[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 11:15

Ik sluit me aan bij de mooie samenvatting van Biancacoo :D
Ben wel benieuwd naar je mooie foto's met je honden!! Zal jammer zijn als je niet meer meepost Biancacoo...

PrinsjeH succes!!!!! Ik kon tijdens de lessen perfect mijn bochtjes achteruit, tijdens examen totaal niet. Toch geslaagd :)

Gwin is al gereden, stalletje is gedaan. Moet nu hard aan de slag in huis en met quilt voor nichtje afmaken. En verder nog met de honden lopen vandaag en vanavond weer dienst.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:08

Bianca: super samenvatting. ennuh, niet weggaan hier!!!! Ik zit niet op faceboek en dat soort zooi, dus je moet gewoon blijven.

Frensie: veel plannen voor vandaag

Vanmorgen priveles gehad met Amerigo. Ongelooflijk, hij liep WEER beter. Ik snap er niets van, maar hij gaat zo hard vooruit momenteel. Echt zo heerlijk. Als hij zo blijft, wil ik indoor straks M gaan starten. Had nooit durven denken dat hij dat zou kunnen. Daarna heeft instructrice beide paarden voor me gereden. Maar ik schrok wel van Rembrand, want in draf tilt hij zijn voorbeen nu ook niet meer goed op. Had ik bij longeren al gezien, maar dacht dat dat ohz/mennend niet was. Hij gaat dus wel achteruit. Vrees dat ik hem niet meer in ZZ zal gaan uitbrengen. Ik mag op zich al over (heb 16 wp in Z), maar ik vind het momenteel niet Z-waardig rijden. Ik ga komend weekend wel gewoon meedoen, maar een wp zal er niet inzitten. Kan gewoon niet, want we rijden echt niet op niveau. Doe maar gewoon mee voor mijn eigen ervaring en om toch maar bezig te blijven. Vind het dan alleen voor de jury zo jammer als ze tegen slechte proef moeten aankijken.

Nou, ik ga Thabor weer in de wei zetten, wat eten en naar bed.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:12

Afbeelding

Even spammen :o

@Tine: wat fijn dat Amerigo zo goed gaat! Rot van Rembrand :(:)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:21

hoeveel winstpunten heb je nu in de L dan? In je profiel staat dat je er 5 hebt? Je moet er toch minimaal 10 hebben?

Hier ziek gemeld, Daan slaapt vanaf vrijdag al heel erg slecht, ben kapot en heb last van mijn rug. Straks de fysio maar bellen.

voor de rest ga ik mee met de samenvattingen, heb nog het een en ander op het programma om te regelen

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:27

Tine wat vervelend dat Rembrand niet goed loopt! Maar Amerigo *\o/*
Ik heb ook geen facebook, dus Biancacoo... :))

Tallechie sterkte!

Avaluna leuke fotospam!! Mag je vaker doen.

Hier net een ridgeback die eerst een bak water leegdrinkt en daarna de boel eruit gooit, inclusief de brokken van vanochtend, over de houten vloer... |o

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:27

tallechie tine zegt indoor dus van het najaar pas. dan heeft ze nog heel de zomer om die 5 wp
te halen dat moet wel lukken toch.

Ik wil graag als het lukt indoor met Robijn Z starten. Heb er nu ook 5 en wil ook naar de hippiade in de M.
(proberen dan he) ik start wel de volgende keer Z vaardigheid.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:30

Avaluna...moooooooi !!!! supergave foto.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:31

Dat ligt er aan hoeveel ze hem meeneemt :-)

Ik rijd in de zomer geen dressuur dus dan gaat het bij mij niet zo snel. Rijd natuurlijk ook niet elke wedstrijd een winstpunt.
Denk ook dat ik met alwyn verder kom dan met veale. Misschien is de L wel het hoogst haalbare voor hem

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:39

@Frensie: oh :( .
Ik heb bijna nooit foto's :o

Nu, dus wel van de les van gisteren, hier zijn we na de les even lekker aan het kletsen :D
Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:43

@Biancao: oh, nee, ik hoop echt dat je blijft... :(:) , is natuurlijk superrot dat je niet meer kunt mennen, maar ik zal je echt missen, zo leuk om te horen over je hondjes, je mooie air-brush-projecten, je zoontje etc.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 13:50

@biancacoo, jij moet blijven!!! Ik heb ook al sinds euh... vorig jaar juni ofzo niet meer serieus gemend! :P
Dus jij moet ook gewoon lekker blijven kleppen hier! :)

Verder druk @ schoolm maar moest dit even kwijt

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 13:58

Maisie schreef:
Gem op hoefnet kan je altijd de uitslagen bekijken.

:)* _/-\o_ !

