Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zitten hele mooie tussen. Wat een paard he, zo over die brug overal langs maar voor het water moet je vader eraf
Ziet eruit als een prachtige wedstrijd trouwens!
Snuit wat tegen Bente aan steigeren en wat naar elkaar happen, achter elkaar aan hobbelen (dus Bente achter Snuit, maar ook Snuit achter Bente). Vond ik zo grappig om te zien want meestal zijn die merries van die tutten die dus echt niet willen spelen maar het zag er gewoon gezellig uit.
maar ben blij dat hij maar 1.15 is en geen 1.75 
maar ja, je weet ook dat je het toch niet met kracht op kan lossen of met boos worden want dat heeft totaal geen zin. Vind het al knap dat jullie hem er nu wel aan de hand doorheen krijgen. Denk dat als dat een paar keer is gelukt dat hij er op een gegeven moment, waarschijnlijk als je het helemaal niet verwacht, opeens wel doorheen gaat.
ik denk dat we een uurtje onderweg waren,

. Veale is echt een knapperd, ik kan me voorstellen dat het niet altijd even gemakkelijk is, dus petje af voor je doorzettingsvermogen.
, lekker bezig met de paardjes!
. Onze buurman heeft privé een binnenbak waar we gebruik van mogen maken, eens kijken hoe dat gaat, anders krijgt onze dochter ook een bakkaart bij de vereniging. Fijn, dat kunnen de kids ook in de winter door met de pony's. 
Da's typisch voor longpatiënten he... snel vatbaar voor alle virussen en toestanden
Was vanmiddag wel gezakt naar 39, maar lig nu weer lekker te gloeien (geen zin om thermometer te pakken)
Bente kwam ook snel kijken naar de fotoshoot
echte Diva
)
Succes!

Eerst ziektewet, toen zwangerschapsverlof. Vanaf woensdag begin ik weer 

) werken.. aii 
Lekker met 'm in het verkeer wandelen is misschien ook al goede training toch???

)
Hoofdstelletje in, lekker lang touw mee (geen longeerlijn, gewoon een wat langer halstertouw) dat in mijn rechterhand. In diezelfde rechterhand een zweepje wat ik aan de zijkant tegen zijn billen kan leggen zonder mijn hand overdreven te verplaatsen en gaan 

)
oooo die is schattig Naaltje!!!
)
) dan stuiter je zowat je wagen af.
maar over het algemeen heeft hij enorm veel moed en dendert overal zonder twijfelen in. Als ik zou willen zou hij volgens mij zo de zee inrennen en met me naar Engeland zwemmen (met wagen erachteraan).
na de afgelopen week bijna elke dag door plassen te zijn gestapt aan de hand en onder het zadel dus ook in stap en draf en dus ook zaterdag voor de wagen draafde ze vandaag in ieder geval zonder twijfel door de wat nattere stukken in de bak en op het land (het had gelukkig net geregend voordat ik ging mennen
).