Hopelijk werkt de spuit en raakt hij niet bevangen!
Herken je gevoel hoor ,ik ben ook net een overbezorgde moeder als ik alleen maar denk dat er iets aan de hand is! Sterkte ermee!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk werkt de spuit en raakt hij niet bevangen!
Herken je gevoel hoor ,ik ben ook net een overbezorgde moeder als ik alleen maar denk dat er iets aan de hand is! Sterkte ermee!

maar volg vooral je hart, het is jouw wedstrijd en jouw poown! Ze zijn al wel wat gedoe gewend met mendurance maar nu moet hij alleen is toch wel ff anders zeg maar.
) en sport, soms echt combi die niet kan, helaas. Maar vind het tov van 'vroegah' ook wel erg gericht op prestatie, overal. Direct gaat het om competities, plaatsingen, rankings, kampioenschappen of selecties. Of je nu paardrijdt, hockeyt, of voetbalt. Dat het vooral gewoon leuk kan zijn lijkt haast not done.
lol heeft hij wel
doet lekker mee zeg maar, prima zo, wij vinden het wel best
soms zijn ze zo onder de indruk dat ze super braaf zijn
naja hoop dat het langzamerhand beter gaat. Heb er nu een kwartiertje opgezeten dus endurance zit er voorlopig nog niet in
. Bril was 220 euro, heb er zelf nog een hardschalen hoes + verwisselbare lenzen bij gekocht (de zon schijnt nu eenmaal niet altijd) en een apparaatje waarmee je langer met je batterijen kunt doen en het filmpje via je telefoon kunt bekijken.