PrinsjeH: ik vind het achteruit bochtje om rijden ook lastig, vooral het rechtzetten evenwijdig langs de stoeprand := . Zometeen maar eens met zoonlief de trailer uit de tuin trekken. Kan ik een beetje gaan oefenen :o

Hier weinig spannends. Vanmorgen Ster gelongeerd, paddock poepvrij gemaakt, overblijfmoeder gespeeld. Zometeen ff oefenen met de trailer, douchen, dochter naar Venlo brengen, koken en dochter weer halen...... dan zit manic monday er weer op ;) .

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 14:09

vind ook dat bianca gewoon moet/kan blijven hoor :))
tis toch gezellig?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 14:17

Maisie schreef:
tallechie tine zegt indoor dus van het najaar pas. dan heeft ze nog heel de zomer om die 5 wp
te halen dat moet wel lukken toch.

Ik wil graag als het lukt indoor met Robijn Z starten. Heb er nu ook 5 en wil ook naar de hippiade in de M.
(proberen dan he) ik start wel de volgende keer Z vaardigheid.

Precies. Ik rij zeg maar 1x per maand een wedstrijd, 2 dressuurproeven per keer en als het zo blijft gaan, zoals nu dan moet dat helemaal goed komen. Had op de kampioenschapppen 194/191, dus een dikke winstpunt. Moet het natuurlijk wel zo blijven, want ik ga niet met 10 punten gelijk al over. Normaal rij ik tot in de 20 voor ik overga, maar goed, laten we even voorjaar en zomer afwachten... Ik droom in ieder geval lekker weg zo.

Tallechie: waarom rij je van de zomer geen dressuur????
Avaluna: stoere foto!!

Nou, ik ga verder met voorbereiden van onze wedstrijd komende zaterdag.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 14:22

Omdat ik met veale de marathons start en ik dan geen dressuur rijd. Ik ga 2 x per maand weg en dan kan ik de hele zomer marathons rijden. Ik rijd nog 2 of 3 x dressuur met alwyn deze zomer. Veale heeft september en oktober wedstrijd vrij en in november mag hij weer mee naar de dressuurwedstrijden.

* toont studieafwijkend gedrag en adminstratie afwijkend gedrag *

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 14:47

Gezellig is het hier wel, en het leid me af van de dagelijkse stress en onleuke dingen..zegmaar..

Hier in ieder geval foto's van de jonge honden husky dag.
Dakota die wilde enkel veilig bij mij op schoot....buiten de ring maar ook in de ring..
Afbeelding

In de ring moet ze gewoon op 4 poten blijven staan..maar goed, ze vond het nogal spannend.
Afbeelding

ze kan het natuurlijk wel.
Afbeelding

Eagle die was gewoon stoer en cool..in de ring.
Afbeelding

verder was Eagle ook een soort schoothond geworden en genoot van alle aandacht.
Afbeelding

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 14:56

nou bianca, das geregeld dan ;)
je blijft :)) :))

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:02

bicci schreef:
nou bianca, das geregeld dan ;)
je blijft :)) :))

:j , wat een knappe honden zijn het toch <3 en zo lief, lekker op schoot!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:16

PrinsjeH: zullen we een bochtje-om-achteruit-rijd-competitie houden :+ ? Mijn stand van vanmiddag: 4 pogingen, 1 x gelukt :D .

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:29

gem en prinsje: komt wel goed hoor, met dat achteruitrijden. Ik kon het eerst ook heel slecht en ben nu heel handig met de trailer erachter.
Bianca: wat een heerlijk stel honden heb je toch. <3

Zit hier met vuurrode wangetjes. Moet eigenlijk nog de wei uitmesten, maar ik laat het maar liggen denk ik. Zo nog wel even hooinetten vullen en voeren.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:47

nou het bochtje achteruit ging perfect, verkeersinzicht perfect, voertuigbeheersing en theorie perfect. Maar ik heb 35 gereden waar je 30 mocht (hele dag les, instructeur vond me steeds te langzaam en zei dat ik me aan de verkeersomstandigheden moest aanpassen, dus zo gezegd zo gedaan, achter de auto's aangereden...) ben ik g*v*d* gezakt omdat ik 35 heb gereden. Zelfs instructeur vond het erg flauw, maar ja, zo liggen de zaken... Ben beetje minder blij nu -O- (kon er ook nog wel bij)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:50

@Prinsje: oh, dat is wel heel zuur :(:) :(:) :(:)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:53

nou en of... en kost weer 320 euro }:)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:53

Owwwwww, jij had examen :oo ! Dat had ik niet zo snel begrepen uit je laatste post Y;( . Getverderrie zeg.... zou mij trouwens ook zo kunnen overkomen: 60 ipv 50, 100 ipv 90.... := := :=

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 16:02

tjsa, 35 op lege brede wegen is ook wel heel erg geen snelheid...
de instructeur was ook erg ontdaan, die liep al met big smile de auto uit, maar helaas, je bent toch afhankelijk van die ene persoon (de h*fter) :x