. Zaterdag zat ik echt zo flink te balen dat ik niet mee kon doen. Het is zooooooooooo leuk om te doen.Zit nu te wachten op mijn instructrice, zij gaat zo Rembrand voor me longeren.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
, hahaha.
.
(tijd niet gezien in het topic). Leuk dat je zo druk bent met de kur! 

Gelukkig kan hij zelf niet lezen hoe knap hij gevonden wordt, anders gaat hij nog naast zijn hoefjes lopen
zeker als we over een paar maandjes een paar keer 2 wedstrijden in een weekend hebben (ene dag groom, andere dag zelf mennen). VanHuisUit schreef:Wow wat een joekelhond... ik ben altijd een beetje bang voor dat soort honden, weet dat ze niets doen maar vind ze altijd erg imponerend
Ze is zo voorzichtig en lief
Maar 't komt wel over indd 
Die loopt elke keer als een halve door de wei te rennen.. Leuk dat ie jullie telkens begroet
Ik ga maar een mooie bosrit maken denk ik
Echt moeilijk om bij te houden, zelfs om bij te lezen. School is weer begonnen, dus zit ik daar weer van half 9 tot 5 over 4...

, was heerlijk.
Ik zou willen dat de paarden nog op het land konden, helaas.
.
, moet zeggen dat ik zelf al de neiging heb om "heet" te worden van pionnen, hahaha, dat heb ik ook met springen, dan wil ik gaan voor snelheid
, heel leuk vooral met hete Welshkes, hahaha.