Al zat ik in de auto richting de verjaardag ook te slapen.. Ik was mentaal afgedraaid van ons rondje mennen Ik pb je de link trouwens even. Naar wat ik uitgerekend krijg (had gps ook gewoon moeten uitzetten toen we stilstonden.. ) hadden we een gemiddelde snelheid van zo'n 9km/h!! Dat is vrij netjes als ik het goed heb!
Nouvel
Geplaatst: 28-08-11 20:42
truste vhu!
succes met spitten naaltje, en niet druk maken...
ja ideaal hoor, stal zo dichtbij, vanmorgen eerst geweest om alles te mesten, toen naar huis voor een bakkie en thuis wat rommelen, toen het droog werd snel een rondje gemend en vanavond nog even terug om mijn hooi uit het water te halen en de paddocks te doen... en toen ze zo lekker op stal stond te eten ben ik gelijk maar even gaan vlechten, dat was wel weer eens nodig...
ik heb trouwens een enorme blaar aan de zijkant van mijn hiel van mijn nieuwe bergschoenen, bah dat doet echt zeer...
Auw... ik krijg ook altijd blaren van nieuwe schoenen.
Nouvel
Geplaatst: 28-08-11 20:49
ik dus eigenlijk nooit...
Biancacoo
Geplaatst: 28-08-11 20:54
Ha, vhu en naaltje lekker buiten gemend met didd's, superleuk !! Lanouska druk geweest. Nouvel met Fifi bezig geweest, weer schoon en in de vlechten. Verder wel alles gelezen, maar even een leeghoofd, solly.. We zijn vreselijk natgeregend, maar het was heerlijk lekker te lopen lekker 5 km gewandeld, ons doesje mee en zoontje op skelter, supermooi hier hoor, lekker in het bos. Foto's van husky puppen komen als ze bij mij zijn, voor de serieuze mensen, die mogen per pb wel een link naar hun website krijgen, maar ik ga geen foto's van hun hondjes plaatsen. Heb vandaag mijn eerste hond ge-airbrushed, ben best tevreden, het is de moeder van de puppen. ben nog een fotoprogramma aan het uploaden naar laptop, dus moet nog even wachten op fototje... zal hem straks hopelijk kunnen plaatsen..... ik ga zo het voorbeeld van vhu volgen, moet morgen weer serieus werken, zoontje lekker ochtend naar oma en opa...
Nouvel
Geplaatst: 28-08-11 20:55
lekker bezig dagje dus gehad biancacoo! ben ook benieuwd naar de foto's van puppies als je ze hebt, spannend hoor!
janouk
Geplaatst: 28-08-11 20:56
@nouvel Morgenochtend bij de drogist Compeed blarenpleister halen. Dat werkt echt super. De pijn is meteen verdwenen en de pleister zit als een tweede huid. Wij nemen het mee op wintersport tegen blaren in de skischoenen en op het voetbalveld ben ik de favoriete moeder bij blaren in voetbalschoenen.
dat klinkt wel als een goed idee! ik ben alleen morgen vanaf half 8 al op m'n werk... en volgens mij zijn op maandag daar de winkels dicht... (anders kan ik tussen de middag even gaan...)
ohjeee, ik had het voorspelt... ik ben drama met t topic! Lees wel steeds ff bij.. gister druk dagje keuring gehad, dus ook geen tijd gehad Denk een beetje omdat ik hier verder niemand behalve Kim ken... In t minitopic bijv ken ik bijna iedereen... Damn... en t is zo'n gezellige boel hier!
Biancacoo
Geplaatst: 28-08-11 21:09
Nou, hier dan toch een husky fototje...van de airbrush, nu wil ik nog leren om alles echt gedetailleerd te maken, maar ja....het eerste oefenobject hond....vind ik toch al redelijk gelukt, hihihi, ik oefen vrolijk door, van veraf gezien is hij wel mooi !!!
Stef,........ik houd het ook niet meer bij, geen idee hoe lang ik het nog ga volhouden om mee te kletsen....
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 28-08-11 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt
niet overdrijven hoor...hij is nog erg grof, verkeerd papier gebruikt, handige ikke.... ik wil haar nog eens overdoen op ander papier, en dan veel preciezer....en met fijne haartjes...geduldwerkje..
@Stef; ik ken de meesten hier ook alleen maar van boktnaam en paardennamen Alleen VHU heb ik vaker gemeet Lacuna dan die zie ik regelmatig En prinsjeH heb ik al eens gemeet.. dat was het geloof ik? oh ja Tass ken ik ook
Ik ben even helemaal gloeiendegloeiende... Thanx to VHU ben ik erachter dat m'n school echt een drakenfestijn is.. Nu is het zaak mezelf lang genoeg stil te houden erover om me niet in m'n vingers te snijden ermee... Eerst zwart op wit hebben dat ik door mag, en dan ga ik los... Zijn ze nou..
Mij is vorig jaar verteld op school dat ik leerjaar 4 niet mag starten omdat mijn 2e stage niet is goedgekeurd. Nu blijkt dat dat helemaal geen voorwaarde mag/kan zijn om mij te weigeren mijn studie voort te zetten... (of ik zoek heel fout..) Dus dat is een beetje... dreigen in het luchtledige.. ...
*kookt*
Nouvel
Geplaatst: 28-08-11 21:40
mooi zeg die airbrush!
lanouska, ik ga zo even filmpje kijken!
ik heb de hele badkamer afgezocht om te kijken of ik die blarendingen soms eens per ongeluk gekocht heb, maar helaas... dat wordt morgen pijn lijden op m'n werk...
ondertussen ook maar gelijk onder de douche geweest...