Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

blijft nu nog beperkt tot rechte lijnen, nette volte rijden, goed van hand veranderen / soort zich-zach met netjes omstellen. Zo'n kwartiertje bezig geweest, mannetje deed goed zijn best.
ben ik blij dat zowel Voice als de pony's op stal stonden.

) omdat ze als ze heen en weer kunnen lopen en een dikke wintervacht hebben dat veel fijner voor ze is. Maar die mensen die me dat vroegen waren echt bezorgd. We staan bij een tuinvereniging en dan zien veel mensen hoe en wat met je pony's. Toen ze zagen dat ze lekker in een schone stal konden wanneer ze wilden, er altijd water was en ik echt elke dag kom waren ze (een beetje) gerustgesteld.
) B kunnen gaan starten, vanaf januari dan he.
.. liep beetje uit
.. reed op een toeristische dijk waar ik eigelijk alleen maar in de schaduw reed heerlijk
.. op de helft stond mijn familie klaar om mijn paard te koelen en water te geven (had zelf ook water mee, maar die flessen ben ik ondertussen verloren bij een oprit
). Erg fijn dat ze er stonden
.. zo hebben we toch onze eigen endurance
Op de dijk werd ook nog foto''s van mij genomen dat ik aan kwam draven, durfte helaas niet te vragen of ze het wilde mailen
..
( had hem een weekje weg gezet op het land) en dan pakt hij het zo goed op. Nog een paar keer zo en dan maar is de weg op of met het bandje.
heb een heerlijke buitenrit met Voice gemaakt, lekker flinke stukken gedraaft, er stond een heerlijk windje.
.. ook galop door de blubber hihi.. dus moest gelijk hard aan de schoonmaak. Zal zo foto's plaatsen toen ik een stop had gemaakt bij mijn familie.
..
.... juist daardoor pakte hij het zo goed op...Citaat:Daarna tum in het tuig gehad liep super relax en deed alles zo braaf ( had hem een weekje weg gezet op het land) en dan pakt hij het zo goed op
.... rustig aan met Tum en je zult verbaasd staan...