een oud-collegaatje had het en dat was écht verschrikkelijk....
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 02-04-12 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:55

Maisie sterkte met je opa!! Hopelijk valt het allemaal mee..
HT sterkte met je handen!! Reuma is niet leuk...
Tallechie snel studeren jij! ~~}>
Biancacoo wat fijn dat Eagle en Dakota mee mogen trainen bij de fokkers! En gewoon lekker blijven posten hier.
PrinsjeH ga je snel weer examen doen? Ik deed destijds op een woensdag examen en de maandag erop stond een trainingsweek gepland waarvoor ik elke dag met de trailer weg moest, gelukkig was ik dus geslaagd :o :o
Gem lekker veel wedstrijden ingeschreven!!
Tine hier ook bezig met wedstrijd voorbereiden, wij hebben 9 april dressuur wedstrijd ohz.

Als ik vannacht tijdens mijn dienst een beetje normaal kan slapen, ga ik morgen trainen op de Ginkelse Hei. Ik vind het heerlijk om daar te rijden en het is een mooie laatste fanatieke training voor de endurance wedstrijd in Kootwijk op 14 april.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 21:01

@Frensie: oeh, weer een heerlijke rit in het vooruitzicht, lijkt me leuk endurance :j .

@Ollie: ik moet hem misschien eens meten *geloof alleen niet dat we er met de stok in de buur kunnen komen :') *

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 21:21

@maisie, miss heeft hy last v zwelling die op de zenuwe drukt of iets, dan is t hopelyk v tydelyke aard. . sterkte , ik leef met je mee.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 21:25

Maisie...wat vreselijk ..ik duim heel hard voor je opa.. hoop dat het snel verbeterd...

maisie..klopt van de sledehondentraining, ze trainen thuis met een quad, soms wel met 12 honden ervoor...ze zijn pas geleden nog op omroep zeeland op tv geweest, was echt een leuk stukje..
maar trots op ze dat ben ik nu al...zijn echt fijne honden !!

frensie gaaf endurance, en al snel ook !! 14 april, ik hoop dat je prettig weer hebt !! veel plezier morgen !!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 21:46

Wordt er steeds uitgegooid }:) maar wil toch nog iets posten vandaag :x ben er nu al een half uur zoet mee 't is toch wat zo'n topic-verslaving :o

Lees van gezakt voor E-rijbewijs-examen, da's zwaar K, slapende handen angst voor reuma, da's ook zwaar K (wellicht link met je Crohn?), prachtige stoer ponyke Romeo-2 (is Sander_Lotte al weg trouwens?), Maisies opa gevallen wat naar..., Biancocoo die twijfelt over posten (maar om mee te doen in het topic hoef je toch niet verplicht x maal per week/maand/jaar te mennen dus hoop ook dat je toch blijft posten :j ), Tallechie moet studeren B-) , Gem heeft compleet wedstrijdschema opgesteld :list: stoer!, Tine in voorbereiding voor a.s. zaterdag maar Rembrand wel zorgelijk -O- , en Frensie rit doen op Ginkelse hei, heeeeerlijk +:)+ (is het al opgelost met het secretariaat trouwens, zat je toch mee, of laat ik het zo zeggen, daar zou de vereniging mee moeten zitten?)... zo hehe :7

Hier 'gewoon' gewerkt. Lekker dagje gehad. Mooie afstudeerpresentatie, leuk bedrijfsbezoek (bloemenveiling Aalsmeer/Flora Holland, zo'n gaaf bedrijf), wat losse eindjes weg kunnen werken. Vanochtend eerst flink eind met hondjes gewandeld, dan begint de dag lekker relaxed. Dus dan achter files aanrijden in de ochtend maar vanavond ook want oppas was er. Zo fijn dat je je dan niet hoeft te haasten.

Morgen ook geen paardendagje. Bente laat ik even longeren. Woensdag gaan we eindelijk weer eens mennen, als het niet zo koud is :brr: anders stap ik er liever op eerlijk gezegd en ga ik rondje bos doen :D