Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

waarom wil ik dit zo nodig
dan vanmiddag naar 't peerd. Denk dat ik maar ga mennen, kan mijn lijf nog wat bijkomen (gaat al wel beter), dan vlechten etc.
. Beetje ver rijden
. Ik ga wel alleen
.
. Soms denk ik dat ik meer geschikt ben voor stokpaarden
.
. Ik begrijp je hélemaal! Gaat goed komen, je bent een toppertje van 48
.
. Zo'n bloedhekel aan..... 
gedaan maar moet nu echt in beweging komen
avaluna schreef:@Janouk/akshay: hahaha, ik vind het ook wel knap hoor, ik geloof niet dat ik geschikt zou zijn voor een koudbloed, heb al een Labrador.
.
hun eigenwijsheid stelt mijn geduld vaak danig op de proef
. Het wordt de uitdaging om met een ontspannen lijf met de juiste spanning Janouk op te nemen op spanning. 

We kregen de versleten distributieriem mee vanmorgen, sjonge jonge, dat had een haar gescheeld of het motorblok was finaal aan gort gereden zeg, blijken geen schakels te zijn (da's met distributieketting, zoals bmw van vriendlief, maar deze heeft zo'n rubber band met tandjes en er ontbraken er nogal wat voor de helft…) Succes op kampioenschap, benieuwd benieuwd naar uitslag, zet 'm op!
) Weet je al hoe laat je moet??? We zullen duimen!
ga straks ff je profiel spieken 
De staart van Mick is echt zo opgeknapt ervan!!! Heb je wel dat flesje met pompje? Die spray schijnt minder te zijn, maar weet ik niet, nooit geprobeert 
). Maar goed, ik had al heel veel deelnemers met veel ballen en tijd gezien, dus ik was niet de enige met problemen.