Paarden hier waren vandaag lekker aan het spelen. Naar elkaar op aan het stijgeren enzo. Pak ik de camera en gelijk stonden ze met de neuzen aan de grond. Zooooooo flauw.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tine10 schreef:Ik zag in Exloo ook iemand lopen met zo'n hele grote camera. Weet iemand wie dat was en waar die foto's terug te vinden zijn?
Ollie1 schreef:Naaltje schreef:*gaat zo tine-foto zoeken*
@ollie; ik wil ook fotos![]()
ben wanhopig zelf aan 't zoeken naar zo'n bal, maar die zijn duur
en intussen pannekoeken aan 't bakken
Ik heb zo'n Yoga bal (zo'n grote grijze) gekocht bij het Kruidvat en volgens mij is deze € 6.99 en deze doet het ook super
Lacuna schreef:Zo, mijn tas voor morgen is weer ingepakt. Van 9 tot 18.00 college, dat wil zeggen om 06.00 van huis en om 21.00 thuis. Lang leve de file's... *zucht*
En raad eens... morgen nog zo'n zelfde dag, en dan heb ik geen bijrijdster die mijn paardjes kan verzorgen en mn stalletje kan mesten...
En om het allemaal mooi even af te maken: wie is er ingedeeld bij de ploeg die elke vrijdagnamiddag practicum heeft van 13.00 tot 18.00.... jahoor, dat heb ik weer.
Nou, ja het is in elk geval niet zo erg als vorige week... Heb nu in elk geval van 9 tot 6 ook echt college... vorige week hadden we van 8.30 tot 10.30, en dan van 16.00 tot 18.00... Daar wordt je echt niet blij van.
Zo, sorry hoor, tot zover mijn geklaag
Nu ga ik douchen en op bed liggen en hopen dat mn koppijn iemand anders gaat pesten.![]()
groetjes lacuna