[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 18:22

Ben heeeeeel benieuwd naar de foto's Naaltje :j .

Paarden hier waren vandaag lekker aan het spelen. Naar elkaar op aan het stijgeren enzo. Pak ik de camera en gelijk stonden ze met de neuzen aan de grond. Zooooooo flauw.

mirror666

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 18:25

cameraschuwe paarden :))
zoeen heb ik ook :D

Ze waren echt leuk met voetballen, de 2 merries die niet meededen uit de kudde stonden aan het kantje van ons stuk te kijken, diddle kei goed bezig, snorkt een van die mutsen.. Dids bang :') ''wat is er wat is er eng? :wow: ''
stalgenootje heeft ook nog even op dids gevoetbald :D haar paardje kan nog niet gereden worden :P

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 18:32

@ nouvel: fijn dat ze rustig bleef in de galop!
@ naaltje: ben benieuwd naar de fotos!

Vandaag met 3 ponys allemaal een uur gement brrr heb het nu wel erggg koud!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 19:41

tine10 schreef:
Ik zag in Exloo ook iemand lopen met zo'n hele grote camera. Weet iemand wie dat was en waar die foto's terug te vinden zijn?

www.maaikedevries.nl
Ik sta er niet op, jij ws alleen met Rembrand want ze stond bij de grote bak. Vanwege het licht heeft ze maar een klein deel vd vaardigheid gedaan.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 19:51

Ja, ik sta er inderdaad met Rembrand op (middagdeel 2, vanaf foto 55). Dan ziet het er toch nog niet zo slecht uit.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 19:53

@Maisie, wat vervelend dat Ferro nog hoest op de wei :(:) echter zou ik mijn pony's niet laten enten als ze verminderde weerstand hebben....
@Naaltje, ik ben benieuwd naar de stoere voetbalfoto's van Did's

Vanochtend mocht mijn groom mennen met Bruutje en heb ik haar geholpen in de bak met de B-proefjes oefenen en daarna een groot rondje met Simba gedaan, ging super goed zelfs enge obstakels gehad en een houten bruggetje getrotseerd.... Ik ben weer zo trots op mijn kanjers <3

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 19:55

tine10 schreef:
Ja, ik sta er inderdaad met Rembrand op (middagdeel 2, vanaf foto 55). Dan ziet het er toch nog niet zo slecht uit.

Zijn mooie foto's en jullie staan er goed op :D

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:01

*gaat zo tine-foto zoeken*

@ollie; ik wil ook fotos :):) :P

ben wanhopig zelf aan 't zoeken naar zo'n bal, maar die zijn duur :o
en intussen pannekoeken aan 't bakken :9

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:06

Naaltje schreef:

Ik heb zo'n Yoga bal (zo'n grote grijze) gekocht bij het Kruidvat en volgens mij is deze € 6.99 en deze doet het ook super ;)

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:11

Ik sta er ook op, bij dressuur ochtend de laatste 8 foto's.
Ben super trots op mijn kleine man. Ik ben derde geworden, achter meneer Schollema, hij was 1 en 2 met zijn super haflingers. Verder heb ik mensen verslagen waarvan ik het niet had verwacht, dus ik ben zeer zeker tevreden.
In de vaardigheid 2e geworden in de gecombineerde klasses m,z en zz vaardigheid. Ik was de beste van de 4 M combinaties, maar moest helaas een z combinatie voor laten gaan.

Al met al dus een erg mooie dag voor mij

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:14

Zo, mijn tas voor morgen is weer ingepakt. Van 9 tot 18.00 college, dat wil zeggen om 06.00 van huis en om 21.00 thuis. Lang leve de file's... *zucht*
En raad eens... morgen nog zo'n zelfde dag, en dan heb ik geen bijrijdster die mijn paardjes kan verzorgen en mn stalletje kan mesten...
En om het allemaal mooi even af te maken: wie is er ingedeeld bij de ploeg die elke vrijdagnamiddag practicum heeft van 13.00 tot 18.00.... jahoor, dat heb ik weer.
Nou, ja het is in elk geval niet zo erg als vorige week... Heb nu in elk geval van 9 tot 6 ook echt college... vorige week hadden we van 8.30 tot 10.30, en dan van 16.00 tot 18.00... Daar wordt je echt niet blij van.

Zo, sorry hoor, tot zover mijn geklaag
Nu ga ik douchen en op bed liggen en hopen dat mn koppijn iemand anders gaat pesten. ^)

groetjes lacuna

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:15

Ollie1 schreef:
Naaltje schreef:

Ik heb zo'n Yoga bal (zo'n grote grijze) gekocht bij het Kruidvat en volgens mij is deze € 6.99 en deze doet het ook super ;)

weet je de diameter? (ongeveer)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:20

Volgens mij 75cm, uiteraard zal deze niet zo sterk zijn als zo'n échte bal maar ik vind die andere nog al aan de prijs voor erbij :o

Afbeelding

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:23

lacuna: dat zijn lange dagen dan!

ballen zijn zeker duur heb er ook wel is voor gekeken toch maar een skippybal gekocht ze spelen er toch alleen mee.
Afbeelding

harry vandaag, hij gaat steeds fijner lopen :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Pumba ( pony van oud stalgenoot) vandaag ook weer voor de wagen gehad, 2de keer dat ik met hem men en dat hij na lange tijd weer voor de wagen staat, hij kent alleen de basis.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:25

leuke foto's hoor :j

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:26

Leuk wagentje heb je Lisanne, welk merk is dat ?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:27

