Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SuSEQ schreef:Mariska_28 schreef:Ik weet niet of jullie dit filmpje al gezien hebben? Pfffff echt heftig om te kijken maar het loopt allemaal goed af volgens mij...
http://www.youtube.com/watch?v=03YcT74h5Mg
Eerlijk gezegd vind ik het op een cynische manier bijzonder grappig... Let vooral op de man bij 1:32 die onder de voet gelopen wordt. Opmerkelijk is dat die menners met hun aanspanning in de ring blijven staan; iedereen zo snel mogelijk evacueren lijkt mij de meest logische optie. Die twee kerels die op hun stoel zijn blijven zitten, zullen het geweten hebben... Ook die paar menners die van hun kar komen en het paard bij het hoofd vastnemen zijn niet goed bezig... Na de derde wegloper zijn ze er eindelijk achter dat je je beter uit de voeten kunt maken als er weer eentje langskomt. Positief punt is wel dat er weer werk in de wereld is voor de tuigen- en wagenmaker. Negatief is zeker dat je op het einde het oorspronkelijk weggelopen paard ziet weghinken. Het paard wat op het einde tegen de vlakte gegaan is, zal zeker nog rechtgekomen zijn: zo'n uitschuiver is niet zo heel erg op een goede bodem. Al bij al een grote chaos die voor een deel had kunnen vermeden worden.
Hier is het al de hele week hard aan het regenen; dat belooft voor de endurance wedstrijd van nu zondag... Ook karhobbelen zit er dus niet in met al dat hemelwater.