@Ollie:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Bleef keurig op rust staan terwijl ik mezelf omhoog hees. Tijdens de les ging het ook heel goed. Middendraf lijkt hij eindelijk een beetje te gaan begrijpen (vindt hij ohz ook nog moeilijk), maar verder erg fijn gestuurd. Er stonden ook pilonnen, nogal smal ook. Maar dat ging ook heel goed. Hij had er ook echt plezier in. Heerlijk gereden dus. Zeer tevreden mens hier. We hebben zelfs onbedoeld een klein galopje gedaan, toen ik met zweep beetje bijtikte bij de middendraf. Ging gelukkig heel beheerst en ik had hem ook zo weer terug.
beter gaat die muts lekker thuis rijden, heeft ze ook geen last van "karretjes"
word al boos al ik eraan denk!
zou ook gek worden van die kinderen hoor, tegenwoordig lijkt het wel of er geen ouderlijk gezag meer is.

Juangi schreef:Ik ga nu even met de samenvattingen mee, erg druk hier met school en de Kerstdagen! Jeetje wat kunnen jullie kletsen!
Helaas trof ik vanochtend dit OOK nog aan...
[VVDD] Wat kan je toch balen van paarden....
Xx_Joyce_xX schreef:ja idd want als ze nu zelf een bak heeft tjonge jonge het is echt de wereld op zijn kop he

wow die manen, dat is echt balen. Is zijn hals ook niet beurs? Ik kan me voorstellen dat dat behoorlijk pijn moet doen. En een flinke bloeduitstorting ligt wel in de lijn der verwachting, maar dat zal je met rijden snel merken.
dat ze schrikken van de koetsen. Dat vind ik zo jammer, want we hebben al zo weinig ruimte om veilig uit te rijden in onze regio rondom Schiphol.

, we hebben toch dezelfde hobby ? Beetje jammer.....
Ach, een mens moet keuzes maken.
wachten op een andere kans.