Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jammer, want ze liep zo fijn. Als ik haar nu vraag na te geven, begint ze meteen te hoesten. Arme Janouk.
indoormarathon van 6 januari afgezegd, want daar krijg ik haar niet meer fit voor.
) dus dat moet er in januari weer af
, jammer van je wedstrijd.
. Ook moeten we 15 onderdelen in 4.30-5.00 minuten zien te proppen en dat terwijl een gewone proef al 8 minuten duurt. En mijn stapgedeelte duurt met een kleine pony ook wat langer
. Wat ga je precies doen? Ik vind Cambridge (eigenlijk alle dieten, een beetje eng, maar wil eerst die kilo's eens kwijt zijn, als motivatie en daar lijkt het wel heel goed bij te helpen), dus... wss begin ik in januari ook...
. Helaas is het weer vandaag een stuk minder, misschien dat ik O. nog ohz gereden krijg.
Goedemiddag Allemaal
Eentje ervan is dat Mick inmiddels is verhuisd en dat dit supergoed is gegaan. Afgelopen vrijdag heb ik al fijn het bos (dat op 600 meter vanaf zijn staldeur ligt nu) onveilig gemaakt. Ge-wel-dig gevoel om op je paardje door de modder, door de plassen en de prachtige natuur te rijden en te genieten! En gisteren hebben we hem voor de kar gezet en hebben we een mega rit gemaakt door en langs het bosgebied, het was flink werken voor hem, ik denk dat hij op deze manier met een paar weekjes weer tip top in conditie is
. Morgen weer verder.
Hoe gaat het met het been van je moeder? (was toch jouw moeder die van de zomer/najaar ongelukkige val had gemaakt???) 
Blondie ge-freestyled zodat ze de verhoudingen duidelijk had
daarna aan lange lijnen en dat doet ze echt al super maar eens een sleep constructie gaan maken want daar zijn we nu onderhand aan toe
Daarna Bente nog gelongeerd. En beide dames grondig gepoetst
dus dat spul werkt wel. Dacht misschien nog iets voor jou om te proberen Frensie, is totaal onschuldig. Geef ze morgenmiddag en avond ook nog wat, slapen de dames lekker door
kruipt onder de steen vandaan!!
En heel verstandig om beetje te kalmeren met dat geknal morgen, vind het altijd zo zielig voor alle beestjes, onze kater kruipt dan ook overal over de vloer en pist van angst... kijk er niet naar uit
We lagen met onze eerste buitenrit wel bijna plat op straat toen Mick opeens erg moest schrikken van een verkeersbordje
Malloot, maar goed, lekker blijven zitten, lange teugeltjes, een kalmerend woordje en hij is weer het mannetje. Moet ik niet de teugels oppakken op zo'n moment, want dan heb je soort van hiphop dansje
Heeejj, had je net gemist! Alles goed? Gave foto op fB van jullie rit in winterbos
ja hoor en daar?? thx
ze is zo lief he! en dankzij tip van vhu (een B stangetje) loopt ze heerlijk