Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Napie schreef:Geroutineerd spanmaatje is geen probleem. Hero heeft al divers nieuw spul naast zich gehad en opgeleid. Die is zelf voor de duvel niet bang. Oogkleppen heb ik er juist nu wel opgezet tijdens het beleren omdat hij twee week geleden met een kar aan de kletter was gegaan zonder oogkleppen. Misschien eens een keer slepen zonder oogkleppen.
Eergisteren heb ik ook al het pad met hem gesleept. Toen had hij ook heel veel spanning toen de band over de stenen schoof maar niet slaan. Gisteren heeft hij een paar flinke klappen tegen mijn voorschot uitgedeeld.
Als hij dat twee weken geleden ook had gedaan; hij stond toen voor een ongeremde shetlandersulky, dat had wel een paar tandjes bij de menner kunnen kosten.
Evelli schreef:K heb zaterdag mijn mendebuut gehadnou ja, onofficieel maar goed
Was op de shetlander indoor. Men meisje was erg braaf. Voor het eerst in het zand+binnenbak voor de wagen maar ze heeft geen stap verkeerd gezet. Had uiteindelijk 174 punten en een 3de plaats