[AR] [HK] Mendurance praat topic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LinSa

Re: [HK] Mendurance praat topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 15:17

Ah gatsie, wat vervelend zeg! :( Hopelijk werkt de spuit en raakt hij niet bevangen! :(:) Herken je gevoel hoor ,ik ben ook net een overbezorgde moeder als ik alleen maar denk dat er iets aan de hand is! Sterkte ermee! :(:)

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 15:29

Wel een zwemplas in de buurt tijnie maar die is heeuuul druk, hou ik niet zo van. :o

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 15:35

BibiSmurf schreef:
Wel een zwemplas in de buurt tijnie maar die is heeuuul druk, hou ik niet zo van. :o

Dat zou ik ook niet leuk vinden, dan is je badje thuis toch beter *\o/*

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 16:14

Haha ja, ik ben ook niet van die drukte overal. Hier helaas geen zwemwater in de buurt, behalve een betaald recreatiegebied met buitenzwembad wat echt afgrijselijk druk is.

Had jij nog dat schema voor mij Barney1978? :o

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 16:22

Ik heb hem een paar uur geleden gemaild naar je, is hij niet aangekomen? Hij is om 14.32 uur verstuurd naar je, ik was het vergeten :o

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 16:26

Pip zijn startpas heb ik maar laten aanvragen, ik ben zo benieuwd hoe hij het gaat doen. Pip kan zeker wel een proefje lopen maar ik heb zelf het idee dat ik met hem nog niet zo ver was. Pip kan enorm afgeleid zijn en het is de vraag of ik zo snel ben dat ik hem erbij kan houden. Ik ga dus even goed oefenen en mijn broer brengt morgen mijn oude fiets naar stal. Dan gaat Barney gewoon naast de fiets met halster, houdt hij toch zijn beweging en aandacht maar even geen hoofdstel in totdat de plekken goed geheeld zijn.

Ik heb de organisatie gemaild van volgende week, deze wedstrijd is best ver van ons vandaan maar anders kon ik zo weinig starten. Op alle data hebben we wel weer wat. Maar er zijn tien starts op dit moment, dat is voor mij positief aangezien het dan geen complete chaos is met aanspanningen en het een rustig debuut is voor Pip en mij.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 16:30

Oh, dan heb ik die gewoon nog niet gezien! :D

Komt vast goed met Pip! Fijn dat er niet zoveel aanspanningen zijn, dan blijft het kleinschalig en dat is wel fijn als het de eerste keer is.

Ik zit net even foto's door te kijken, maar het verschil in krap 4 maanden tijd is zo bizar. Elk jaar verbaas ik me daar weer over. Akira blijft gewoon hetzelfde min of meer, maar Sabrina maakt elk voorjaar een complete metamorfose door.
Eerste foto is van 19 februari, tweede foto van 8 juni.

Afbeelding

Ik heb 'm hoor Tijnie! Super handig, dankjewel!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 17:20

Lijkt wel een andere pony! Lekker bekkie heeft ze <3
Ai wat een zorgen Barney, kan me heel goed voorstellen dat dit behoorlijk wat stress geeft bah... En vwb startkaart, persoonlijk zou ik hobbyklasse starten als het voor het eerst is, maar dat is omdat ik vind dat als ik start, ik een winstpunt moet kunnen rijden. En vaak is dat niet voor het eerst, maar het kan wel natuurlijk :+ maar volg vooral je hart, het is jouw wedstrijd en jouw poown! Ze zijn al wel wat gedoe gewend met mendurance maar nu moet hij alleen is toch wel ff anders zeg maar.
Wel leuk hoor met hem op D/V!

Hier vandaag voor het eerst er weer op... viel niet tegen. Maar kwartiertje haha... maar goed, begin is er weer. Ollie was erg braaf en het leek erop of ze het ook wel heel fijn vond weer wat te doen.

