Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar goed dat je niet van de wagen bent gekukeld. Kennisje van mij heeft zoiets ooit gehad met een greppel en die viel dus van de wagen af. Gelukkig bij haar bleef haar span staan (ene helft in greppel, ander zo'n beetje half) en had ze groom die wel bleef staan maar je moet er niet aan denken wat er mis kan gaan.
Barney1978 schreef:Ik heb een rijtuigen verzekering bij Hippo International. Kost rond de 80 euro per jaar. Hij is verzekerd tegen schade en diefstal. Eigen risico is 136 euro. Ze deden totaal niet moeilijk. Hij mag tot 750 euro gemaakt worden en zou het daarboven komen dan moet er even een expert langs.
!
Wat een bevlogenheid aan de ene kant en plezier met de paarden aan de andere kant straalt die familie uit. Erg leuk.
. Maar idd, de familie Chardon is wel heel toegankelijk. Heb laatst een interview met Bram (zoon van) gehad via de telefoon en hij weet absoluut hoe hij dingen duidelijk kan uitleggen. Ik kon het makkelijk bijschrijven