tine10 schreef:Nog even wat spam van mijn tophulp. Iedere dag haalt hij ca 5 kruiwagens (niet vol hoor, dat is nog te zwaar voor hem) voor me uit de wei.
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
Bofferd! Fijn zo'n hulp. 
Ipsilonka schreef:Ik heb nu een mobiel besteld die ook onder water kan enzo haha, kijken of die het langer uit houd.
Hooinetten vullen vind ik zo een rotwerk. Ik ben allergisch voor hooi dus nies me te pletter de laatste weken (sinds ik hooi heb en geen voordroog meer).
Maar nu ben ik nog aan het werk, hopen dat de telefoon op tijd word gebracht. Tussen 2 en 6 (ik hoop voor 3 uur haha)
Wat moet ik me daarbij voorstellen ? Kan je dan wel gewoon watsappen enzo ?
Hier voeren wij geen baaltjes hooi maar kuil van zo'n grote baal. Vind het moeilijk te zeggen wat ik voer igg 3x op een dag zo'n kleine flexibele bak vol met kuil voor Buck en kwart brok. En voor DJ op een dag een middel grote flexibele dag 3/4 vol met kuil. En halve kilo brok.
En ze staan overdag nog op de wei maar dat vult nu niet.
Buck doet het er heel goed op die eet ook heel langzaam en laat het staan wanneer hij nog vol zit. Maar DJ eet het heel snel op en doet er dus ook kort mee. Bij hem ook een beetje zoekende nog wat en hoeveel hij nodig heeft, hij is namelijk beetje tonnetje rond!!
Tine waren de balen toen niet strakker geperst waardoor er meer hooi in het pak zat ? Of idd misschien voeding van het gras waardoor je toen minder hoefde te voeren.
Heeft iemand tips voor mij om een pony in galop te krijgen aan de longeerlijn ? Alle grappige trucjes al geprobeerd aan de longe maar hij vind t erg moeilijk en valt na 2 passen terug. Nu word ik moeier dan de pony... haha