Vorige week is bij Storm luis geconstateerd. Alledrie de shetten gewassen met sebacil, maar Storm bleef toch wat teveel jeuken.
Dat, plus het feit dat AL dat winterhaar er straks toch af moet (
) leek mij een goede reden om te scheren. Daarnaast merkte ik bij Sun dat hij na een lichte tot matige inspanning al stond te hijgen als een karrepaard, dus ik hoop dat dat nu ook verbeterd is.
Meteen ook een mooi proef-moment voor volgend jaar, als het nou bevalt kan ik besluiten ze volgend jaar weer te scheren.

Zo, nu lekker ontbijten, lekker bakkie koffie en dan door naar stal. Moet nog even wat aanpassen aan de dekentjes (gepast met die hele bos haar, maar nu moet toch ff de gesp iets verplaatst worden want hij zakt aan de voorkant een beetje te ver naar beneden) en Zoë moet ook nog kaal worden

Groetjes, lacuna
) tum is altijd erg bang voor die dingen.. nu liep hij enkel heel fanatiek te kijken en nam iets meer de pas in. Zo braaf! De meiden vonden het ook erg leuk, tot dat we een hoefschoen verloren in de drek. We moesten er doorheen, want omkeren was geen optie. Ga zo zoeken naar dat ding. Baal er wel van. De kleine meid van 8 zei toen heel sgattig, Ik denk dat dat iets te duur is voor je verjaardag te geven.
echt zo sgattig en lief.
dus ik ploeter nog 2u door..
mag ik me hier melden?
er is altijd wat met die auto, daarom wil ik gewoon zelf een auto waar ik alles achter kan hangen). Nog mee naar trailerdealer geweest, kreeg het ook niet voor elkaar, moet gewoon nieuwe stekkerdoos op, alles is gecorrodeerd, wordt ook nooit gebruikt (en manlief kijkt daar nooit naar
). Naja, 1,5 uur verder dus geen poowns op trailer (ga niet rijden als verlichting niet klopt), ze dus maar gewoon verzorgd en naar Rizanta.