Na de rit ga ik altijd met de tuinslang over hem heen, met neutraal weer enkel zijn benen (de oksels neem ik er dan bij) en bij warm weer doe ik hem volledig. Hij kan er dan echt van genieten, en na de douche in het grootste plekje zand rollen (helaas staat hij nu op zand omdat het gras door de droogte is verdwenen)
@ Nouvel: bedankt, goed om te horen dat een bontje helpt. Doe je enkel eentje rond de binnensingel of ook door de buitensingel?
@ VHU: wat leuk dat je weer terug bent! Kan je nog even genieten van het warme weer hier en de WK sfeer in Nederland

@ Laura: Succes bij het bekijken van het tweespantuig en marathonwagen!
@ IvysToeter: Je kan inderdaad best heel vroeg naar stal gaan, het is anders verschrikkelijk warm. Als je in het bos kan rijden, valt het wel nog mee. Ik ben gisteren met mijn ouders rond half 11 vertrokken (iemand anders zou om 9 uur hier zijn maar belde een kwartier op voorhand dat ze niet ging komen, ze was de avond ervoor te laat op stap geweest) en we zijn alleen maar in het bos geweest. Onderweg bij een manege gestopt om zelf wat te drinken en Romeo uiteraard ook. Om half 1 kwamen we terug en het viel best wel mee. Maarja, vandaag is het wel al veel warmer dan gisteren (hier toch).
Vanmorgen(4-5 uur) was mijn moeder opgestaan om alle ramen open te zetten om wat frisse lucht binnen te laten. Zhora (die buiten slaapt) hoorde dat en weet dat er op het terras een vliegenraam is. Dit vliegenraam heeft ze netjes open gedaan, is naar binnen geslopen en sprong bij mijn ouders op bed