Hier zijn we weer! Net terug uit het heerlijke Zweden. Het was natuurlijk super weer, met heel veel zon en lekker briesje waardoor er voor Zweedse begrippen weinig muggen en prikbeesten waren. We zaten voornamelijk vlak boven Goteborg, echt zo super mooi. Voetbal wel gezien een keer in cafeetje, erg gezellig en een keer op de camping eigenlijk in de open lucht, ook bijzonder haha. Alle Zweden waren voor Nederland, zo grappig. We hadden ook de Nederlandse vlag aan de tent hangen
We zijn eigenlijk twee dagen eerder terug gekomen om nog wat van het WK sfeertje mee te krijgen hier in Nederland. En daarbij dreigde het te gaan regenen, alles was zo lekker droog dat we vanochtend alles hebben opgepakt en zijn teruggereden. Pffff wat een eind zeg.
Over einden: wat hebben jullie weer veel gepost !!! Hier en daar even een samenvattinkje gelezen, arme Ferro die hoefbevangen is, leuke foto's gezien en een vraag over Citaat:
Iemand met een tweewieler en een pony van ongeveer 1m18 die even de breedte tussen de lamoenen wil meten? Dan kan ik even kijken en vergelijken.
Zal even gaan meten bij Alwyn / onze tweewieler morgen als dat nog helpt??
Nolanda loopt zich soms ook stuk op de singel. Als ik met haar men / rijd trek ik altijd haar benen goed naar voren en probeer de singel echt goed op zijn plek te leggen. Smeer als de plekjes opengaan altijd calendulazalf erop. Gelukkig als ik die huid goed rechttrek (via haar voorbenen dus) gaat het meestal goed. Een van mijn eigen vorige paarden had er ook erg last van, die reed ik standaard met dat bontstukje (schapenvacht). Dan had ze er geen last van. Dus wel echte schapenvacht nemen, kost wat centen maar helpt echt goed tegen doorrijden.
Zo en nu 100 wassen draaien en alles uithangen / opruimen