Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
, heb gewoon een vreetzak, hahaha, net als mensen allemaal anders, die van mij is anders gewoon niet mooi vol. Ben zelf dus blij dat ik zelf voer en onbeperkt kan aanbieden, al zou het voor Romeo bv best wat minder mogen, zucht, hahaha.
dus het is goed dat die ook wat heeft gedaan
Heerlijk weer he?
Sterkte nog even met het wachten op je pakketje!
tine10 schreef:Nog even wat spam van mijn tophulp. Iedere dag haalt hij ca 5 kruiwagens (niet vol hoor, dat is nog te zwaar voor hem) voor me uit de wei.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Ipsilonka schreef:Ik heb nu een mobiel besteld die ook onder water kan enzo haha, kijken of die het langer uit houd.
Hooinetten vullen vind ik zo een rotwerk. Ik ben allergisch voor hooi dus nies me te pletter de laatste weken (sinds ik hooi heb en geen voordroog meer).
Maar nu ben ik nog aan het werk, hopen dat de telefoon op tijd word gebracht. Tussen 2 en 6 (ik hoop voor 3 uur haha)
aan ene kant baal ik ervan aan de andere kant is het misschien ook net wat te veel voor me, ben niet voor niets zo moe natuurlijk. Het is alleen financieel even weer wat inschikken maar goed komen we wel uit.
. 
Ik heb ook zo'n exemplaar.. 
voor iedereen!
!
En dan welk merk is het handigst/beter (i.v.m. insuline gevoelig paard). Als iemand tips heeft, dan zijn die welkom. We hebben trouwens geen uitgebreide bloedtesten gedaan, we willen het meer ter ondersteuning geven i.v.m. grote inspanningen van de paarden.