Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Schaam je!!

en ik sluit me graag aan bij voorgaande samenvattingen
ze heeft trouwens uiteindelijk 6 weken op rust gestaan / op de wei en was daarna weer 100% rad, maar goed, door die lange rit was de boel natuurlijk wel extra gekneusd geraakt. Had dus gewoon op mezelf moeten vertrouwen. Nu overkomt me dat (denk ik) niet meer, wat iemand er ook van zegt. Zo leer je elke keer weer wat. Tja en dat je dan zoveel punten rijdt dat doet aan jouw rotgevoel niets af natuurlijk. Wat leuk van Amerigo, super poown!
Vandaag hebben ze hier lekker de hele dag in de wei gelopen en gespeeld. Morgen ga ik ze weer longeren. Dan even kijken hoe Rembrand loopt. Dinsdag komt zoonlief terug van logeren bij oma. Dan wil ik eens kijken of ik hem zover kan krijgen dat hij eens wil sturen op de kar. (ik hou natuurlijk vast!!)
)
gelukkig 

najaa. onderzoeksplan
Nadeel is wel dat het ontzettend vroeg opstaan is.
). Ik moet het water openhouden. Zit ook maar in een metselkuip, dus is snel bevroren, zeker bij deze temperaturen. De automatische drinkbak is nu afgesloten, vriest anders kapot.
hoezo verwende pown's ?!

.. hopelijk kan mijn groom wat mee kijken in het verkeer want mijn nek is zo stijf als wat.. oeehhh pijnlijk 
Kan niet wachten.
wordt hier zwaar dagje
) de pony's nog eten geven / verzorgen.