Tja en kinderen (en ouders :P ) en sport, soms echt combi die niet kan, helaas. Maar vind het tov van 'vroegah' ook wel erg gericht op prestatie, overal. Direct gaat het om competities, plaatsingen, rankings, kampioenschappen of selecties. Of je nu paardrijdt, hockeyt, of voetbalt. Dat het vooral gewoon leuk kan zijn lijkt haast not done.
Onze zoon is een hockeyer, maar goed is hij niet :+ lol heeft hij wel :+ doet lekker mee zeg maar, prima zo, wij vinden het wel best :D

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 18:07

Het is zonder vaardigheid VHU, dit is een wedstrijd met alleen dressuur. Startpas is inderdaad weer extra en duur maar ik zie ook voordelen want nu kan ik Pip ook meenemen als ik dat wil. Voor de winst ga ik niet, ik hoop dat we een beetje normaal rond komen. Hij kan netjes lopen maar nu is het alleen en zijn eerste echte wedstrijd in zijn uppie. Ik start ook weleens marathon of mini marathon maar dat is altijd samen. Het zal dus een leuke uitdaging worden en ik weet niet wat ik van hem kan verwachten.

Wat fijn dat je erop hebt kunnen zitten VHU, heb je er nu veel last van na het rijden?

Wat een verschil Linsa, mooi om te zien die metamorfose.

Tolbergfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 18:47

Prachtig hoofdje, leuk dat verschil te zien.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 19:55

Dat is ook zo Barney strategie van gewoon doen werkt vaak ook heel goed :j soms zijn ze zo onder de indruk dat ze super braaf zijn :)

Startpasje is wel fijn, we zijn nog maar halverwege het jaar er komen vast nog wel meer wedstrijdjes (ook bijv in de winter bij Koos de Ronde).

Ribben vielen mee toen ik erop zat maar rest van de dag wel last gehad dus denk dat het al met al toch wel een beetje tegenviel :\ naja hoop dat het langzamerhand beter gaat. Heb er nu een kwartiertje opgezeten dus endurance zit er voorlopig nog niet in :+

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 20:01

Gem schreef:
Vrijdag of zaterdag wordt de bril geleverd, meteen een uitbreidingsset mee besteld en geregeld dat hij er een leuk prijsje van maakte. Voelt altijd lekker in de portemonnix :P .

Testfilmpje met de camerabril :+ . Kijk mee door de ogen van Gem :P (Jammer VHU, je moet hem nu 2 x zien)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 20:04

_O- :+

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 20:27

Wat leuk Gem, brutale vraag maar is dat nou erg duur?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 20:30

Voor iemand die nooit gadgets koopt niet :o . Bril was 220 euro, heb er zelf nog een hardschalen hoes + verwisselbare lenzen bij gekocht (de zon schijnt nu eenmaal niet altijd) en een apparaatje waarmee je langer met je batterijen kunt doen en het filmpje via je telefoon kunt bekijken.
Heb hem samen met mijn zoon gekocht; hij wil er een hike (soort speurtocht) mee uitzetten voor de waterscouting :+

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 21:21

Gaaf hoor. Ik heb ook een helmcam maar die kan je alleen op je helm plakken en dat vind ik zonde.
Weer even gement met Hero en een groep ruiters. Hero voelde zich weer Bonfire. Drie miljoen dazen. Vreselijk.

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 23:29

Leuk filmpje Gem!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 08:28

Wat zie ik nou,spook al weer te koop? :(

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 08:55

Wie is Spook dan Leona?

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 09:10

De nieuwe pony van Toydoll (toch?)

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 09:48

Inderdaad. Jammer zeg. Is echt een mooi ding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 14:59

Vind het ook een erg leuke pony.

Wat een ellende met al die dazen }:)

Napie en Barney jullie hebben pony's van zo'n 1.08 - 1.10 toch? Wat voor type HCA heb je erachter (mn wielmaat)?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 15:37

Ik heb 19 inch. Barney heeft geen HCA. Laura wel. Die heeft ook 19 inch achter een pony van 1,10

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 18:33

Ik heb ook 19 inch wielen

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 20:23

sorry jongens ik heb het en heel druk hier en het gaat allemaal natuurlijk niet zoals ik gehoopt had...

Ik lees nog wel mee hoor!

Spook idd weer te koop, hij is niet geschikt voor angstige mensen zoals ik helaas. Verder paste hij hier wel echt goed hoor, hij klikt wel super met mijn hengstje. Het is een lief dier!

geweldig die camera bril!

linsa: wat een super koppie heeft je pony toch!