[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:31

Janouk en dennis gefeliciteerd *\o/*
VHU jammer van de spoken volgende keer beter. Wel een leuk stel zijn jullie zo.

Nou hier een foto van mn bittenmonster.

Afbeelding

Onze bak ligt er nu zo bij:
Afbeelding
Mag wel regenen hij is zo zwaar nu.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:42

Goeienavond!

Bijgelezen, maar eigenlijk te uitgeblust om op alles te reageren Y;( . Mijn felicitaties voor de wp's en plaatsingen van de wedstrijdrijders *\o/* !

Vandaag verjaardag van mijn dochter gehad; kind heeft bijna elk jaar geluk met het weer 8-) !
Was redelijk onverwacht best wel druk, en ben altijd weer erg blij als iedereen weer vertrokken is :o .
Vanavond hadden mijn zoons allebei ook nog hun voorspeelavond van de harmonie, dus om 19.00 uur moesten we alweer present zijn. Uiteraard 'smiddags al een wijntje op, dus was nogal :O :P .

Maisie: bij ons is de bak ook alweer zwaar, en vreselijk stoffig %) . Ben roetzwart na het longeren :){

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:48

@ gem, van harte gefeliciteerd met je dochter *\o/* en hoe herkenbaar....ik ben ook altijd blij als alle drukte voorbij is :o

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:53

@Gem ook nog de felicitaties vanaf hier. Nu voel ik me wat minder schuldig als ik 18 april ook weer zo blij ben als alles achter de rug is vind verjaardag van kindlief echt een .... ramp :+
Vind je berichtjes altijd zo heerlijk zuidelijk. Voorspeelavond met de harmonie, geweldig, en dan dat wijntje erbij ik zie dat zo voor me :) lijkt me zo gezellig bij jullie. Vind ik ook zo leuk in dat Brabantse land, is toch gewoon veel warmer dan hier in de 'grote stad'.

Weten jullie wat dat PQ naast je naam betekent????

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:55

Ollie: thanxx, dochter was vorige week al jarig, maar toen was ik op wedstrijd. Heb de jongens beloofd dat ik op hun verjaardag ook op wedstrijd ben ~~}> , eerlijk is eerlijk, zo krijgt iedereen lekker geen feest op zijn verjaardag :') . Vreemd dat ze het er niet mee eens waren :o? _O-

Osianaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:59

Gem, gefeliciteerd met je dochter! VHU, leuk dat je weer eens een wedstrijdje hebt gereden. Heb een paar dagen terug nog je topic op vvdd zitten lezen! Ik pb je morgen even uitgebreid terug, heb typvingers van het werkstuk. -O-

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:02

VHU: niks zuidelijks aan mij hoor :D , ben zo Randstedelijk als maar zijn kan :') !
Maar idd, de harmonie heeft hier status in de samenleving. Zelf denken ze dat het leven om de harmonie draait en de rest daarvoor moet wijken. Meneer de voorzitter is daar een belangrijk man, en dat botst nogal eens met mijn vrijgevochten, westerse opvattingen.
En wijn...... tja :o , mijn familie is nogal vinofiel :+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:40

:+
Randstedelijk in het Zuiden....ik voel me erg Rotterdams als ik de provincie in ben. Terwijl ik niet eens echt Rotterdams ben, ben opgegroeid in Groningen, in de provincie dus :+

Ik zit hier momenteel ook aan een heerlijk rood wijntje met lekkere hapjes :Y)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:45

Kan inmiddels geen hapje meer zien :D ! Ik kom uit een Randstedelijk bollendorp, dus ben toch wel een provinciaaltje hoor :+ . Voel me wel thuis in Limburg, maar zal nooit een Limbabwaan worden.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:49

Ik vind op zich de stad heerlijk moet ik bekennen. Dan denk ik vooral aan de vele eethuisjes :Y) , de diversiteit aan mensen & belevenissen :7 en er is altijd wel iets, ergens, op een of ander manier 'aan de hand'. Maar wat kom ik altijd 'bij' van mijn uitstapjes in 't Brabantse land.

Gem, weet jij, als moddie, wat dat PQ betekent? Neemt bij mij elke keer toe als ik een berichtje plaats :o?

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-12 23:50

goedeavond

wij zijn weer terug uit heukelom een top weekend gehad aleen echt volkomen ons doel voorbij gestreeft.

doel 1 was de dressuur winnen.
doel 2, 1 winstpunt halen

en jawel met 3 winstpunten winnen de gewoon de complete wedstrijd.
de dressuur liep super en die hebben we ook gewonnen met 52 strafpunten in de vaardigheid hadden we 11 strafpunten en waren we 3de en de hindernissen liepen echt geweldig we hebben nog nooit zo hard gereden in de hindernissen, maar ook de marathon gewonnen. en overal waren we 1ste met 150 strafpunten 11 punten voor op nr 2

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:52

Dat was de 1 april grap van vandaag :+ . Het was de bedoeling dat je uitvond waarmee je PQ verandert :D . Maar zo te zien heb je aardig gescoord :P

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:54

Lanouska: goed gedaan, gefeliciteerd *\o/* ! Morgen eens horen hoe lesmees gescoord heeft in Heukelom, of heb jij de uitslagen?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:54

:)) betrapt!
Geweldig Lanouska, goed gedaan!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-12 00:01

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 00:04

lanouska

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-12 00:09

2 span paard klasse 3?

dan is die 2de geworden

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 00:13

Yep, klasse 3. Tweede +:)+ . Ben met name benieuwd hoe de dressuur gegaan is.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-12 06:26

daarin was die ook 2de

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 07:07

Hallo!