Lacuna schreef:
Zo, mijn tas voor morgen is weer ingepakt. Van 9 tot 18.00 college, dat wil zeggen om 06.00 van huis en om 21.00 thuis. Lang leve de file's... *zucht*
En raad eens... morgen nog zo'n zelfde dag, en dan heb ik geen bijrijdster die mijn paardjes kan verzorgen en mn stalletje kan mesten...
En om het allemaal mooi even af te maken: wie is er ingedeeld bij de ploeg die elke vrijdagnamiddag practicum heeft van 13.00 tot 18.00.... jahoor, dat heb ik weer.
Nou, ja het is in elk geval niet zo erg als vorige week... Heb nu in elk geval van 9 tot 6 ook echt college... vorige week hadden we van 8.30 tot 10.30, en dan van 16.00 tot 18.00... Daar wordt je echt niet blij van.

Zo, sorry hoor, tot zover mijn geklaag
Nu ga ik douchen en op bed liggen en hopen dat mn koppijn iemand anders gaat pesten. ^)

groetjes lacuna

hey lacuun! moet ik je knollen dinsdag buiten mikken en eventjes drolletjes rapen??

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:32

kraay

@ bettepet: gave pony heb je, loopt leuk!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:37

@lisanne_
skippybal vind ik te klein om mee te voetballen te paard :)
deze was hoog genoeg, kon niet onder z'n buik door, en ik kon m ook raken vanaf dids' rug, dat hielp hem in enthousiast worden :D

leuke fotos! :j maar je gebruikt geen pinkriempje, heeft dat een reden? :)
kleur van de pony is heel gaaf, hoe heet zo'n kleur? :) ''wildkleur'' of creatiever? :D

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:41

pink riempje is er een keer afgevallen en heb er nog geen nieuwe aan gedaan.

kleur heet Grullo :)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:47

ook wij (menteam streutker) staan op de foto bij dressuur ochtend de eerste 5 foto's en me moeder in de vaardigheid van foto 5 tot 9

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:55

Kort maar krachtige samenvatting:
@Buck: Gave deken, lijkt idd wel paars!
@L_Rivaldo: Ben wel heel benieuwd naar die tweewieler dan; hou je ons op de hoogte?
@Nouvel: Fijne wedstrijd gereden en gaat daten met Naaltje.
@Biancacoo: Heeft paardegek in de dop als zoon, heerlijk lijkt me dat!
@Royaltjuh: Heeft paard de tijd en rust gegeven in de vaardigheid. Netjes!
@Ivystoeter: Is longeren beu en wil mennen! Ben benieuwd of je voor de wagen al verschil merkt.
@Naaltje: Heeft gevoetbald, waar zijn de foto's? En heeft vervolgens Dids beloond met een sappig grassig uitzicht.. arm peerd, dacht tie dat tie eindelijk mocht.. :P haha
@Lisanne: heeft drie uur gement; ik vond het te koud vandaag :P Mooie pony's en leuke foto's!
@Maisie:Heeft een hoestende Ferro in de wei staan. lastig vind ik dat..
@Tine en Bettepet: Stoere foto's, die zou ik ook wel willen hebben.. ;)
@Bettepet: Super wedstrijddag gehad.
@Lacuna: Kijkt uit naar haar college's komende week.

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.

Ik zelf ben ziek geweest vrijdag en gister. Heb mn oude pony dus nog niet gezien. Eef heeft het even lekker rustig aan mogen doen, en ik ben druk geweest met trailermatten halen en vandaag schoonspuiten. Zat nog een heerlijk aangekoekt laagje koeienstrond op... heeft me maar twee uur gekost, bleh...

Met Eef vandaag een stukkie gewandeld met Belle (=hondje) erbij. Was lekker, maar die wind, wat was het koud zeg! Respect voor de menners die vandaag gewoon op de wagen zijn gestapt.. :P

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:57

hmmm, koud was het zeker :j en dan ben ik geen koukleum :=
Die fotos zit ik ook om te stuiteren, maar ze staan niet op mijn camera :D hoop dat ze vandaag nog komen ;)

lekker gewandeld, daar had ik vandaag ook opeens zin in, om met 'n hond te wandelen, heb er alleen geen _O-

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 21:01

Ga zometeen eens alles rustig bijlezen :P Vandaag de 2e helft van de onderlinge wedstrijd bij ons op stal gehad. Vaardigheid en speel uw spel. Jochie van 9 heeft ook weer meegedaan en het ging heel netjes. Vorige keer reed hij bij de vaardigheid zowat elke pion omver. Ponie stuurde hij er netjes tussendoor maar had geen idee hoe breed de kar was. Zoveel mogelijk in stap gedaan. Zodra hij ging draven ging het hem gewoon te snel. Maar ben trots op hem en op ponielief. Hij reed op een gegeven moment te strak langs een kuilbaal op waardoor we die goed raakten. Ponie keek alleen zo van oliebol zeg moet ik nog hard trekken ook om die wagen door te trekken. Maar zij bleef echt superbraaf! Bij mij ging veels te hard. We hebben lol gehad en daar ging het om. Voor zo'n eerste wedstrijdje, in een kleine bak die volgebouwd stond vind ik dat het netjes ging!!
Ook nog met een fries meegedaan. Die had de turbo er ook goed op!! Zij vond de kuilbalen wel heel interessant want ja daar zit voer in!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 21:04

@ Bettepet, vooral foto 27 en 32, heel netjes!!!