@ Naaltje: was ik gisteren helemaal vergeten te zeggen. Bij dat oogstfeest was ook een fjordenkeuring. Zie ik die beesten staan, denk ik, wat zien ze er raar uit met die manen zo

Fijn dat je rit met VHU zo goed ging. Dappere route genomen

Sterkte met school.
@ Rhine: is ook niet meer bij te houden als je nog andere dingen doet naast achter pc zitten.
Vanmiddag met onze visite een buitenritje met de wagen met Rembrand gemaakt. Ik durfde zelfs wel een galopje op een maaipad, wie had dat gedacht. Alleen Rembrand mag van mij nooit galoperen op buitenrit, die snapte er helemaal niets van.

Thabor hebben we geen tijd meer voor gehad. Dat willen we op ons gemak doen, dus niet handig met visite erbij. Morgen wellicht.
Wat een vreselijk weer is het toch. Ben het echt zat. Alleen de 1e week van de zomervakantie van zoon was het mooi weer, daarna gewoon aldoor regen.
Morgenochtend weer priveles met Amerigo en daarna krijgt zoon zijn allereerste lesje. Pony zal wel moe zijn en erg tam zijn, maar goed, dat moet maar even. Kan instructrice even zien hoe het gaat en nog wat tips geven en gelijk ook even meedenken over zadeltje.
Welterusten en tot morgen.