Daarvoor bij 1ste keer weer oppakken ook 2 weken op het land laten ravotten. Ik wil gewoon te graag inderdaad dat is ook echt mijn karakter, wil het op deze manier ook blijven door laten gaan want het pakt goed uit
.. bedankt voor de tip allemaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.. bedankt voor de tip allemaal
m'n latop is het gruwelijk aan het begeven
nou dat was het dan weer, 3x 2e
)moet je inderdaad mee oppassen, sluipt er wel zo half om half in als je pony/paard goed stilstaat. Ik doe het bij de pony's echt nooit, bij het groomen bij de paarden dus ook niet, maar ik zie het toch wel gebeuren bij andere grooms / koetsiers, dat ik ook denk oei.Citaat:Citaat:mooie wagen rivaldo. Dat je hem zo los durft te laten staan. brrrrrr
.. Die had rivaldo vast tijdens het op maat maken van het tuig
.. ik doe dat echt niet hoor hihi
.. leuk kleurtje ook!
Met mijn paard zou ik het theoretisch ook best kunnen doen. Maar wil niet denken aan de dingen die kunnen gebeuren als hij toch aan de wandel gaat. Paard, maar ook wagen en tuig moeten nog lang mee tenslotte.
Wat een k*therrie met al dat vuurwerk en geschreeuw.. 
ik wilde met dids rijden, en dacht dat er 'sochtends nog niet zoveel dazen zouden zitten.. Ben goed en wel in het bos geweest, heb 2 galopjes getrokken en ben eruit gevlucht.. vieze steekbeesten...
laat ie 3 druppeltjes lopen op 't asfalt, kijkt mij boos aan
dus hij mocht de berm in 
)
(maargoed, ik moet 'n 3 kwartier rijden tot 't bos.. dus dat werd wel erg vroeg)
(en dids had niet zozeer last, meer ik
) 
ze waren wakker geschrokken toen ik vertrok, dachten dat de paarden ontsnapten 
maar ze vonden het niet erg op stal 
hihi.. lekker koekjes.