FF snel, ik zag een mooie trailer, gaaf hoor *\o/* , pony op stap met bit *\o/* , vhu in d'r nette pak die het allemaal goed op lost +:)+ , gaaf span in de hindernis, lesmees dit twee keer tweede wordt *\o/* , economiewerkstuk, bolliewollie krijgt nieuwe bijrijder etc., maar nu even kind onder de douche uit halen :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 07:39

Goedemorgen.

Sorry reageer even niet op iedereen, ben niet helemaal fit. Stem is nog steeds helemaal weg, rug/schouders/nek zitten helemaal vast. Had ook leuke plannen voor privelessen vandaag en morgen, maar morgen komt paardentandarts, dus moet alles weer omgooien. Lastig, kan wel lesje met Rembrand gebruiken. -O-

Toch maar proberen straks huisarts te bellen. Weet niet of ik me verstaanbaar kan maken.

Zag mooi resultaat van Lanouska, VHU, 1 april grap (die me niet was opgevallen :o ), las over verjaardagsfeest, bitmonster, en nog veel meer.

Nou, ik ga paarden binnen halen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 08:33

@Tine: anders bel ik wel even voor je :( :(:) , niet laten afschepen, hoor :(:) .

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 10:05

Pfff... Waarom is achteruit rijden met aanhanger zo moeilijk????
Nu koffiepauze en dan weer verder...

Dikke stress, bleek bij verkeerde gebouw te staan vanmorgen 7uur... Maar goed, ben toch toegelaten fjoe...

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 10:17

Gem op hoefnet kan je altijd de uitslagen bekijken.

Lanouska gefeliciteerd ik had het al gezien leuk hoor !!

PrinsjeH als eenmaal het kwartje is gevallen gaat het wel. Was bij mij ook een drama hoor en nu nog steeds wel trouwens. Als ik de kans heb parkeer ik m zo dat ik niet achteruit hoef.

1 april grap heb ik ook niet echt meegekregen.

Zo ik ga even hondje uitlaten en wat doen in het huishouden. Vanmiddag maar ferro rijden is er gisteren niet van gekomen. Volgende week les van een nieuwe instructeur. Ben benieuwd. Zaterdag ook les dus ik kan me wel bezig houden. Ook robijn ingeschreven voor zijn eerste SGMW.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 10:30

Goedemorgen allemaal,...ik haakte af op pagina 111..en weekeinde is weer voorbij...
Tallechie nog van harte met DAAN !! *\o/*
Gem nog gefeliciteerd met dochter..
en alle andere jarigen die ik vergeten ben...van harte !!!
VHU super wedstrijd gereden met Bente, zag erg mooie foto's !! iets om trots op te zijn !
lanouska weer goede resultaten met het 4-span !! super !
Tine... :(:) beterschap. en goed gereden las ik, erg fijn !!
Ollie is bij AR geweest,...wat een geweldig heerlijke foto's van Simba !!! wat heeft hij een leuk thuis gevonden bij jullie !!!! super *\o/*
Dennis en Janouk supergoed gereden, proficiat !
Maisie...robijn is echt... :~ eeen super gaaf dier !
hey eefielover komt voorbij, hoe is het met eef....loopt ze voor de wagen al weer wat beter ???
Prinsjeh heeft moeite met achteruit en aanhanger....komt vanzelf....uren maken en veeul oefenen, het is echt niet moeilijk..

wij zijn met zoontje bij disney on ice geweest....dat was echt mega-mega-mega gaaf !!!! kan ik iedereen aanraden, was gewoon echt super gedaan !! de cars auto's op ware grootte, maakte echt wel indruk !!!! := *\o/*
daarna met caravan alvast richting kerkwijk gegaan, want zondag had ik jonge honden dag met de husky's !!
ze zijn beoordeeld door een keurmeester, hebben mooie beoordelingen gehad ! en ze hebben zich zo goed gedragen, super leerzaam voor ze geweest, en we hebben een inieminie vakantie gehad...zoontje heeft zich echt goed vermaakt, dat is wel erg leuk.
En...ik heb eindelijk leuke foto's van mij samen met mijn hondjes !!! *\o/*

Verder....geen mededelingen over paardjes en denk dat ik mij bij facebook ga houden en hier mee lees...want men toch echt niet meer... ^)